اخبار ارز دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین با هوش مصنوعی

در 6 ژوئن 2023، لایتنینگ‌ لبز از امکان خرید و فروش بیت کوین در لایه 2 این شبکه، خبر داد. لایتنینگ لبز ابزاری را معرفی کرد که به برنامه‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا OpenAI اجازه می‌دهد با شبکه بیت‌ کوین برای ارسال، دریافت و نگهداری ارز دیجیتال، تعامل داشته باشند.

حالا از این طریق، مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌توانند بیت کوین را در شبکه لایتنینگ بخرند، بفروشند و از آن استفاده کنند.

این اقدام برای کمک به پرداخت سریع‌تر، ارزان‌تر و آسان‌تر به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی است که می‌توانند از روش‌های پرداخت سنتی فاصله بگیرند.

مجموعه داده‌های شبکه لایتنینگ براساس زبان LLM برنامه‌نویسی شده‌اند و این مسئله به هوش مصنوعی امکان می‌دهد پاسخ‌های انسان‌مانند به درخواست‌های کاربران بدهد و بازار کریپتو را پیش‌بینی کند.

لایتنینگ لبز گفت: «ما در مورد موج جدیدی از نوآوری که با آخرین موج مدل‌های LLM به وجود آمده بسیار هیجان‌زده هستیم.»

آزمایشگاه لایتنینگ توضیح داد که این ابزارها بر اساس “پروتکل L402” ساخته شده‌اند. این پروتکل یک مکانیسم احراز هویت بومی است.

لایتنینگ لبز:

«با ابزارهایی که امروز منتشر می‌کنیم، توسعه‌دهندگان می‌توانند زیرساخت‌های هوش مصنوعی در دسترس‌تری هم برای انسان‌ها و هم برای پلتفرم‌ها ایجاد کنند.»

تیم لایتنینگ لبز همچنین مشکل LLMهای فعلی را که فاقد مکانیزم‌های پرداخت مبتنی بر وب بومی هستند، اذعان کرد. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی مجبورند به روش‌های پرداخت تاریخ‌دار مانند کارت‌های اعتباری با هزینه‌های اضافی که به کاربران تحمیل می‌شود، تکیه کنند.

Kody Low، توسعه‌دهنده پلتفرم پرداخت اجتماعی Fedi، در پادکست Stack Sats در ۶ ژوئن، درباره قابلیت همکاری بین هوش مصنوعی و BTC برای پرداخت‌ها اظهار نظر کرد:
«هوش مصنوعی بهترین گزینه برای پیش‌بینی وضعیت بیت کوین است. اگرچه شرکت‌های هوش مصنوعی هنوز مشکلات درآمدزایی خود را حل نکرده‌اند.»

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی شبکه لایتنینگ 1ML، ظرفیت فعلی آن 5432 بیت کوین یا تقریباً 163.5 میلیون دلار است. بیت کوین ویژوال کاهش تعداد کانال‌های لایتنینگ از 80000 کانال در جولای 2022 به حدود 70000 کانال در حال حاضر را گزارش کرده است،

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا