تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار آلت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۹ دی)

  • ژاپن در مقابل آمریکا به حمایت از ریپل ادامه می‌دهد

 

یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao) رئیس نوآوری استراتژی تجارت ژاپن (SBI) در توئیتی اعلام کرد که ریپل یک رمز ارز است و نه یک موضوع امنیتی. از این رو، ژاپن به اجازه خرید و فروش آن در کشور اجازه می‌دهد. پیش از این آمریکا به دلایل امنیتی ریپل را محکوم به فروش غیر قانونی این رمز ارز کرده بود و از ریپل شکایت رسمی شده بود که موجب افت شدید قیمت ریپل شده بود.

منبع: u.today

 

  • جابجایی ۱ میلیارد دلار بیت کوین در دو روز

در حالی که قیمت بیت کوین به ۲۸ هزار دلار رسید و اکنون در زیر ۲۷ هزار دلار معامله می‌شود، نهنگ‌ها رقم ۹۶۷ میلیون دلار بیت کوین را در طی دو روز گذشته میان صرافی‌ها و کیف پول‌های رمز ارزی جابجا کرده‌اند. بر اساس گزارش ربات نهنگ یاب ویل آلرت (Whale Alert) یکی از این جابجایی‌های عظیم به رقم ۱۱۷ میلیون دلار (۴۳۲۵ بیت کوین) با کارمزد ۱۰ دلار انجام شده است.

منبع: u.today

 

  • رکورد جدید شرکت گری‌اسکیل

 

در حال حاضر دارایی‌های صندوق تراستِ بیت کوین شرکت گری‌اسکیل از مرز 16 میلیارد دلار عبور کرد.

همچنین مدیر صندوق سرمایه‌گذاری این شرکت، در کم‌تر از دو هفته موفق به افزایش دوباره دارایی‌های این صندوق به ارزش یک میلیارد دلار دیگر شده است.

منبع: Cointelegraph

 

  • بیت کوین در ژانویه به ۴۸ هزار دلار می‌رسد

پیتر برانت (Peter Brandt) مدیرعامل «Factor LLC» که پیش‌تر ریزش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ را پیش‌بینی کرده بود، اکنون می‌گوید بیت کوین تا ژانویه ۲۰۲۱ قیمت ۴۸ هزار دلار را لمس خواهد کرد. وی با رسم یک چارت توضیح داد که داده‌ها نزول و حرکت خرسی خاصی را نشان نمی‌دهد. وی افزایش میزان خرید موسسات را نیز از دیگر دلایل اصلی این پیش‌بینی دانست.

منبع: dailyhodl

 

  • در نخستین هفته آلت‌کوین‌ها پولکادات ۳۴ درصد رشد کرد

ون‌دی‌پوپی (Van de Poppe) تریدر معروف بر این باور است که با آرام گرفتن بیت کوین پس از رسیدن به قیمت ۲۸ هزار دالار، فصل آلت‌کوین‌ها باتوجه به رشد چشم‌گیر آلت‌کوین‌ها بویژه پولکادات با ۳۴ درصد رشد فرا رسیده است. همچنین کاهش دامیننس بیت کوین موجب رشد چشمگیر ده آلت کوین برتر بازار شده است.

منبع: cointelegraph

 

  • افت مجدد قیمت ریپل

در پی اخبار متعددی که درباره ریپل مبنی بر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از این رمز ارز منتشر شد، ریپل بار دیگر شاهد ریزش شدید قیمتی شد. در حالی که قیمت ریپل از محدوده ۰.۶ دلار تا محدوده ۰.۳ دلار سقوط کرده بود و در حال نوسان بود، امروز بار دیگر دچار ریزش شدید تا زیر محدوده ۰.۲ دلار گردید. یعنی بیش از ۳۲ درصد ریزش مجدد در ۲۴ ساعت اخیر.

 

  • خرید 70 هزار دستگاه استخراج بیت کوین توسط شرکت آمریکایی ماراتن

یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه استخراج بیت کوین به نام ماراتن پتنت (Marathon Patent) که واقع در آمریکای شمالی است، سهامش به‌صورت عمومی در بازار نزدک معامله می‌شود؛ به‌تازگی 70 هزار دستگاه ای‌سیک اس ۱۹ از بیت کوین پیش‌خرید کرده است.

منبع: coindesk

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا