۵ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند (همراه با ویدئوی معرفی)

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن جدید را به محیط کلاسیک خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به ارزهای بیشتری دسترسی داشته باشند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به ‌تازگی ۵ توکن جدید را اضافه کرده است.
۵ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند شامل:
• سیک‌وی‌آر‌ (CEEK)
• رادیو کاکا (RACA)
• فلاکس (FLUX)
• آیوتکس (IOTX)
الف (ELF)
شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن سیک‌وی‌آر‌ (CEEK)

با بالاگرفتن تب موضوعاتی مانند ان‌اف‌تی‌ها، دیفای و متاورس در حوزه ارزهای دیجیتال، هرروز شاهد راه‌اندازی پروژه‌های جدیدی در این صنعت هستیم. توکن سیک‌وی‌آر یکی از پروژه‌هایی است که با هدف سرمایه‌گذاری روی این بخش‌ها ایجاد شده است.

پلتفرم این ارز دیجیتال با استفاده از دنیای مجازی قصد دارد به هنرمندان صنعت موسیقی، ورزشکاران و تولیدکننده‌های محتوای دیجیتال کمک کند تا به حامیان خود وصل شوند. ارز سیک در واقع آینده نحوه پخش و انتشار موسیقی است. پلتفرم سیک‌وی‌آر قصد دارد که راه‌های درآمدزایی جدیدی را برای هنرمندان و سازندگان موسیقی باز کند و روش کاملا جدیدی را برای دسترسی مستقیم به پایگاه هواداران و کسب درآمد از آن‌ها ارائه بدهد.

ارز دیجیتال سیک امکان پرداخت‌های‌ فوری هنرمندان را در بلاک‌چین فراهم می‌کند و تضمین‌ می‌نماید تا هنرمندان موسیقی و سازندگان محتوا یک کسب درآمد سریع، کارآمد و یکپارچه داشته باشند.

توکن سیک‌وی‌آر‌
لوگوی توکن سیک‌وی‌آر‌ (CEEK)

رادیو‌کاکا (RACA)
افزایش محبوبیت و رونق بازی‌های کسب درآمد که در بین گیمرها و فعالان حوزه رمزارزها به «بازی کن و درآمد کسب کن» که به P2E معروف‌اند، باعث شده تا افراد مختلف به دنبال راهی برای ورود به دنیای بازی‌های متاورسی و ایجاد درآمد برای خودشان باشند.

پروژه راکا یا همان رادیو کاکا قصد دارد ‌ان‌اف‌تی‌ها، دیفای، و بازی‌های بلاک‌چینی P2Eرا با یکدیگر ادغام کند و در نهایت آن‌ها را در پلتفرم خود به طور یکجا ارائه دهد. پلتفرم رادیو‌کاکا فراهم‌کننده بستری است که امکان خرید و فروش آثار هنری در قالب توکن‌های ان‌اف‌تی را برای کاربران خود امکان‌پذیر می‌کند.

این پلتفرم در واقع مدیریت توکن‌های غیر‌مثلی را بر عهده دارد و یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های ان‌اف‌تی بر روی قرارداد هوشمند شبکه بایننس است.

توکن رادیو‌کاکا
لوگوی توکن رادیو‌کاکا (RACA)

فلاکس (FLUX)
ارز دیجیتال فلاکس نسل بعدی شبکه محاسباتی غیرمتمرکز وب‌تری Web3 است. این ارز دیجیتال یک ابزار مالی برای این اکوسیستم محسوب می‌شود و در زمینه خرید منابع، وثیقه‌گذاری برای نود‌های شبکه، پاداش ماینرها و امورمالی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. توکن فلاکس یک قرارداد هوشمند تحت استاندارد ERC-20 بلاک‌چین اتریوم و BEP-20 بلاک‌چین هوشمند بایننس است که شبکه اصلی آن در سال ۲۰۱۸ عملیاتی شد.

توکن فلاکس (FLUX)
لوگوی توکن فلاکس (FLUX)

آیوتکس (IOTX)
آیوتکس یک سیستم بلاک‌چین مقیاس‌پذیر با محوریت حریم خصوصی برای اینترنت اشیا، آی‌او‌تیIoT است. این رمزارز توسط افرادی متخصص و مهندسانی با تجربه ارائه شده است. در واقع آیوتکس پلتفرمی است که دستگاه‌های اینترنت اشیا مانند دوربین‌ها یا حسگرها را با برنامه‌های غیرمتمرکز متصل می‌نماید.

علاوه‌براین، آیوتکس می‌تواند برای پرداخت تراکنش‌ها، مشارکت و مدیریت شبکه آیوتکس و ثبت دستگاه‌های جدید استفاده شود. در واقع این پلتفرم برای اتصال به دنیای فیزیکی طراحی شده است و به دلیل استفاده از مکانیسم منحصر‌به‌فردی به نام رول‌دی‌پی‌او‌اس Roll-DPoS مقیاس‌پذیر و سریع خواهد بود. به عبارت دیگر، آیوتکس یک پروژه متن باز غیرمتمرکز است.

توکن آیوتکس
لوگوی توکن آیوتکس (IOTX)

الف (ELF)
ارز دیجیتال الف Aelf با نماد اختصاری ELF یکی از ارز‌های دیجیتال است که برای اقتصاد غیرمتمرکز، عملا در نقش یک سیستم‌عامل، عمل می‌کند و طوری طراحی شده که توسعه‌دهندگان بتوانند Dapp‌ها یا همان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را بصورت مستقل روی زنجیره‌های جانبی اجرا کنند.

زیرساخت واحد الف باعث سهولت در انجام معاملات می‌شود با یک مدل انگیزشی، از امنیت چندین بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند و برنامه‌ریزی سیستماتیک آن برای حذف هر نوع تهدید امنیتی کاربرد دارد.

مزیت دیگر این ارز این است که تعداد کل توکن‌های قابل عرضه‌ آن در حدود ۸۸۰ میلیون واحد است که نسبت به خیلی از آلت‌کوین‌ها خیلی کم است و به همین دلیل، این ارز را به یک گزینه ارزشمند برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

توکن الف
لوگوی توکن الف (ELF)

ویدئوی معرفی

می‌توانید معرفی مختصری از توکن‌های بالا را در ویدیوی زیر ببینید:

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.