ورلد کوین

پروتکل ورلد کوین (Worldcoin) به Optimism Mainnet منتقل می‌شود

ورلد کوین، پروتکل ID و کیف پول غیرمتمرکز، عملیات خود را به Optimism، یک لایه مقیاس‌بندی اتریوم L2 منتقل کرده است. با این حرکت، ورلد کوین Worldcoin می‌خواهد برای راه‌اندازی آینده خود آماده شود و از ویژگی‌های مقیاس‌پذیری که با استقرار آن در Optimism به ارمغان می‌آید، از جمله جابه‌جایی حساب‌های کاربری و آوردن پشتیبانی Uniswap به برنامه جهانی، بهره می‌برد.

ورلد کوین، پروتکل هویت و کیف پول غیرمتمرکز بیومتریک، اعلام کرده است که فرایند انتقال به اپتیمیسم را تکمیل کرده است تا عملیات خود را از Polygon به Optimism، یک لایه مقیاس‌بندی اتریوم L2 تغییر دهد. در ماه فوریه، این پروتکل تصمیم گرفت اپلیکیشن‌های World App و World ID خود را به Optimism منتقل کند و بیان کرد که “متعهد به تحقق آینده‌ای مقیاس‌پذیر و فراگیر است که پتانسیل دنیای کریپتو را به طور کامل، به کار می‌گیرد و به تکامل هویت در بلاک چین کمک می‌کند.”

این انتقال ایجاد پل‌هایی برای پروتکل ID جهانی از اتریوم به Polygon و Optimism را در بر می‌گیرد. همچنین، اکثر حساب‌های کاربران World App به Optimism منتقل شده‌اند.

ورلد کوین Worldcoin در حال حاضر بیش از 2 میلیون ثبت‌نام داشته است که عمدتاً از کشورهایی مانند بارسلونا، برلین، بوئنوس آیرس، نیویورک، سئول و توکیو می‌آیند که چندین Orb را راه‌اندازی کرده‌اند، دستگاه‌های بیومتریک مورد نیاز برای گنجاندن کاربران با خواندن عنبیه‌های چشم آن‌ها و ثبت اطلاعات آن‌ها در پروتکل.

فواید انتقال به اوپتیمیسم

انتقال ورلد کوین با مفهوم جدید “ابر زنجیره” که Optimism مهندسی کرده است، مطابقت دارد و قابلیت همکاری چندین زنجیره را در پلتفرم L2 ارتقا می‌دهد و آن را به “پلتفرمی برای زنجیره‌ها” تبدیل می‌کند. Base، لایه مقیاس‌بندی اتریوم L2، ساخته‌شده توسط Coinbase نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در Optimism ساخته می‌شود.

ادغام World ID با Optimism مزایای این پروتکل غیرمتمرکز را برای لایه L2 فراهم می‌کند و به عملکردهای اصلی آن اجازه می‌دهد خدمات اعتبارسنجی ID را برای اهداف مختلف شامل شود. به‌عنوان مثال، ورلد کوین بیان می‌کند که قابلیت‌های ID، یک جزء حاکمیتی که به دنبال کمک به تخصیص ماسبق مالی به «کالاهای عمومی» مهم پروتکل است، ممکن است عملکرد خانه شهروندان را افزایش دهد.

همچنین ورلد کوین Worldcoin اشاره می‌کند که ادغام آن می‌تواند به تقویت خوش‌بینی نیز کمک کند و تأییدیه‌های شناسایی مورد نیاز هر طرف را فراهم می‌کند تا بخشی از امضای هر سندی باشد که باید به‌عنوان بخشی از زنجیره فوق‌العاده نگهداری شود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.