تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

عدم نیاز به مجوز رسمی برای تولید ارز دیجیتال

در اوکراین شرکت‌ها برای تولید ارز دیجیتال ، نیاز به گرفتن مجوز رسمی از دولت ندارند.

تولید ارز دیجیتال در اوکراین

در حال حاضر کشورهای بسیاری در تعامل با ارزهای دیجیتال هستند و همه روزه خرید و فروش‏‌های بسیاری در بازار ارز‌ دیجیتال توسط هر یک از کشورها انجام می‎گیرد ولی در این بین برخی از کشورها هستند که نسبت به دیگر کشورها شرایط و موقعیت‏‌های بهتری را برای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال فراهم می‏‌آورند. از جمله‏‌ی این کشورها، اوکراین می‌‏باشد.

اوکراین به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند اروپای شرقی است که آغوش خود را برای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران آن باز کرده‌است. در کشور اوکراین دیگر شاهد برخی از محدودیت‏‌ها و موانع اذیت‌کننده در توسعه‎ی ارزهای دیجیتال نیستیم و این کشور تصمیم گرفته است که برای شرکت‎هایی که در امر تولید ارز دیجیتال فعالیت دارند، شرایط را آسان گرفته و آن‏‌ها را مجاب به گرفتن مجوز رسمی از طرف دولت ننماید. وجود این شرایط می‌‏تواند عامل مهمی در جذب سرمایه‌‏های خارجی در زمینه‌‏ی تولید ارز دیجیتال باشد.

 

تولید کنندگان ارز دیجیتال معمولاً دنبال شرایط و موقعیت‎هایی هستند که به‌ دور از مزاحمت‎های دولتی کار تولید ارز‌ دیجیتال خود را در پیش گیرند. دولت‌‏ها معمولاً با ایجاد موانعی روند کار و فعایت تولید‌کنندگان ارز‌ دیجیتال را با مشکل مواجه می‏‌کنند. از جمله محدودیت‌‏های ایجاد شده می‌‏توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نیاز به مجوز رسمی برای تولید ارز‌ دیجیتال

دولت‎ها با این کار قصد دارند تا از هر گونه عمل صورت گرفته در زمینه‏‌ی تولید ارز دیجیتال با خبر شوند و در واقع به نوعی بر تمامی فعالیت‌‏های انجام شده در این زمینه آگاهی و تسلط داشته باشند که این کار دست و بال تولید‎‌کنندگان ارز‌دیجیتال را از شتاب گرفتن فعالیت‌‏های mining کوتاه می‌‏کند.

  • بالا بودن هزینه‌‏ی برق مصرفی

یکی از عوامل تأثیر گذار در روند تولید ارزهای دیجیتال، با صرفه بودن تولید ارز‌دیجیتال می‌‏باشد. بدین صورت که با مقایسه و محاسبه‏‌ی سود و هزینه‌‏ی صرف شده در تولید ارز‌دیجیتال، در کل این کار باعث رسیدن تولید‌کننده‏‌ی ارز‌دیجیتال به سود گردد که در برخی از موارد با بالا بودن هزینه‏‌ی برق مصرفی، کار تولید ارزهای دیجیتال، با صرفه نمی‏‌باشد.

  • قرار دادن حق دریافت مالیات از سود حاصل از تولید ارز‌ دیجیتال

در برخی از کشورها، دولت‌‏ها برای این که در سود حاصل از عمل mining شریک باشند و بتوانند در آمدی بدست آورند، قوانین مالیاتی خاصی را وضع می‎کنند و با این کار عملاً شرایط سود‌آوری را برای تولید‌کنندگان ارزهای دیجیتال دشوار و ناممکن می‏‌نماید.

که دولت اوکراین با اجتناب از ایجاد چنین شرایط بغض رنجی، تولید‌کنندگان ارز‌دیجیتال دنیا را مجذوب خود نموده‌ است تا سرمایه‌‏ها و تجهیزات خود را برای تولید ارز‌دیجیتال در این کشور قرار دهند. در حال حاضر در کشور اوکراین، پیش‌‌بینی می‎شود که تولید‌کنندگان ارز ‌دیجیتال، سالانه به میزان 100 میلیون دلار سود بدست می‎آورند. در کل می‌‏توان گفت که تولید ارزهای دیجیتال عمل سودمند و پر درآمدی برای تولید کنندگان ارزهای دیجیتال به شمار می‎رود ولی در روزهای اخیر با توجه به محدودیت‏‌ها و شرایط سخت تولید، اوضاع سود‌دهی با مشکل مواجه شده و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم مزیدی بر این مشکلات می‌‏باشد که حداقل رویکرد مثبت اوکراین می‌‏تواند باعث دلگرمی تولید‌کنندگان ارزهای دیجیتال گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا