سرمایه‌گذاری مایک شینودا در NFT

مایک شینودا Mike Shinoda از لینکین پارک Linkin Park در شرکتی سرمایه‌گذاری کرده است که آواتارهای کاربر را در طی چت‌های ویدئویی به افراد واقعی تبدیل می‌کند.

مایک شینودا یکی از شناخته شده‌ترین گروه‌های راک را در دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ تأسیس کرد، اما تک‌کرانچ TechCrunch روز پنجشنبه متوجه شد که او در هولوگرام هم سرمایه‌گذاری کرده است. به کمک هولوگرام افزونه کروم، کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول بیت کوین خود وارد سیستم شوند و به طور موقت به آواتارهای متحرک ان اف تی تبدیل شوند.

این شرکت مدعی است که الگوریتم آن در یک مرورگر اجرا می‌شود و هیچ داده ‌ای از کاربر را ثبت نمی‌کند اما از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و صدای شما نیز ممکن است تغییر کند.

شش نفر به این فراخوان ملحق شدند و از آواتارهای متحرک استفاده کردند که حرکات آن‌ها را زیر نظر گرفته و در یک ویدئوی کوتاهی که این برند در توییتر آپلود کرد با آن‌ها رقصیدند تا انیمیشن ان اف تی را در گوگل میت Google Meet نمایش دهد. از نظر محصول نهایی، این ایده با فیلتر اینستاگرام یا تیک تاک TikTok قابل مقایسه است، اما بسیار جامع‌تر است.

این ایده که مردم می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند از طریق هر نوع هنری بیان کنند بسیار عالی است. هولوگرام تا حدی جالب است زیرا برای یک پروژه رمزارزی نسبتا بدون مشکل غیرمعمول است.

هولوگرام در تلاش است تا راه‌حل خود را با گنجاندن قابلیت ردیابی دستی پیچیده‌تر کند. علاوه بر این، یک برنامه تلفن هوشمند در حال ایجاد است. این کسب و کار قصد دارد از فناوری خود برای تولید ویدیوهای کوتاه و بلند و همچنین انیمیشن‌سازی آواتارها در طول مکالمات ویدئویی استفاده کند.

اگرچه این استارتاپ تمام قدرت خود را بر روی ان اف تی‌ها NFT متمرکز کرده است، مدل هوش مصنوعی آن مدعی است که می‌تواند هر آواتار ایستا را به تصویر بکشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.