تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بیشترین میزان جستجوی واژه بیت کوین در 6 ماهه اخیر

بر اساس آمار google trends، جست و جوهای مربوط به بیت کوین به بیش‌ترین مقدار خود در 6 ماهه‌ی اخیر رسیده است

مرگ بیت کوین ؟ افزایش جستجوی کلمات مرتبط با نابودی بیت کوین در شش ماه اخیر

 

اوضاع نا بسامان بازار ارز دیجیتال

اوضاع بازار ارزهای دیجیتال، هر روز بدتر می‌‏شود. به طوری که ارزهای دیجیتال زیادی در طی این مدت زمانی با کاهش قیمت‎های چشم‌گیری رو به رو شده‌‏اند. بسیاری از ارزها به کم‏ترین مقادیر قیمتی خود در طول یک سال اخیر یا بیش‏تر از این مدت رسیده‌‏اند. البته ارز دیجیتال بیت کوین نیز در دل این کاهش قیمت‏‌ها قرار داشته و با افت شدید قیمتی رو به رو شده است. عجیب‌‏تر آن که کسی نمی‌‏داند که این اوضاع تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و تا کی باید شاهد بحران‏ شدید قیمت  ارزهای دیجیتال مختلف در بازار باشیم.

نگرانی سرمایه گذاران بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از افت بازار

این در شرایطی است که بحران قیمتی شدید اتفاق افتاده، بسیاری از خریدارن و سرمایه ‏گذاران بازار را با نگرانی رو به رو کرده است. به طوری که بر اساس آمار منتشر شده از طرف google trends، میزان جست و جوهای صورت گرفته در مورد کلمه کلیدی بیت کوین در 6 ماهه‏ ی اخیر به بیش‏ترین مقدار خود رسیده است. در واقع اوضاع سرمایه‏ گذاری و تجارت در بازار به گونه ‏ای است که افراد دائماً در حال پیگیری شرایط قیمتی بیت کوین بوده و قصد دارند که از نوسانات قیمتی بیت کوین در بازار در سریع‏ترین زمان ممکن آگاه شوند تا بدین ترتیب بتوانند خرید و فروش ‏های بهتری داشته و به نوعی سرمایه‏ ی خود را از ضررهای مالی به دور نگه دارند.

” مرگ بیت کوین ؟ ” نگرانی کاربران از افت قیمت بیت کوین

حال از آن جایی که بر اساس آمار google trends، مشخص شده که آمار جست و جوی کلمه‌‏ی بیت کوین در موتور جست و جوی گوگل به بیش‏ترین مقدار خود در 6 ماه اخیر رسیده است. باید دید که چه کلماتی بیش‏تر مورد توجه کاربران و افراد دخیل در تجارت‏  و خرید و فروش ‏های بازار می‏‌‌‌باشند و در این راستا بیش‏تر مورد جست و جو قرار می‏‌گیرند.

 

با نگاه به کلماتی که بیش‏تر مورد جست و جو قرار گرفته‌‏اند، می‏‌توان پی برد که بیش‏تر افراد، نگران شرایط و حال و هوای بازار ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین هستند. به طوری که بیش‏تر جست و جوهای صورت گرفته در راستای آگاهی از شرایط قیمتی بیت کوین و وضعیت بازار ارزهای دیجیتال بوده است. از جمله یکی از کلماتی که بیش‏ترین میزان جست و جو را داشته، مربوط به مرگ بیت کوین بوده است که کاربران قصد داشته‌‏اند تا نسبت به مطالعه و افزایش آگاهی خود در این زمینه، اقدام نمایند.

قیمت بیت کوین چه خواهد شد؟

با تحلیل شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال و کاهش قیمت‏ های شدید رخ داده برای ارزهای دیجیتال مختلف، باید گفت که بسیار واضح است که بازار ارزهای دیجیتال در یک شرایط افت و کاهش قیمتی شدید قرار گرفته است. به طوری که بسیاری از افراد با تردید و نگرانی نسبت به تغییر و تحولات اخیر در این حوزه نگاه می‏‌کنند.

البته در این وضعیت، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این اعتقاد را دارند که بازار ارزهای دیجیتال همواره با شرایط و تغییر قیمت‏‌های این چنینی همراه بوده است و شکل‏‌گیری این وضعیت جزء یکی از رفتارهای عادی و معمول بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشد. لذا کارشناسان بازار ا پیش ‏بینی می‌‏کنند که وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک شرایط موقتی خواهد بود و در آینده‌‏ای نزدیک دوباره شاهد افزایش قیمت‏‌های مربوط به ارزهای دیجیتال مختلف در بازار خواهیم بود. لذا در نظر داشته باشید که در این شرایط سرمایه‌‏ی خود را به بهترین شکل ممکن، مدیریت نمایید.

 

منبع : bitcoinist

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا