سه‌شنبه 28 فروردین 1403
۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت ا ضافه شد
۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت ا ضافه شد

۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت اضافه شد

بیبی سواپ BABY

ارز دیجیتال بیبی سواپ (BabySwap) بهترین صرافی غیرمتمرکز بازارساز خودکار و توکن‌های غیرمثلی (AMM+NFT) است که برای پروژه‌های تازه متولد شده و نوپا در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) مناسب بوده و تجربه معاملاتی دوستانه‌تر و پشتیبانی بهتری از این پروژه‌ها را ارائه می‌دهد.

در واقع رمزارز BabySwap، یک ارز دیجیتال Defi (سیستم مالی غیر متمرکز) و قابل جمع آوری (NFT) است که در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی ارزهای دیجیتال وارد شد و هدف آن حذف واسط‌ها و سازمان‌های متمرکز در دنیای مالی است. این ارز، غیر قابل معاوضه و همچنین غیر قابل تکثیر بوده و در پلتفرم‌های بایننس کوین و BitBar فعال است.

معرفی توکن بیبی سواپ BABY
معرفی توکن بیبی سواپ BABY

هاکن توکن HAI

رمزارز هاکن توکن (Hacken Token)، که با نماد اختصاری HAI نمایش داده می‌شود یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی معرفی شد. هاکن توکن (HAI) یک کوین امنیت سایبری است که توسط بنیاد هاکن ایجاد شده است.

بنیاد هاکن یک سازمان کاملاً پیشرفته است که محصولات امنیت سایبری و شرکت‌هایی را که زیرساخت امنیتی وب 3.0 را توسعه می‌دهند را متحد و یکپارچه می‌کند. اکثر سرمایه‌گذاران به دلیل نوسانات قیمت این بازار و امنیت ضعیف برخی بلاک‌چین‌ها از تخصیص پول و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌ترسند.

بنیاد هاکن با ارائه راهکارهای امنیتی سایبری کاربردی به این سرمایه گذاران و همچنین ارائه یک مدل امنیتی کاملاً جدید به مشاغل، امنیت سایبری را در میان کاربران ارتقا خواهد داد.

معرفی رمزارز هاکن توکن HAI
معرفی رمزارز هاکن توکن HAI

فرانتیر FRONT

ارز دیجیتال فرانتیر (Frontier) یک تجمیع‌کننده مالی غیرمتمرکز زنجیره‌ای (DeFi) است. هدف پروژه فرانتیر افزودن پشتیبانی DeFi به چندین بلاک‌چین، از جمله BandChain (BAND)، اتریوم (ETH)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و هارمونی Harmony (ONE) است.

با استفاده از برنامه‌های کاربردی Frontier کاربران می‌توانند سهام، موقعیت‌های DeFi، مبادله دارایی با بهترین نرخ، استخراج نقدینگی، و ایجاد و نظارت بر موقعیت بدهی وثیقه‌ای (CDP) را مدیریت کنند.

معرفی توکن فرانتیر FRONT
معرفی توکن فرانتیر FRONT

هوگو فایننس HOGE

توکن هوگو فایننس که در واقع یک شت‌کوین است و با نماد اختصاری Hoge نمایش داده می‌شود یک توکن دیفای با استاندارد ERC20 و بر بستر اتریوم است که در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۱ به بازار ارزهای دیجتال وارد شد. هوگو یک توکن سهام‌داری خودکار کاهش تورم است که به عنوان توکن حاکمیتی برای پلتفرم DAO آینده عمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های این رمزارز این است که در هر معامله از این رمز ارز ۱٪ از ان برای همیشه سوزانده شده و ۱٪ هم بین تمامی دارندگان این ارز دیجیتال بسته به تعداد آن ارز توزیع می‌شود. بنیاد Hoge در حال توسعه موارد استفاده چندگانه از توکن این پلتفرم است تا افراد محتلفی را از سراسر جهان و از طبقات مختلف جامعه به سمت خود جذب کند.

جامعه هوگو در حال حاضر متشکل از تیم حقوقی خود و انجمن غیرانتفاعی سوئیسیو همچنین یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) برای ایمن نگه داشتن اکوسیستم Hoge و بهینه سازی بدون واسطه است. جامعه این رمزارز تا به امروز، بیش از ۶۰ هزار دلار برای سازمان‌های بین‌المللی غیرانتفاعی حمایت و نجات حیوانات، بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست، بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود و انجمن انسانی جمع‌آوری کرده است.

معرفی توکن هوگو فایننس HOGE
معرفی توکن هوگو فایننس HOGE

یورس URUS

یورس یک پلتفرم وام‌دهی کاملا غیر متمرکز است که امکاناتی از قبیل وام‌گیری از طریق ارزهای دیجیتال و معاملات مارجین و اهرم‌دار را برای کاربران فراهم می‌کند. توکن بومی این پلتفرم، یورس نام دارد و با نماد اختصاری URUS شناخته می‌شود . یورس یک توکن اتریومی با استاندارد ERC-20 است که علاوه بر تقویت پلتفرم Aurox مزایای متفاوت زیادی را برای دارندگان خود فراهم می‌کند.

از جمله این مزایا به تخفیف‌های عمده تجاری برای کاربرانی که توکن‌های یورس را در کیف پول این صرافی نگه می‌دارند می توان اشاره کرد.

این کاربران می‌توانند کارمزد معاملات را با توکن‌های URUS یا با هر ارز دیگری بپردازند. از دیگر مزایای این رمزارز افزایش نرخ بهره است بدان معنا که کاربرانی در ازای وام دادن می‌توانند سود بهره خود را با توکن‌های URUS دریافت کنند.

و ویژگی آخری که قصد داریم به آن اشاره کنیم بهره استیکینگ توکن یورس است. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را در این پلتفرم سپرده‌گذاری یا استیک کنند و در ازای آن سود یا پاداش استیکینگ خود را با توکن URUS دریافت کنند.

معرفی توکن یورس URUS
معرفی توکن یورس URUS

در پایان یادآور می‌شویم چنانچه شما هم از فعالان حوزه ترید و معامله ارزهای دیجیتال هستید از هم اکنون می‌توانید بالغ بر ۲۰۰ ارز دیجیتال مختاف را در دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خرید و فروش و یا معامله کنید.

لازم به ذکر است انتقال کلیه رمزارزها بین این دو پلتفرم به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. همچنین انتقال از کیف پول‌ها و یا صرافی‌های رمز ارزی دیگر به اکیکوینومارکت هم نیاز به پرداخت هزینه کارمزد اضافی ندارد و برای انتقال رمز ارزهای موردنظر خود از اکسکوینومارکت به پلتفرم‌های خارجی دیگر هم تنها باید ۲۵ سنت کارمزد پرداخت کنید.

اگر شما هم نظر و یا پیشنهادی برای اضافه شدن ارزهای دیجیتال خاصی به اکسکوینومارکت دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.