اتریوم

تحلیل آینده اتریوم با بررسی رشد قیمت آن در سال های گذشته

ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم ، به عنوان دومین رمز ارز پایه جهان، در سال‌های اخیر، به خصوص اواخر سال 2017، پیشرفت چشم‌گیری داشته است. منطبق با همین پیشرفت، می‌توان گفت که این رمز ارز پایه در سال‌های آتی، می‌تواند پیشرفت دوچندانی نیز داشته باشد. می توان گفت که اگر بیت کوین به عنوان یک طلای دیجیتال محسوب می‌شود، اتریوم انقلابی بزرگ در ارزهای رمز پایه قلمداد شده است. با این وجود، شما قادر خواهید‌ بود از خدمات بی‌پایان اتریوم بیشتر بهره مند شوید. در پاراگراف‌های بعدی، بیشتر در رابطه با آینده اتریوم بخث خواهیم‌ کرد.

سرمایه‌گذاران و علاقه‌ مندان به اتریوم باید بدانند که فلیپنینگ واچ، Flippening Watch، چیست. فلیپنینگ واچ نرم‌ افزاری تحت وب است که هدف از طراحی آن به نمایش گذاشتن برد حتمی اتریوم در بازار رمز ارز پایه می‌باشد. در این نرم افزار، اتریوم از بیت کوین پیشی می‌گیرد و با بیشترین ارزش در بازار، به عنوان اولین ارز رمز پایه اول می‌شود.

آینده اتریوم

آیا واقعا این عمل، اتفاق خواهد افتاد؟ نمی‌توان دقیق پیش بینی کرد، اما با بررسی وضع کنونی اتریوم، می‌توان فهمید که آینده اتریوم، بسیار درخشان خواهد‌بود و به زودی در رده‌ی اول قرار خواهد گرفت. البته نمی‌توان گفت که این اتفاق حتمی خواهد بود، اما احتمال رخ دادن آن، بسیار زیاد است.

یکی از معیارهایی که در این خصوص باید در نظر گرفت، سیاست‌های به کار رفته شده در قبال رمز ارز پایه است. از آن جایی که بیت کوین به عنوان یک ارز محسوب می‌شود، می‌توان دریافت که بیت کوین در رقابت با دولت‌هایی است که ارزهای رایج خود را به مردم ارائه می‌دهند. به دنبال این، بیت کوین که در صدد جایگزینی خود با ارزهای رایج و سنتی است، دولت‌ها نیز خواهان سرکوب و متلاشی کردن این گونه ارزهای دیجیتال هستند. موفقیت و یا عدم موفقیت دولت‌های در سرکوب کردن ارزهای رمز پایه، فرقی در این حقیقت که بیت کوین پیروز میدان است، ایجاد نمی‌کند.

اما اتریوم، بازی را عوض کرده و خود را به گونه‌ای دیگر معرفی می‌کند تا از این دعوا و نزاع جلوگیری کند. اتریوم، در واقع خود را به عنوان یک سوخت شبکه‌ای کم یاب معرفی کرده است. به همین دلیل، اتریوم می‌تواند به صورتی کاملا قانونی قوانین دولتی را دور بزند و به عنوان ضرری برای ارزهای رایج قلمداد نشود. به طور خلاصه، این ارز دیجیتال موفقیت خود را از این طریق، تضمین کرده است. بر اساس دلایل ذکر شده و از نظر قانونی بودن در دیدگاه دولت‌ها، آینده اتریوم، درخشان‌تر از بیت کوین می‌باشد.

سوخت رسانی پویا، معیار درخشان بودن آینده اتریوم

از یک دیدگاه، می‌توان گفت که خرید و فروش اتریوم، خیلی شبیه به خرید و فروش سنتی نفت و گاز است، چرا که این ارز دیجیتال یک کاربرد سوختی در شبکه اتریوم دارد. بر این اساس، آینده این ارز دیجیتال، باید امیدوارکننده باشد، زیرا به عنوان یک نفت دیجیتال در شبکه پر رونق این ارز دیجیتال محسوب خواهد شد و جوامع را با یک انقلاب رو به رو خواهد کرد. همان طور که در صده 1800 میلادی قیمت نفت به طور ناگهانی، به شدت افزایش یافت، در سده 2000 هم می‌توان این انتظار را داشت که اتریوم، قیمت صعودی به شدت بالایی داشته‌ باشد.

همکاری دیگر کمپانی‌ها با اتریوم، از دیگر معیارهای پیروزی اتریوم

اخیرا، مجموعه‌ای از کمپانی‌های مختلف، همکاری خود را با اتریوم آغاز کرده‌اند، که از این طریق می‌توانند با این ارز دیجیتالی بیشتر آشنا شوند. این اقدام اتریوم برای برقراری ارتباط با دیگر کمپانی‌ها، یک دلیل دارد و آن این است که با این اتحاد، اکثریت کمپانی‌های استارتاپ‌ها و مجموعه‌های تجاری با یکدیگر و به خصوص با اتریوم، متصل خواهند شد و تخصص خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

این شریک های تجاری عبارت اند از: BP, Cisco, Credit Suisse, HP interprise, Intel, J.P Morgan, Microsof, the national bank of Canada, Samsung SDS, UBS, US coast gaurd

شرکت‌های مذکور و قابل مشاهده در تصویر، عضو این پیمان همکاری شده‌اند و دیگر کمپانی‌ها به زودی به جمع آن‌ها خواهند پیوست. با این اقدام، آینده اتریوم بیش از پیش، روشن‌تر خواهد شد، چراکه هیچ ارز رمز پایه دیگری، چنین اتحادی با دیگر کمپانی‌های معروف ندارد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.