اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۸ بهمن)

  • قیمت اتریوم با طلا برابر شد!

قیمت اتریوم برای نخستین بار با یک انس طلا برابر شد. اتریوم با رسیدن به ۱۸۷۷ دلار برای مدت اندکی از طلا (در محدوده ۱۸۲۰ دلار) پیشی گرفت. این در حالی است که ارزش بازار طلا حدود ۲۰ تریلیون دلار و اتریوم ۲۰۰ میلیارد دلار است. در سال ۲۰۱۷ نیز بیت کوین پیش از رالی گاوی خود از طلا پیشی گرفته بود و این نشان می‌دهد که اتریوم همان چرخه بیت کوین را دنبال می‌کند.

منبع: trustnodes

 

  • یکی از اعضای هیئت مدیره تسلا مدیر ۲ شرکت رمز ارزی است

خبرگزاری The Telegraph فاش کرد که آنتونیو گراسیاس (Antonio Gracias)، از اعضای کمیته حسابرسی هیئت مدیره تسلا، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری Valor و مدیر شرکت‌های رمز ارزی BitGo و ErisX است. وی یکی از افرادی است که با خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین برای شرکت تسلا موافقت کرده بود.

منبع: decrypt

 

  • حجم معاملات در صرافی یونی‌سواپ به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید

صرافی غیر متمرکز یونی‌سواپ (Uniswap)، نخستین پلتفرم معاملات غیرمتمرکز است که حجم معاملات آن به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. حجم معاملات ماهیانه این صرافی که در ماه می (۲۰۲۰) راه اندازی شد، به طور متوسط به ۱۱.۱ میلیارد دلار رسیده است. یونی‌سواپ به کاربران امکان مبادله توکن‌های ERC20 را می‌دهد و همین امر موجب محبوبیت روزافزون این صرافی شده است. توکن‌های ERC20 بر روی بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شوند.

منبع: decrypt

 

  • آیا پشتیبانی اپل‌پی و گوگل‌پی به معنای آغاز جهانی شدن پرداخت با رمز ارز است؟

به دنبال پذیرش پرداخت با بیت کوین از سوی تسلا، اپل‌پی (Apple Pay) به زودی از پرداخت با رمز ارز با BitPay Card پشتیبانی خواهد کرد. به گفته استفان پیرنوتس (Stephen Pairnotes) مدیرعامل بیت پی، تا اواخر سه ماهه نخست امسال گوگل‌پی و سامسونگ‌پی نیز از رمز ارزها پشتیبانی خواهند کرد و با وجود این ۳ پلتفرم پرداخت، ارزهای رمزنگاری شده اکنون آماده تبدیل شدن به یک ابزار پرداخت هستند.

منبع: androidauthority

 

  • حجم بازار کاردانو ظرف ۲ هفته بیش از ۲ برابر شده است!

ارز دیجیتال ADA، توکن بلاک‌چین کاردانو، هم اکنون در جایگاه چهارمین رمز ارز جهان از نظر حجم بازار قرار دارد. قیمت هر توکن ADA پس از افزایش ۳۱ درصدی در هفته گذشته، هم اکنون به بیش از ۰.۸۸ دلار رسیده است. حجم بازار کاردانو نیز با ۱۳۷ درصد رشد نسبت به ماه قبل، به ۲۸.۳ میلیارد دلار رسیده است، این در حالی است که در حال حاضر حجم بازار ریپل ۲۵.۸ و پولکادات ۲۷.۶ میلیارد دلار است.

منبع: decrypt

 

  • جاستین سان پرداخت پول به سلبریتی‌ها برای ترویج ترون را رد کرد

مارکز براونلی (Marques Brwonlee)، یوتیوبر معروف با بیش از ۱۳.۵ میلیون فالوور ادعا کرد به وی پیشنهاد دریافت پول در ازای تبلیغ رمز ارز ترون (TRX) شده است، کاری که پیش از این چندین سلبریتی دیگر انجام داده‌اند. جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون این ادعا را رد کرده است و می‌گوید چنین چیزی صحت ندارد و شایعه است. خود سان هفته گذشته به بلومبرگ اعلام کرده بود در نظر دارد از سلبریتی‌های بیشتری برای ترویج ترون استفاده کند.

منبع: decrypt

 

  • توافقی میان SEC و پرونده ریپل روی میز نیست

ظاهراً تغییرات در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هرگونه توافق احتمالی پیش از موعد در پرونده ریپل را منتفی کرده است. این نتیجه‌گیری بخشی از نامه مشترک کشف شده‌ای است که برای آنالیزا تورس (Analis Torres) قاضی فدرال ارسال شده است. در این نامه آمده است که طرفین درباره حل و فصل مسئله با یکدیگر صحبت کرده‌اند و اعتقاد ندارند که در حال حاضر چشم اندازی برای حل و فصل آن وجود داشته باشد. این پرونده حداقل تا آگوست (تابستان) معلق خواهد ماند.

منبع: cointelegraph

 

  • عبور بیت کوین از مقاومت روانی ۵۰ هزار دلار

بیت کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد. این مرز یک مقاومت روانی برای بیت کوین محسوب می‌شود. در حال حاضر بیت کوین در همین محدوده در حال نوسان است.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.