خرید دارایی‌های سلسیوس قبل از ورشکستگی

بانک گلدمن ساکس به دنبال جمع‌آوری مبلغ ۲ میلیارد دلاری از سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های نزدیک به نکول در پلتفرم وام‌دهنده رمزارزی سلسیوس است.

به گفته مردم، معامله پیشنهادی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا در صورت ورشکستگی، دارایی‌های سلسیوس را با تخفیف‌ بالایی خریداری کنند.

به نظر می‌رسد گلدمن ساکس از صندوق‌های رمزارزی وب۳، وجوه اختصاص یافته در دارایی‌های نزدیک به نکول و موسسات مالی سنتی با پول نقد، بهره و تعهد می‌گیرد. این دارایی‌ها که به احتمال زیاد ارزهای دیجیتالی هستند باید به قیمت ارزان فروخته شوند و احتمالا توسط شرکت‌کنندگان در جذب سرمایه مدیریت می شوند.

به گزارش ژورنال وال استریت Wall Street، سلسیوس از شرکت خدمات حرفه‌ای آلوارز و مارسال Alvarez & Marsal نیز استفاده کرده است. گلدمن ساکس نیز به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سلسیوس که تا ماه می امسال بیش از ۸ میلیارد دلار وام به مشتریان و ۱۲میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت، به طور ناگهانی در ۱۲ژوئن اعلام کرد که برداشت از پلتفرم خود را متوقف می‌کند و به شرایط بد بازار اشاره کرد. افشای این موضوع شرایط را تشدید کرد و برای مدت کوتاهی قیمت بیت‌کوین را به زیر ۲۰ هزار دلار نیز رساند.

ژورنال وال استریت، اوایل این ماه اعلام کرد که سلسیوس در کنار استخدام آلوارز و مارسال، از وکلای تجدید ساختار شرکت حقوقی اکین گامپ استراوس هائوراند فد Akin Gump Strauss Hauer and Feld نیز استفاده کرده است.

خبرگزاری دبلاک The Block اعلام کرد که بانک جهانی سرمایه‌گذاری سیتی گروپ City Group نیز توسط سلسیوس برای مشاوره در مورد راه‌حل‌های احتمالی، از جمله ارزیابی پیشنهادی از سوی وام‌دهنده رقیب ارز دیجیتال نکسو Nexo، استخدام شده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.