آینده ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu
آینده ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu

این سوال در ذهن خیلی‌ها وجود دارد که آیا آینده روشن و درخشانی را می‌توان برای ارز دیجیتال شیبا اینو در نظر گرفت؟ برای خیلی‌ها تصور یک آینده‌ روشن و رشد بالای قیمتی برای شیبا اینو باور نکردنی و حتی سخت و دشوار است.

همانطور که می‌دانید ارز دیجیتال شیبا اینو یک میم کوین یا جوک کوین است که پیدایش و خلق آنها در ابتدا با شوخی و جوک آغاز شده ولی بعدها توسط سرمایه‌گذاران جدی گرفته شدند و افراد معروف و شناخته‌شده‌ای همچون ایلان ماسک و ویتالیک بوترین هم از آنها حمایت کرده‌اند.

خیلی‌ها معتقدند در هر صورت این ارزهای دیجیتال میم کوین هستند و برخلاف شبکه‌های بلاک‌چینی بزرگ هیچ کاربرد و موارد استفاده خاصی ندارد و روی کار نیامده اند تا مشکلات و مسائل دنیای واقعی را مرتفع کنند.

اما از طرفی دیگر می‌بینند که این تمام ماجرا نبوده و اگر چنین بوده رمز ارزهایی همچون دوج‌کوین و یبا اینو تا همین جا نمی توانستند رشد کنند و مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرند.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی مختصر ارز دیجیتال شیبا اینو و تاریخچه پیدایش آن به پیش‌بینی آینده آن بپردازیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu

توکن شیبا که با نماد اختصاری SHIB در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود یکی از جنجالی‌ترین رمزارزهای سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که با رشد فوق‌العاده و دور از انتظار خود توانست در این مدت کم بازار ارزهای دیجیتال را شوکه کند.

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم در واقع میم کوین‌ها با الهام از یک سری شوخی‌ها و جوک‌های تصویری ایجاد و خلق شده‌اند.

شاید برای خیلی از ما این سوال پیش آمده باشد که چرا و چطور یک نفر حاضر است برای خرید یک میم کوینی که جدیتی در بوجود آمدن آن وجود نداشته هزینه می کند؟

شاید بتوان جواب این سوال را اینگونه داد و آن را اینگونه توجیه کرد که وقتی افراد برای خرید توکن‌های غیرمثلی که در واقعیت ارزش ذاتی چندانی ندارند میلیون‌ها و حتی میلیاردها دلار هزینه می‌کنند پس خرید و فروش این میم کوین‌ها هم اتفاقی عجیب و غیرعادی نیست.

ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu
ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) یک توکن اتریومی و با استاندارد ERC- 20 است که دلیل نامگذاری آن الهام از نام یک نوع سگ شکاری ژاپنی است. این رمز ارز که خیلی‌ها از آن به عنوان قاتل دوج کون یاد می‌کنند در تلاش است تا رمز ارز دوج را پشت سر بگذارد.

با وجود این که ارز دیجیتال شیبا اینو هنوز هیچ نقشه راهی ارائه نکرده و اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد، اما توانسته در مدت زمان نه چندان زیادی رشد چشمگیری را تجربه کند.

همین مسئله باعث شده تا نظر خیلی از فعالان و سرمایه‌گذاران این بازار را به خود جلب کند تا جاییکه حتی بسیاری از این افراد حاضر به سرمایه‌گذاری و خرید و ذخیره این توکن شده‌اند. اما واقعیت اسن است که اساسا پیش‌بینی قیمت چیزی که ارزش ذاتی آن صفر است،‌ کمی دشوار است!

گاهی شاهد آن هستیم که یک توییت و پیام افراد معروف و تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال چطور می‌تواند احساسات مردم را تحت تاثیر قرار دهد تا جایی که تقاضا برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را افزایش داده و تاثیر بسزایی را روی قیمت آن رمز ارز داشته باشد.

مایرون جابسون‌ (Myron Jobson)، فعال امور مالی در شرکت سرمایه‌گذاری اینترکتیو اینوستر (Interactive Investor) رشد قیمت آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را فقط در احساسات مردم می‌بیند.

اما حالا سوال این است که با گذشت زمان و شناخت بیشتر این رمز ارز و رشد قیمتی که در این مدت شاهد آن بودیم، آیا احساسات و عواطف افراد تنها عامل اصلی و تاثیرگذار بر روی قیمت شیبا اینو است؟

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست؟

بیشتر بخوانید: ارز شیبا اینو Shiba Inu چیست و آینده آن چگونه است؟

تاریخچه شیبا (SHIB)

ارز دیجیتال شیبا اینو در اول آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی توسط توسعه‌دهنده ناشناسی با نام مستعار «ریوشی» به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. شیبا اینو از همان ابتدای کار به عنوان یک توکن ERC-20 بر روی بلاک‌چین اتریوم و با هدف پیدایش جامعه‌ای خودمختار و غیرمتمرکز ایجاد شد.

شیبا در ابتدا در بزرگترین صرافی غیر متمرکز جهان یعنی یونی سوآپ (Uniswap) فهرست و قیمت‌گذاری شد و معاملات آن در این پلتفرم آغاز شد.

تاریخچه شیبا (SHIB)
تاریخچه شیبا (SHIB)

نکته جالب توجه در مورد این رمز ارز اینکه برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که محدودیتی در عرضه آن تعیین شده، هیچ محدودیتی در عرضه این ارز دیجیتال وجود ندارد و اولین ارزی است که اجازه می‌دهد کاربران میلیون ها  عدد از آن را در اختیار داشته باشند.

شیبا اینو قاتل دوج کوین

ارز دیجیتال شیبا اینو از زمان پیدایش خود که به سال ۲۰۲۰ برمی گردد به قاتل دوج‌کوین معروف شد. دلیل ان هم این بود که این میم کوین نه تنها با الهام از دوج کوین ساخته شد هدف اصلی و تلاش ان کنار زدن دوج‌کوین و پیشی گرفتن از آن بود.

معامله‌گران چینی از همان ابتدا بر این باور بودند که شیبا قانل و از بین برنده دوج کویناست و همین مسئله خیلی از سرمایه‌گذاران را در مورد آینده نعملوم شیبا و اینکه قرار است چه کارها و اقداماتی را علیه دوج کوین انجام دهد نگران کرد.

شیبا اینو قاتل دوج کوین
شیبا اینو قاتل دوج کوین

رشد دوج کوین بیشتر به کام شیبا اینو بود!

با وجود تمام ابهاماتی که در مورد ارز دیجیتال شیبا اینو و نقش ان روی آینده و قیمت دوج کوین وجود داشت، در سال ۲۰۱۳ زمانی که قیمت بیت کوین به بالای دویست دلار رسید و با گذشت زمان افراد بیشتری به خرید آن روی آوردند، بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) به این نتیجه رسیدند که ارزهای دیجیتال بیش از اندازه جدی گرفته شده‌اند و نباید آن‌ها را به چشم پول دید.

این دو نفر عقیده داشتند باید از ارزهای دیجیتال صرفا برای سرگرمی استفاده کرد. به همین دلیل برای سرگرمی یک رمز ارز جدید به نام دوج کوین خلق کردند. این اقدام آ‌ن‌ها خواسته یا ناخواسته آینده فضای ارزهای دیجیتال را به طور جدی تغییر داد و باعث روی کار آمدن و پیدایش شیبا اینو و سایر رمز ارزهای مشابه آن که کاربرد و مصرف خاصی نداشتند شد.

رشد دوج کوین بیشتر به کام شیبا اینو بود!
رشد دوج کوین بیشتر به کام شیبا اینو بود!

در این میان ارز دیجیتال دوج‌کوین (DOGE) به رغم عدم برخورداری از نقشه راه و اهداف مشخص و همچنین تکنولوژی خلاقانه پشت پروژه خود، موفق شد حمایت جامعه کاربری بزرگی را به دست آورد. از آنزمان به بعد هم از ظرفیتش برای پشتیبانی از اهداف خوب و خیرخواهانه در سراسر دنیا بهره برد.

حمایت از تیم سورتمه‌سواری کشور جامائیکا برای حضور در المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ و جمع‌آوری سرمایه برای ایجاد چاه‌های آب پاکیزه در دره تانا کنیا در همین سال میلادی جزو اولین فعالیت‌های متحدانه خیرخواهانه آن‌ها بود.

هرچند دوج کوین در شرایط مناسبی ایجاد نشد و در ابتدا مورد استقبال و حمایت زیادی هم قرار نگرفت اما پیشرفت‌های بعدی این پروژه و حمایت‌هایی که از آن چه از سمت افراد مشهور و برجسته و چه جامعه کاربران خود این رمز ارز شد باعث شد راه برای به‌وجود آمدن شیبا اینو هموارتر و شرایط مساعدتر باشد.

ارز دیجیتال شیبا اینو در یک بازه زمانی بسیار کوتاه توانست پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشد و این بار افراد بیشتری با سابقه‌ و پیشینه خوبی که از دوج‌کوین سراغ داشتند به سراغ آن آمدند و شروع به خرید این میم کوین کردند.

تفاوت شیبا اینو و دوج کوین

دوج کوین بر پایه یک شوخی شکل گرفت، از همان ابتدا با هدف شوخی و سرگرمی راه‌اندازی شد، اما بعدها به قدری محبوبیت پیدا کرد که در این زمان دارای شبکه بلاک‌چین مستقل است و توسعه‌دهندگان و طرفداران بسیار دارد، شیبا اگرچه با تقلید از دوج کوین ساخته شد، اما در حال حاضر هیچ خصوصیات حداقلی از این ارز را ندارد، به عبارت دیگر دارای بلاک‌چین مستقل نیست و سکه محسوب نمی‌شود.

تفاوت شیبا اینو و دوج کوین
تفاوت شیبا اینو و دوج کوین

در حقیقت شیبا در حال حاضر تنها یک توکن از نوع ERC -20 است که بر روی بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده، این امکان در شبکه اتریوم وجود دارد که به واسطه رابط کاربری آسان، بتوان توکن‌های مختلفی را در آن ایجاد کرد. بنابراین ساخت چنین توکنی به راحتی و با هزینه کردن اتر انجام می‌گیرد.

دوج کوین یک رمز ارز شناخته شده است اما بر خلاف آن در مورد شیبا هیچ اطلاعاتی از سازنده و نقشه راه وجود ندارد، بنابراین اهداف و روند توسعه آن برای کاربران مشخص نیست، تنها مرجع رسمی معرفی شیبا اینو، وبسایت رسمی آن است که با این وجود هیچ اطلاعات مفیدی در مورد این ارز در آن درج نشده است.

پیش‌بینی قیمت ارزدیجیتال شیبا اینو

بسیاری از رمزارزها اهداف مشخصی دارند که در وایت پیپر آن‌ها مشخص شده است. اگر این دسته ارزهای دیجیتال را جزو رمز ارزهای کاربردی قرار دهیم، آنها با این هدف وارد بازار می‌شوند که مشکلات انسان‌ها را حل کرده و زندگی را راحت‌تر کنند.

نکته قابل تامل این است که در حال حاضر ارزش بازار ارز دیجیتال شیبا اینو که هیچ کاربرد به خصوصی ندارد، از صدها رمزارز کاربردی بیشتر است و همین امر بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

آیا شیبا اینو Dogecoin را تصاحب خواهد کرد؟

برخلاف دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو از حمایت ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس و تسلا برخوردار نیست. توییتر ماسک مکانی مرموز در دنیای ارزهای دیجیتال است. توییت‌های این مولتی‌میلیاردر در دنیای کریپتو به‌قدری جذابیت دارد که کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت کریپتو را شاهد بوده‌ایم.

یک مثال عالی از این موضوع می‌تواند مسئله زیست محیطی پیرامون بیت‌کوین باشد. زمانی که ماسک در ماه می این مسئله را توییت کرد، قیمت بیت‌کوین ۲۰ درصد کاهش یافت، اما با یک توییت در حمایت از بیت‌کوین، بلافاصله ۴ درصد افزایش یافت.

اکنون برای همه روشن است که نظر ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال ارزش بسیار زیادی دارد و حمایت او از Dogecoin ارزشمند است. نقل قول‌های او مانند «دوج کوین پول است» باعث شد تا در سال ۲۰۲۱ ، این میم کوین ۲۰ درصد افزایش یابد!

آیا شیبا اینو Dogecoin را تصاحب خواهد کرد؟
آیا شیبا اینو Dogecoin را تصاحب خواهد کرد؟

اکنون، واضح است که «قاتل دوج کوین»، شیبا اینو، از پشتیبانی مشابهی برخوردار نیست، با این حال، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال همچنان معتقدند که می‌تواند در سال‌های آینده از دوج کوین پیشی بگیرد.

این نکته بسیار مهم است که همیشه در مورد توکنومیک سرمایه گذاری‌های رمز ارزی فکر کنید. در مقایسه با سایر دارایی‌های کریپتو، روش عرضه Dogecoin نسبتاً منحصر به فرد است. دوج کوین دارای عرضه بی نهایت است، که به این معنی است که برخلاف بیت‌کوین که محدودیت ۲۱ میلیون سکه دارد، هیچ سقفی برای تعداد دوج کوین‌های قابل تولید وجود ندارد.
ارز دیجیتال شیبا اینو در زمینه ارزش بازار از Dogecoin پیروی نمی‌کند زیرا این توکن عرضه محدودی دارد و مجموع آن ۱ کوادریلیون توکن است که عدد بسیار بزرگی است. بنابراین، در جمع‌بندی، نه دوج کوین و نه شیبا اینو عرضه محدودی ندارند که بتوان آن را در مدت زمان کوتاهی پر کرد.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، حدود نیمی از عرضه توکن های SHIB را در اختیار داشت. با این حال، او تصمیم گرفت ۹۰٪ از آنها را بسوزاند (عملی که قیمت SHIB را برای مدت محدودی افزایش داد)، که به ۴۱۰ تریلیون توکن، به ارزش حدود ۶.۷ میلیارد دلار رسید.

این کاهش عرضه ممکن است شروع یک روند صعودی جدید برای سکه باشد. عامل مهم دیگری که باید در نظر داشت، ارزش بازار (Market Cap) است. هر دوی این میم‌کوین‌ها یعنی دوج کوین و شیبا اینو دارای ارزش بازار بزرگی هستند که ممکن است امکان افزایش بیشتر قیمت آنها را محدود کند.

با این حال، این نشان می‌دهد که هر دوی آنها در دنیای کریپتو بسیار محبوب هستند. بر اساس داده های سیت کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر دوج کوین با ارزش بازار ۹،۷۴۵،۲۲۲،۷۲۷ دلار، به راحتی در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر (در رتبه ۱۰) از نظر ارزش بازار قرار دارد.

در همین حال، ارز دیجیتال شیبا اینو با ارزش بازار ۷،۰۱۸،۷۳۱،۶۹۷ دلار در میان ۵۰ شرکت برتر قرار دارد که برای یک توکن نسبتاً جدید در دنیای کریپتو رقم بسیار خوبی است.
Dogecoin و Shiba Inu هر دو وعده های زیادی دارند و همچنین خطرات زیادی هم بر سر راه خواهند داشت. اینها سرمایه‌گذاری‌‌های بدون ارزش ذاتی هستند. با این حال، تعداد طرفداران سرسخت زیادی دارند که توانسته‌اند روی قیمت آنها تأثیر بگذارند و جالب است که ببینیم چه کسی در مسابقه تبدیل شدن به پادشاه میم کوین‌ها در دنیای کریپتو برنده خواهد شد.

شیبا سواپ، احیاگر قیمت شیبا اینو؟

شیبا سواپ (ShibaSwap) یک صرافی غیرمتمرکز بوده که توسط تیم پشتیبان Shiba Inu راه‌اندازی شده است. در کمتر از ۲۴ ساعت از راه‌اندازی شیبا اینو، این صرافی توانست ۱ میلیارد دلار نقدینگی قفل شده (ارزش کل قفل شده (TVL)) از این توکن را برای خود ثبت کند.
در شیبا سواپ، سه توکن اصلی وجود دارد. اولین توکن و مهمترین آنها شیبا اینو (SHIB) است و دو مورد بعدی به ترتیب Leash Dogecoin Killer و دیگری توکن Bone است که همه این توکن‌ها مربوط به اصطلاحات نژاد سگ‌ها هستند.

شیبا سواپ ، احیاگر قیمت شیبا اینو؟
شیبا سواپ ، احیاگر قیمت شیبا اینو؟

Shibaswap یک ویژگی «دفن و حفاری» را ارائه می‌کند که توکن‌های شما را به اشتراک می‌گذارد و نقدینگی را فراهم می‌کند. حفاری اصطلاحی است که در بستر این صرافی برای تامین نقدینگی استفاده می‌شود. استخرهای نقدینگی بسته به تعداد توکن‌هایی که در ShibaSwap قرار می‌گیرند، پاداش‌ها را به تناسب توزیع می‌کنند.
به ادعای دارندگان شیبا اینو، صرافی شیبا سواو اولین مورد از بسیاری از ارتقاءهای مهم است که بر قیمت Shiba Inu و توکن‌های (Leash & Bone) مرتبط با آن تأثیر می‌گذارد. افزایش یک میلیارد دلاری تراکنش در ۲۴ ساعت شاید نشانه خوبی برای دارندگان آن باشد.

آیا ویتالیک بوترین به حمایت از شیبا اینو ادامه خواهد داد؟

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم به عنوان یک قهرمان در جامعه شیبا دیده و شناخته می‌شود. دلیل پشت آن، حمایت بسیار زیاد این مرد ۲۷ ساله در گذشته از این میم‌کوین با انتشار رشته تویتیت‌های رسمی او به علاوه اقداماتش برای بالا بردن این توکن به ماه است.

از جمله حمایت‌هایی که ویتالیک از شیبا نشان داده، اهدای حدود ۱ میلیارد دلار از این توکن به هند در ماه می و برای کمک به این کشور در زمان شیوع زیاد ویروس کرونا در هند بود.
بوترین، برنامه نویس روسی-کانادایی، در مجموع ۵۰۰ اتریوم (ETH) و بیش از ۵۰ تریلیون SHIB به صندوق امداد کووید هند اهدا کرد.

اگرچه این عمل محبت‌آمیز باعث کاهش بیشتر قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در بازارهای رمز ارزی شد، علاقه‌مندان به شیبا اینو آن را یک پیروزی بزرگ می‌دانند زیرا این کمک مالی اکنون این میم کوین را در معرض دید میلیاردها نفر در هند قرار داده است.

تحلیلگران رمزارز بر این باورند که با گذشت زمان، کاربران کریپتو در هند به سمت شیبا اینو حرکت می‌کنند و نیروی محرکه‌ای برای بازگرداندن قیمت به بالاترین حد خود خواهند بود.
علاوه بر این، اگر ویتالیک بوترین به حمایت از توکن از طریق بیانیه‌های خود و رسانه‌های اجتماعی ادامه دهد، افزایش قیمت شیبا اینو قریب‌الوقوع است.

پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین می‌تواند آینده شیبا اینو را تحت تاثیر قرار دهد

اصطلاح «Flippening» در حال حاضر به یک اصطلاح رایج در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده که به پدیده تسخیر اتریوم بر بزرگترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت‌کوین اشاره دارد.
طبق گزارش Blockchaincenter، اتریوم پیشتر موفق شده بیت کوین را در چندین زمینه کلیدی از جمله تعداد تراکنش، حجم تراکنش و کل کارمزد تراکنش‌ها زمین بزند.

کارشناسان این رمزارز بر این باورند که با راه‌اندازی ارتقای مورد انتظار اتریوم 2.0 (ETH2) که از مکانیسم اثبات کار فعلی به اثبات سهام تغییر می‌کند، تنها مسئله زمان وجود دارد و با رخداد آن، اتریوم جای پادشاه رمز ارزها (BTC) را خواهد گرفت.
در حال حاضر، ارتقاء ETH2 و اثر “Flippening” ممکن است تأثیر قابل توجهی بر قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو داشته باشد. همه اینها در خصوص عرضه و تقاضا در دنیای کریپتو است و با تبدیل شدن اتریوم به رهبر بازار، بسیاری از ارزهای دیجیتال می‌خواهند خود را در پلتفرم ETH ثبت کنند که به طور خودکار ارزش اتریوم و توکن‌ها/کوین‌های فهرست شده در این بلاک‌چین را افزایش می‌دهد که شیبا اینو یکی از آنهاست!

دلایل رشد قیمت شیبا اینو چیست؟

به صورت کلی پیش بینی قیمت یک رمزارز، نسبتا دشوار است و نیازمند داشتن علم و تجربه است؛‌ حتی همه پیش‌بینی‌های معامله‌گران حرفه‌ای هم درست از کار در نمی‌آید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا برای بررسی آینده شیبا باید سیر صعودی قیمت این رمزارز را در گذشته بررسی کرد؟

همانطور که پیشتر گفته شد، دلیل منطقی برای رشد قیمت یک میم کوین وجود ندارد. بنابراین، یکی از بهترین راهکارها، مرور روند گذشته و شناخت دلایل موفقیت آن، به امید تکرار شرایط مشابه است.

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو

اگرچه ارز دیجیتال شیبا اینو تنها به عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود، اما محبوبیت روزافزون آن و علاقه مردم به سرمایه‌گذاری در آن به آینده‌ای متفاوت اما خیره‌کننده اشاره دارد.

طبق پیش‌بینی InvestingCube.com، قیمت شیبا اینو دوباره افزایش خواهد یافت.
اگرچه تحرک زیادی بین این توکن و ارزش آن وجود ندارد، خریداران فعال به طور بالقوه می‌توانند به افزایش ارزش آن کمک کنند.


اگرچه ارز دیجیتال شیبا اینو شاید در حال حاضر ارزش قابل‌توجهی نداشته باشد، اما به لطف محبوبیت آن، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سرمایه‌گذاران بزرگ در بازار کریپتو در آینده داشته باشد.

نظرات کارشناسان و تحلیلگران بازار در مورد قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو

به گفته کارشناسان، محبوبیت Dogecoin تا حدی بر اساس حمایت ایلان ماسک است که معمولاً در توییتر بیان می‌شود. متأسفانه، ارز دیجیتال شیبا اینو چنین قهرمانی در زمین خود ندارد و با توجه به اینکه به عنوان «قاتل دوج کوین» نامگذاری شده است، بعید است که به این زودی از حمایت این مولتی میلیاردر برخوردار شود.

با این حال، شیبا اینو عرضه محدودی دارد، در مجموع یک کوادریلیون توکن ثابت است. اگرچه این عدد بسیار بزرگی است که به راحتی می‌تواند ارتشی از سرمایه‌گذاران را در خود جای دهد، اما همچنان عدد محدودی است که ممکن است به ایجاد حدس و گمان در آینده کمک کند.

سرمایه‌گذاری‌ها، چه در بازار سهام و چه در ارزهای دیجیتال، میزان مشخصی از ریسک را به دنبال دارند. هیچ چیز مطمئنی وجود ندارد. با این حال، کوین شیبا اینو پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن برتر در بازار ارزهای دیجیتال را دارد!

تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی

بر اساس گزارش یاهو فاینانس (Yahoo Finance)، الگوی نمودار ارز دیجیتال شیبا اینو یک مثلث صعودی را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده یک روند صعودی است. و در غیر اینصورت قیمت این میم کوین کاهش خواهد یافت.

در حالی که منتقدان شیبا اینو این رمز ارز را محصول حدس و گمان، ترس از دست دادن (FOMO) و واکنش‌ها به توییت‌ها می‌دانند، شیبا اینو پروژه‌های بالقوه پرسودی را در روزمه خود دارد که می‌تواند نه تنها دیده شدن، بلکه دوام آن را نیز افزایش دهد.

تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی

سخن پایانی

از انجایی که ارز دیجیتال شیبا اینو به عنوان یک میم کوین به بازار ارزهای دیجیتال معرفی و وارد شد خیلی از فعالان این بازار معتقدند که این رمز ارز هرگز مانند سایر الت‌کوین‌ها رشد نخواهد کرد.

بدین ترتیب، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال برای یک روند گاوی دیگر آماده می‌شود و شیبا اینو موارد استفاده بیشتری را اضافه می‌کند، به احتمال زیاد این میم‌کوین می‌تواند بازدهی خوبی را برای سرمایه‌گذاران رقم بزند.

با نگاهی به آینده، ارز دیجیتال شیبا اینو می‌تواند سودهای بزرگ و قابل‌توجهی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد. به همین خاطر داشتن یک چشم انداز بلند‌مدت برای سرمایه‌گذاران شیبا بسیار مهم است زیرا پیش‌بینی می‌شود که رمز ارز شیبا اینو در بلند مدت سود قابل‌توجهی را نصیب سرمایه گذاران و دارندگان این توکن کند.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال شیبا اینو آینده‌ خوبی دارد؟

جواب این سوال بستگی به این دارد که شیبا اینو بتواند پذیرش گسترده‌ای را تضمین کند یا خیر. با در نظر گرفتن این نکته که این رمز ارز شروع خوبی داشته، بیایید ببینیم که آیا می‌تواند همین روند را حفظ کند و آن را بهبود ببخشد.

آیا Shiba Inu سرمایه گذاری خوبی به شمار می‌رود؟

هیچ پاسخ یکسانی به این سوال نمی‌توان داد. جواب این سوال به شرایط فردی سرمایه گذاران بستگی دارد. رمزارزها سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثباتی هستند که می‌توانید با آن ثروتمند شده یا متحمل ضرر بزرگی شوید. قبل از سرمایه‌گذاری، آستانه ریسک خود را در نظر گرفته و ارزیابی کنید.

تحقیقات لازم در زمینه آن سرمایه‌گذاری را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.

آیا قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو افزایش خواهد یافت؟

به احتمال زیاد. باید امیدوار و آماده بود که تا چند سال آینده شاهد افزایش قیمت چشمگیر این ارز دیجیتال باشیم. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که شیبا اینو در درازمدت افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد. با این حال، قرار نیست همیشه همه پیش‌بینی‌ها درست رقم بخورد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.