تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

شاخص TVL در شبکه‌های لایه دوم اتریوم به ۱۰ میلیارد دلار رسید

هم‌زمان با رشد قیمت اتریوم در ماه آپریل، ارزش کل سرمایه‌های قفل شده در شبکه‌های لایه دوم اتریوم به بالاترین سطح خود، یعنی ۱۰ میلیارد دلار رسید.

با این اوصاف بعد از کاهش قیمت اتریوم ETH در روزهای اخیر، این شاخص هم کاهش پیدا کرد و درحال‌حاضر در محدوده ۹.۲۹ میلیارد دلار قرار دارد.

شاخص TVL که مخفف Total Value Locked است، ارزش کلی دارایی‌های قفل شده در یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) را نشان می‌دهد. افزایش TVL نشان‌دهده افزایش علاقه و اعتماد نسبت به یک پروتکل است.

داده‌های L2Beat نشان می‌دهد که حدود ۵ میلیون واحد از ارز دیجیتال اتر، که بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارزش دارد، در ماه آپریل روی شبکه اتریوم قفل شده است و دلیل این اتفاق، رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به ۲۱۰۰ دلار بوده است.

برای مقایسه این ارقام،‌ می‌توانید به شاخص TVL ماه ژانویه اتریوم توجه کنید: ۴.۱ میلیارد دلار سرمایه، درحالی که قیمت اتریوم در محدوده ۱۲۰۰ دلار قرار داشت.

یکی از تحلیلگران Messari در ایمیلی به کوین دسک اعلام کرده است که افزایش اخیر شاخص کل دارایی‌های قفل شده روی شبکه‌های لایه دوم به این دلیل رخ می‌دهد که کاربران از هزینه‌های سنگین خسته شده‌اند و مایل به پرداخت هزینه‌های کم‌تر هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا