پیش‌بینی افزایش قیمت بیت‌کوین در سه ماهه چهارم

مدیر عامل گروه دیور Devere، یک شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی، رشد صعودی و جهش قابل‌توجهی در قیمت بیت‌کوین در سه ماهه چهارم سال جاری را پیش‌بینی کرده است.

نایجل گرین، بنیانگذار و مدیرعامل دیور، اوایل هفته گذشته گفت:
من معتقدم که به زودی شاهد روند صعودی خواهیم بود که منجر به جهش قابل‌توجهی در سه ماهه چهارم سال برای ارز دیجیتال پیشرو جهان خواهد شد.

وی توضیح داد: بیت‌کوین در حال حاضر با بازارهای سهام پیشرو جهانی مانند S&P500 وال استریت همبستگی بالایی دارد و مطمئن هستم که رکود اخیر بازار نزولی است و صعود حتمی است.

مدیرعامل این شرکت افزود:
با بازگشت سرمایه‌گذاران به دارایی‌های پرریسک‌تر، بیت‌کوین از افزایش بازار سهام سود خواهد برد.
گرین توضیح داد که یکی از فاکتورهای کلیدی که سبب رشد بیت‌کوین می‌شود این است که سرمایه‌گذاران از بیت‌کوین به عنوان پوششی در برابر تورم بالا استفاده می‌کنند.

بسیاری از مردم، از جمله مدیر مشهور صندوق تامین، پل تودور جونز Paul Tudor Jones و سرمایه‌دار ریسک‌پذیر تیم دریپرTim Draper، معتقدند که ارز دیجیتال محافظ خوبی در برابر تورم است.

عامل دیگری که مدیر عامل این شرکت به آن اشاره کرد این بود که بیت‌کوین به طور فزاینده‌ای به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات دیده می‌شود. بیل میلر Bill Miller، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، قبلا توضیح داده بود که جنگ روسیه و اوکراین و تحریم‌ها علیه روسیه باعث شده مردم به فکر داشتن یک ارز جایگزین برای دلار آمریکا باشند.

گرین اعلام کرد: «دولت ایالات متحده آمریکا به شدت شروع به اضافه‌کردن دلارهای دیجیتال به اقتصاد خود کرد، ارزش آن را کاهش داد، اما به چشم‌انداز بلندمدت بیت‌کوین اضافه کرد.»

سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای بیت‌کوین را به عنوان جایگزینی برای دلار می‌بینند.

گرین همچنین گفت که رشد پیش‌بینی‌شده بیت‌کوین «با سرمایه‌گذاری رو به رشد سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ که سرمایه، تخصص و کشش شهرت را با خود به همراه می‌آورند، حمایت می‌شود». یک نظرسنجی در آوریل نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از سرمایه‌گذاران نهادی معتقدند که کریپتو از سرمایه‌گذاری‌های سنتی پیشی خواهد گرفت، ۷۰ درصد گفتند که کریپتو یک سرمایه‌گذاری قابل‌اعتماد است، و ۶۸ درصد گفتند که فعالانه این طبقه دارایی را در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند.

در نهایت، مدیرعامل شرکت دیور اشاره کرد که قانون‌گذاران به دنبال ایجاد یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال هستند. او گفت: مقررات، که به نظر من اجتناب‌ناپذیر است، حمایت بیشتر و در نتیجه اعتماد بیشتری را به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی می‌بخشد.

پیش‌بینی گرین چند روز قبل از رکود بازار آخر هفته بود. در زمان نوشتن این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۲۷۷۴۸.۳۰ دلار معامله می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد، در هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد و در سال گذشته در حدود ۲۶ درصد کاهش یافته است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.