تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

سقوط بازار آلت کوین ها و افزایش قیمت بیت کوین، به زودی!

اگر شما هم اخبار بیت کوین و ارزهای دیجیتال را طی نیم سال گذشته در توییتر دنبال کرده باشید، حتما بارها نام  Joe007  را شنیده‌اید. این نهنگ خرسی شناخته شده بیت کوین، جزو بزرگ‌ترین و سودآورترین نهنگ‌ها در پلتفرم معاملاتی بیتفنیکس است که ارزش معاملات ماهانه وی به میلیون‌ها دلار می‌رسد.

این معامله‌گر بزرگ روز گذشته پس از یک وقفه دو ماهه مجددا به جامعه توییتری ارزهای دیجیتال پیوسته و نظرات متفاوتی را ارائه داده است.

سقوط بازار آلت کوین‌ها؛ به زودی

آلت کوین‌ها طی چند ماه اخیر عملکرد بی نظیری از خود نشان دادند. همانطور که در نمودار زیر هم مشاهده می‌کنید از شروع سال 2020 تا کنون آلت کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند.

قیمت بیت کوین
پیشبینی سقوط آلت کوین ها

اما Joe007 بر این باور است که این روند برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت. وی طی پیغام توییتری خود در تاریخ 3 جولای بیان کرد که احتمال سقوط بازار آلت کوین‌ها حتی قبل از شروع رالی افزایش قیمت بیت کوین بسیار زیاد است.

یکی از سرمایه‌گذاران بیت کوین در پاسخ به سوال یکی از فالورهای خود درباره میزان تسلط بیت کوین بر این بازار مالی گفت:

Joe007 فراتر از یک سرمایه‌گذار در بازار ارزهای دیجیتال است و طبق گفته وی، آلت کوین‌ها با سقوط وحشتناکی روبه رو خواهند شد.

آدام بک، یکی از فعالان مطرح بازار بیت کوین و بنیان‌گذار بلاک استریم   (Blockstream) نیز ماه گذشته بیان کرد که تنها یک ارز در دنیای کریپتو وجود دارد و آن هم چیزی جز بیت کوین نیست. این موضوع نشان می‌دهد که بر خلاف سخنان انتقادی جیسون کالاکانیس( Jason Calacanis  )، برخی دیگر دیدگاه‌های کاملا خوش بینانه‌ خود نسبت به آینده بیت کوین را حفظ کرده‌اند.

آلت کوین
نوسانات قیمت بیت کوین

مقصد بعدی قیمت بیت کوین پس از تثبیت در محدوده 9,000 دلار

کالاکانیس یک کار آفرین برجسته، نویسنده و یک سرمایه گذار خبره است که سرمایه گذاری‌های بی‌نظیر او در پروژه‌های  Robinhpod، Uber  و Trello برای همه آشناست. وی در تاریخ 24 ژوئن توییت انتقادی نسبتا تندی درباره ارزهای رمز نگاری شده منتشر کرد. البته ناگفته نماند که این سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر و برجسته‌، پیش از این دیدگاه‌های صعودی زیادی درباره قیمت بیت کوین ارائه داده و اخیرا نیز ارز دیجیتال اتریوم را هدف خود قرار داده بود.

اما با وجود تمام این تفاسیر ارز دیجیتال بیت کوین، به عنوان ارزشمندترین رمزارز جهان ۸ هفته اخیر قیمت خود را در محدوده 8,500 تا 10,000 دلار سپری کرده است. در همین راستا جاش راجر، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال عنوان کرد:

محدوده قیمت بیت کوین مشخص است. سطح حمایتی کنونی طی ۳ هفته اخیر ثابت مانده است و احتمالا قیمت این ارز دیجیتال به سطح ۸۹۰۰  یا حتی  ۸۵۰۰ دلار برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا