پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
افزایش سرمایه گذاری صرافی ارز دیجیتال در آمریکا

افزایش سرمایه گذاری صرافی ارز دیجیتال در آمریکا

افزایش سرمایه‎گذاری صرافی‎های ارز دیجیتال در منطقه آمریکا

صرافی ارز دیجیتال و توسعه بازار ارزهای دیجیتال

در سال‏های اخیر، عوامل و فاکتورهای بسیاری بودند که در گسترش و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال نقشی اساسی و تعیین کننده داشتند. در این بین، بی‏ تردید نمی‌‏توان از ارزش و اهمیت وجود و فعالیت صرافی‌ ‏های ارزهای دیجیتال آنلاین گذشت. در حال حاضر در سراسر دنیا و در کشورهای مختلف، صرافی‏ های ارز دیجیتال آنلاین بسیاری وجود دارند که خدمات و امکاناتی را در راستای استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در اختیار علاقه‏ مندان و سرمایه‏ گذاران این بازار قرار می‌‏دهند. حال علاوه بر این که صرافی‏‌های ارز دیجیتال، خدماتی را در اختیار سرمایه ‏گذاران قرار می‌‏دهند و در واقع محیطی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‎نمایند در عین حال، این صرافی‏ ها نقش بسیار ویژه‏‌ای را در گسترش و توسعه‌‏ی هر چه بیش‏تر ارزهای دیجیتال و بازار آن دارند.

چرا که در نظر داشته باشید، اگر در جایی صرافی ارز دیجیتالی وجود نداشته باشد و یا این که افراد هیچ گونه دسترسی‌‏ای به یک صرافی ارز دیجیتال در راستای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود نداشته باشند، در این صورت چه انتظاری می‏رود که شاهد گسترش و توسعه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال در این منطقه باشیم. لذا صرافی‏‌ های آنلاین ارزهای دیجیتال، دارای نقشی اساسی در توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال دارند و برای شکل ‏گیری آینده ‏ی بهتری برای ارزهای دیجیتال، همواره باید به این پلتفرم‏ ها، با نگاه مثبت ‏تر و ویژه ‏تری توجه نمود.

توجه سرمایه گذاران به صرافی های ارز دیجیتال

در این راستا، در سراسر دنیا، فعالیت‏ های ویژه ‏ای برای توسعه و استفاده‏ ی هر چه بیش‏تر از این پلتفرم‏ ها صورت می‏‌گیرد. در پشت چنین پروژه ‏هایی اغلب شرکت‏ های بزرگ قرار دارند که با سرمایه گذاری‏ های صورت گرفته، در پی ایجاد و تأسیس صرافی‏ های ارز دیجیتال جدید می ‏باشند. چرا که کار فعالیت در صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر، به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‏‌ها در دنیای تجارت مطرح می‌‏باشد. زیرا در کنار این که خرید و فروش ارزهای دیجیتال کار پر سودی می‏‌باشد، میزبانی از چنین فعالیت‏ هایی نیز، به همان نسبت دارای ارزش مالی و اقتصادی بوده و باعث بدست آوردن سود قابل توجهی برای سرمایه‏ گذارن خواهد شد.

البته در گسترش و توسعه ‏ی یک صرافی جدید، ممکن است این صرافی جدید، به عنوان شعبه‏ ی کاری جدید یک صرافی قدرتمند دیگر در یک منطقه ‏ی جدید مطرح باشد. در واقع بدین شکل که یک صرافی قدرتمند وجود دارد و در راستای گسترش فعالیت‏ های خود، قصد ایجاد شعبه ‏ای جدید را در یک منطقه ‏ی دیگر دارد تا هم بتواند فعالیت‏ ها و زیر ساخت خود را گسترش دهد و هم  این که بتواند بازارهای کاری جدیدی را در اختیار خودداشته باشد.

Bittrex و شعبه جدید در امریکای جنوبی

حال اخیراً در مورد این موضوع، شاهد افتتاح شعبه‌ ‏ی جدیدی از یک صرافی مطرح در دنیا، یعنی صرافی ” Bittrex ” هستیم که قصد دارد حوزه‎ی فعالیت نوینی را در یک منطقه‏‌ی جدید شروع نماید. بدین ترتیب که بر اساس خبر منتشر شده، این صرافی در پی افتتاح شعبه ‏ی جدید خود در منطقه ‏ی کارائیب (آمریکای مرکزی) در قالب صرافی ” Cryptofacil ” می‏‌باشد. هدف از ایجاد این صرافی، امکان افزایش خدمات در مورد ارزهای دیجیتال به صورت ویژه، برای مردم ساکن در این منطقه می‏‌باشد تا هم در توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال فعالیتی صورت گرفته باشد و هم این که صرافی ” Bittrex “، با افتتاح این شعبه انتظار دارد که بتواند با گسترش بازارهای خود، به سود بیش‏تری دست یابد.

 :هم چنین در این باره بخوانید

تأثیر صرافی‎ها بر گسترش و توسعه بازار ارزهای دیجیتال چه می‌باشد؟

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب چه نوع صرافی‎ای مناسب می‌باشد؟

صرافی coincheck در اندیشه ایجاد شعبه‌ای جدید در آمریکا

 

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.