چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
سرمایه گذاری و خرید و فروش‎های خود در بازار ارزهای دیجیتال را حتماً با مشاوره انجام دهید

خرید و فروش‎های خود در بازار ارز دیجیتال را حتماً با مشاوره انجام دهید!

سرمایه گذاری و خرید و فروش‎های خود در بازار ارزهای دیجیتال را حتماً با مشاوره انجام دهید

سرمایه گذاری آگاهانه در بازار ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش و توسعه‏‌ی خود به جای این که بیش‏تر به خاطر کاربردها و توانایی‏‌های خود مطرح باشند، همواره جنبه اقتصادی و خرید و فروش این ارزها، دارای اهمیت بیش‏تری بوده و تعداد افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به خاطر کسب درآمد و بدست آوردن سود قابل توجه، وارد فعالیت در این عرصه شده‏‌اند. اکنون نیز بازار ارزهای دیجیتال از حالت کاملاً مبتدی خود خارج شده و به عنوان یکی از حرفه‌‏ای‏‌ترین پلتفرم‌‏های سرمایه گذاری در دنیا، همه روزه میزبان تعداد زیادی سرمایه‏ گذار می‏‌باشد که در این بین در هر لحظه، شاهد رد و بدل شدن حجم قابل توجهی از سرمایه در این بازار هستیم.

حال برای این که سرمایه‏‌ گذاران بازار ارزهای دیجیتال بتوانند در خرید و فروش ‏های خود، به سودهای مناسبی دست یابند، نیاز است که نکاتی اساسی را رعایت نمایند. در واقع اگر یک فرد هیچ گونه دانش و یا آگاهی از بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشد و قصد داشته باشد که به همین شکل وارد بازار شود و شروع به سرمایه گذاری نماید، باور داشته باشین که به قطع یقین در این کار با شکست‏ هایی مواجه خواهد شد.

فلذا فرد باید از اصول اولیه‌‏ی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و حواشی در حال جریان در حول این بازار، آگاهی داشته باشد. به طوری که همواره به افراد تازه وارد شده به بازار ارزهای دیجیتال و حتی به سرمایه‏ گذاران با سابقه در این بازار، پیشنهاد و توصیه می‏‌شود که استراتژی‏‌های خرید و فروش خود را در کنار مشاوره برخی از افراد آگاه در زمینه‏‌ی ارزهای دیجیتال انجام دهند.

 پیگیری اخبار و اطلاعات منتشر شده و پیش بینی تاثیرات آن بر قیمت ارزهای دیجیتال در سرمایه گذاری موفق

البته، منظور از گرفتن مشاوره برای سرمایه گذاری حتماً و دقیقاً به این معنا نیست که به کنار یک فرد متخصص رفته و این فرد استراتژی مناسب خرید و فروش را در اختیار شما قرار دهد. بلکه منظور از گرفتن مشاوره این است که فرد سرمایه‏ گذار در مورد ارزهایی که قصد خرید و فروش آن‏‌ها را دارد، به دنبال آخرین و بروزترین اطلاعات منتشر شده در باره‏‌ی آن ارز دیجیتال باشد.

در واقع فرد قبل از خرید یک ارز دیجیتال باید در محیط اینترنت به دنبال آخرین اخبار حول این ارز دیجیتال جست و جو کرده و آخرین نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال را در چارت‏‌های قیمت بازار ارزهای دیجیتال مرور نماید. در این بین همچنین، در بیش‏تر موارد اخباری مبنی بر توصیه‏ های مستقیم کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در راستای خرید یک ارز دیجیتال خاص داده می‎شود که استفاده و بهره‏‌گیری از چنین خبرهایی هم می‌‏تواند برای رسیدن به موفقیت فرد سرمایه‏‌گذار تأثیرگذار باشد.

  نقش بررسی چارت قیمت ارزهای دیجیتال و پیش بینی سمت و سوی نوسانات بازار در یک سرمایه گذاری اصولی

در عین حال به این دلیل گفته می‌‏شود که همواره مشاوره‏‌های صورت گرفته را در خرید و فروش‌ ‏های خود استفاده نمایید که ممکن است فردی بدون توجه به نوسانات قیمتی اخیر یک ارز دیجیتال و با توجه به این که قیمت این ارز مثلاً در امروز (یعنی روز خرید) افزایش قیمت داشته است، نسبت به خرید آن ارز اقدام نماید ولی در واقعیت نمی‌‏داند که آن ارز دیجیتال در شرایط فعلی در حالت ” pump ” می‏‌باشد و با خرید آن ارز و کاهش قیمت آن در ساعات و یا روزهای آتی، فرد سرمایه‌‏ی قابل توجهی را از دست دهد.

لذا حتماً و حتماً فرد سرمایه‏‌ گذار باید نوسانات قیمتی ارز دیجیتال مورد نظر خود را در یک هفته و حتی یک ماه قبل به خوبی آنالیز نماید و با در دست داشتن آخرین اخبار مربوط به تحولات صورت گرفته در مورد آن ارز دیجیتال و با فراهم نمودن همه‌‏ی این اطلاعات در کنار هم نسبت به انجام خرید و یا فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام نماید. لذا همواره کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این توصیه را به سرمایه‌‏گذاران در این بازار می‏‌کنند که خرید و فروش‏‌های خود را حتماً با گرفتن مشاوره و دارا بودن اطلاعات خاص در پیرامون ارز دیجیتال مورد نظر، انجام دهند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.