تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (11 تیر)

آمریکا آماده‌ترین کشور برای پذیرش کریپتو

بر اساس آخرین آمار از میزان جستجوی گوگل و نصب تعداد زیادی از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) رمز ارز، آمریکا آماده‌ترین کشور برای پذیرش و استفاده گسترده از رمز ارزهاست. این در حالی است که مراجع قانونی و اجرایی در این کشور، تصمیم مشخصی در مورد قانون‌گذاری رمز ارزها نگرفته‌اند. در آخرین رتبه‌بندی موسسه تحقیقاتی کریپتوهد (Crypto Head)، آمریکا توانست امتیاز 7.13 از 10 را کسب کند.

منبع: cointelegraph

وان‌اینچ استیبل‌کوین راه‌اندازی می‌کند

وان‌اینچ 1INCH که یک پلتفرم صرافی غیر متمرکز است، یک همکاری را با پلتفرم آی‌سی‌اچ‌آی (ICHI) برای راه‌اندازی یک استیبل‌کوین با ارزش ثبات دلاری، آغاز کرده است. این استیبل کوین قرار است روی پلتفرم پولی غیر متمرکز (DMA) آی‌سی‌اچ‌آی راه‌اندازی شود. سرژ کنز (Sergej Kunz) که از هم‌بنیان‌گذاران وان‌اینچ محسوب می‌شود گفت که  استیبل کوین وان‌اینچ می‌تواند تحولات بزرگی را به همراه داشته باشد.

منبع: cointelegraph

بریتانیا رمز ارزها را در برنامه خود قرار داد

ریشی سوناک (Rishi Sunak) وزیر دارایی بریتانیا، رمز ارزها و استیبل‌ کوین‌ها را در فهرست اصلاحات مالی قرار داده است. این فهرست برای انجام اصلاحات مالی که مد نظر دولت بریتانیاست، در دست تنظیم است. او می‌گوید که دولت بریتانیا قصد دارد این کشور را به قطب نوآوری‌های مالی و فین‌تک تبدیل کند.

منبع:  cointelegraph

استفاده از تبلیغات کریپتو در NBA

قرار است برای اولین‌بار، یک تیم لیگ بسکتبال حرفه‌ای (NBA) آمریکا، پیراهنی را با تبلیغات کریپتو (رمز ارز) به تن کنند. شرکت استورم‌اکس (StormX) که در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال فعال است، برای اولین بار است که تبلیغات خود را روی پیراهن بازیکنان لیگ ان‌بی‌ای قرار می‌دهد. سایمون یو (Simon Yu)، مدیرعامل استورم‌اکس می‌گوید که استفاده از تبلیغات کریپتو در بسکتبال آمریکا، می‌تواند به ترویج هرچه بیشتر دارایی‌های دیجیتال کمک کند.

منبع: coindesk

افزایش استفاده از انرژی پاک در استخراج بیت کوین

شورای ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining Council)، سازمانی است که برای ترویج استفاده از انرژی پاک در استخراج بیت کوین راه‌اندازی شده است. بر اساس گزارش همین شورا، استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی برای استخراج بیت کوین، شاهد رشد 52.2 درصدی در دو فصل ابتدایی سال 2021 بوده است. این گزارش یادآور می‌شود که 56 درصد از کل انرژی مورد استفاده برای ماینینگ بیت کوین، از منابع پاک تامین می‌شود.

منبع: cryptopotato

سرمایه‌گذاری بانک ژاپنی در صرافی ارز دیجیتال

بانک ژاپنی سافت‌‌بنک (SoftBank) که یک هلدینگ بزرگ و چندملیتی محسوب می‌شود، 200 میلیون دلار در مرکاندو بیت کوین (Mercado Bitcoin)، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال برزیل، سرمایه‌گذاری کرده است. سافت‌بنک این سرمایه‌گذاری را از طریق صندوق آمریکای لاتین خود انجام داد. این بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری سافت‌بنک در حوزه کریپتو محسوب می‌شود.

منبع: cryptopotato

خوش‌بینی جی‌پی‌مورگان نسبت به آینده اتریوم

جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیرعامل بانک جی‌پی‌ مورگان (JP Morgan) می‌گوید آن دسته از بلاک‌چین‌هایی که انرژی کمتری نسبت به بیت کوین مصرف می‌‌کنند، محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. همچنین، استیکینگ (سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال) با افزایش محبوبیت در میان فعالان حوزه کریپتو مواجه شده است. بر همین اساس، با راه‌اندازی شبکه اصلی اتریوم 2 (ETH 2.0) در سال آتی، استیکینگ هم می‌تواند با استقبال شگفت‌انگیزی روبه‌رو شود.

منبع: cryptopotato

رشد 228 درصدی بیبی‌دوج پس از توئیت ایلان ماسک!

رمز ارز بیبی‌دوج (Baby Doge) که یک ماه پیش راه‌اندازی شده، نسخه تغییریافته دوج‌کوین است که به گفته توسعه‌دهندگان آن، از تکنیک‌های جدید رمزنگاری استفاده می‌کند و سرعت تراکنش‌های بیشتری دارد. پس از توئیت ایلان ماسک (Elon Musk)، کارآفرین آمریکایی و مدیرعامل شرکت تسلا (TESLA)، ارزش این رمز ارز در 24 ساعت، 228 درصد رشد داشت.

منبع: amicohoops

امکان معامله بدون کارمزد بیت کوین برای آمریکایی‌ها

پلتفرم پرداخت استرایک (Strike) اعلام کرده است که از امروز، امکان خرید و فروش بیت کوین با کارمزد نزدیک به صفر را برای شهروندان آمریکایی فراهم کرده است. جک ملرز (Jack Mallers)، مدیرعامل و بنیان‌گذار استرایک به‌تازگی اعلام کرده است که از این پس، پلتفرم استرایک، ارزان‌ترین روش معامله بیت کوین در جهان خواهد بود.

منبع: cointelegraph

افزایش مالیات برای ماینرهای قزاقستان

در حالی که قزاقستان در آستانه تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای استخراج رمز ارز است، رئیس‌جمهور این کشور قانونی را امضا کرده است که ماینرها را به پرداخت مالیات اضافه بر انرژی مورد نیاز استخراج، ملزم می‌کند. این قانون جدید قرار است از ابتدای سال 2022 میلادی، اجرایی شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا