تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

عرضه سرویس ابری مبتنی بر فناوری بلاک چین

شرکت Oracle که از جمله شرکت‌های مطرح در دنیای کامپیوتر و فناوری است، اعلام نمود که قصد دارد سرویس ابر مبتنی بر فناوری بلاک چین خود را در بازار ارز دیجیتال عرضه نماید.

استفاده oracle از بلاک چین

یکی از مهم‏ترین مقوله‏‌ها در بحث تکنولوژی، با کیفیت بودن و داشتن ایمنی بالای کارها و فعالیت‌‏های صورت گرفته می‌‏باشد. بدین صورت که کار مورد نظر با بیش‏ترین و بالاترین کیفیت ممکن صورت گرفته و در عین حال اطلاعات درگیر در رابطه با کار نیز در شرایط ایمنی محافظت گردند. در واقع این خواسته‏‌ی بسیاری از شرکت‏‌هایی است که در امر صنعت از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار بوده و قصد دارند بر این اعتبار بیفزایند. یکی از این شرکت‏‎ها، شرکت ” Oracle ” می‏‌باشد. شرکت Oracle در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح‏‌ترین شرکت‌‏ها در موضوع و زمینه‏‌ی تکنولوژی بوده و انجام و مدیریت فعالیت‏‌های بسیاری از ارگان‌‏ها و شرکت‌‏های مهم دنیا را بر عهده دارد.

از جمله مشتری‏‌های اصلی این شرکت، بیش‏تر بانک‌‏ها و مؤسسات تجاری می‌‏باشند و در واقع شرکت Oracle وظیفه‌‏ی مدیریت کارهای پشت صحنه‌‏ی این شرکت‌‏ها که معمولاً مربوط به مسائل مالی و اطلاعات حساس شرکت‏‌ها هستند، می‌‏باشد. از جمله‌‏ی این کاربردها و فعالیت‌‏ها، می‏‌توان به بحث مدیریت حساب‏‌های شرکت‏‌هایی که از خدمات این شرکت استفاده می‏‌کنند، اشاره نمود. بدین صورت که شرکت‏‌ها از زیر ساخت و خدمات Oracle برای انتقالات مالی و مدیریت حساب‌‏های خود استفاده می‌‏کنند که Oracle به عنوان یکی از امن‌‏ترین و قوی‌‏ترین گزینه‌‏ها در این زمینه می‏‌باشد.

فناوری بلاک چین و شرکت oracle

در عین حال شرکت Oracle باید همواره خود را با شرایط روز دنیای تجارت و فناوری هماهنگ کرده و استفاده از تکنولوژی‌‏ها و فناوری‌‏های جدید در ساختار خود را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهد که همواره این چنین نیز بوده و شاهد هماهنگی گسترده‏‌ی این شرکت با روند در حال توسعه‏‌ی علم و فناوری هستیم. یکی از آخرین موارد این نگرش، به بحث استفاده از فناوری بلاک چین بر می‌‏گردد. فناوری بلاک چین نخستین بار در موضوع ارز دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت و برای ایمن‌‏تر و گم‏نام‌‏تر صورت گرفتن تراکنش‏‌های دنیای ارز دیجیتال استفاده شد.

رشد ارز دیجیتال در بازارهای جهانی، راحتی، سرعت و امنیت بالای تراکنش‏‌های صورت گرفته با این ارزها باعث شد تا در دنیای علم و فناوری به فناوری بلاک چین با یک نگاه مثبت ‏تری برخورد شود. بدین گونه که در حال حاضر اکثر شرکت‌‏ها و قدرت‏‌های بزرگ دنیا، به فکر استفاده و کاربرد این تکنولوژی در راستای فعالیت‏‌های خود هستند که شرکت Oracle نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در نظر دارد که در روزهای آینده سرویس ابر مبتنی بر فناوری بلاک چین خود را در بازار برای استفاده‏‌ی عموم عرضه نماید.

البته یک پیش نمونه از این تکنولوژی در بازار عرضه شده که توسط شرکت‏‌ها و بانک‌‏هایی مورد استفاده قرار می‌‏گیرد که از این جمله، می‏‌توان به بانک ” Arab Jordan Investment Bank (AJIB) “، ” Indian Oil ” و ” Nigeria Customs ” اشاره نمود که در حال حاضر مشغول به استفاده از این سرویس می‏‌باشند. هدف اصلی شرکت Oracle از ارائه‏‌ی این سرویس را می‏‌توان افزایش سرعت تراکنش‏‌های صورت گرفته و ردیابی آسان فعالیت‏‌ها و افزایش ایمنی در راستای فعالیت‌‏های شرکت‏‌های طرف قرارداد دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا