اخبار ارز دیجیتال

بریتانیا کوین BritanniaCoin، بلاک چین بریتانیا

اخیرا Chainwire که یک شرکت مالی در بریتانیا است، اعلام کرده که از 18 ژوئن، ارزی به نام بریتانیا کوین BritanniaCoin را وارد بازار کریپتو می‌کند. این توکن قبل از عرضه نهایی به بازار، برای پیش‌فروش در دسترس خواهد بود.
بریتانیا کوین، یک بلاک چین ساخته شده توسط بریتانیا است که هدف آن کمک به حفظ میراث فرهنگی بریتانیا و همچنین انطباق دنیای کریپتو با برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی است.

پیش‌فروش توکن بریتانیا کوین BritanniaCoin، شامل 316000 توکن است که هرکدام ارزشی قریب به 6 دلار دارند. این مسئله باعث می‌شود پیش از عرضه کامل این توکن، فرصتی برای خرید آن وجود داشته باشد، زیرا طبق تحقیقات، این توکن در صرافی‌ها، 8 دلار قیمت دارد.

همچنین BritanniaCoin در حال راه‌اندازی یک کیف پول نرم‌افزاری برای عموم است که قابل دانلود در فروشگاه‌های App Apple و Google Play است.
10% درصد از درآمد حاصل از پیش‌فروش این توکن، به امور خیریه اهدا می‌شود.

BritanniaCoin در طول پیش فروش خود در تابستان امسال قصد دارد 125000 توکن به شما بدهد. BritanniaCoin 100٪ با بودجه شخصی است و بدون هیچ شریک خاصی توسعه یافته است.
هدف این طرح‌ها تقویت اکوسیستمی است که ارزش‌های بریتانیا را نشان می‌دهد، میراث فرهنگی تاریخی را با نوآوری‌های فناوری ادغام می‌کند و از سازمان‌های خیریه مانند Hearts of Gold برای بهبود زندگی افراد آسیب‌پذیر حمایت می‌کند.

جالب است بدانید که کارمزد این بلاک چین، صفر است و زمان تایید بلاک 20 درصد سریع‌تر از بیت کوین اتفاق می‌افتد.

بریتانیا کوین، قبل از پیش‌فروش، در سپتامبر 2022 زیرساخت سخت‌افزاری خود را راه‌اندازی کرد. در این زیرساخت، BritanniaCoin، یک کیف پول سخت‌افزاری به بازار کریپتو معرفی کرد که هدف آن امنیت مشتری، ناشناس ماندن و نوآوری‌های تکنولوژیک بود.
این کیف پول سخت‌افزاری انحصاری، در حال حاضر در دسترس سرمایه‌گذاران خصوصی و مشتریان تجاری است که از طریق وب‌سایت خود با آن‌ها در تماس هستند.

بریتانیا کوین چندین هدف بلندمدت از جمله گسترش جامعه خود و بهبود تجربه کاربری را دنبال می‌کند. علاوه بر این، BritanniaCoin پروژه NFT خود را با مضمون بریتانیا دارد که مزایای منحصربه‌فردی را برای دارندگان فراهم می‌کند از جمله: دسترسی به airdrops، تخفیف‌های ویژه، حق رای، نقش فعال در انتخاب موسسات خیریه برای حمایت و امضای رویدادها، پیش از انتشار اخیر آن‌ها.

پس از ICO ،BritanniaCoin قصد دارد BritanniaPay را راه‌اندازی کند که شامل کیف پول نرم‌افزاری سازگار با iOS و Android و متصل به شبکه کیف پول سخت‌افزاری فعلی این شرکت است. BritanniaPay یک ابتکار نوآورانه جدید است که با ادغام فناوری بلاک چین در سیستم پرداخت خود، برندها و مشاغل بریتانیا را در اولویت قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند هزینه خرید خود را در خرده‌فروشی‌های مختلف بریتانیا و بین‌المللی با بریتانیا کوین در کنار بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال معتبر پرداخت کنند.

تیم سازنده بریتانیا کوین BritanniaCoin

دانیل ام. اشورث، بنیان‌گذار و مدیر عامل این شرکت، بیش از پنج سال تجربه در بخش ارزهای رمزپایه دارد و Aptius را در سال 2018، یک شرکت بازرگانی کریپتو و فارکس، تاسیس کرد.

جاناتان پیترز، یکی از بنیان‌گذاران، 10 سال تجربه برنامه‌نویسی از جمله معماری بلاک چین، زیرساخت‌های شبکه و نرم‌افزار معاملات الگوریتمی دارد.

مدیر اجرایی، Demetri Georgiev، بیش از 10 سال تجربه در عملیات لجستیک دارد و از عملیات روزانه پروژه پشتیبانی می‌کند.

مدیر رویدادها، مارک تورلی، بیش از 18 سال تجربه در ترتیب رویدادهای سرگرمی به دست آورده است و طیف منحصربه‌فرد این پروژه را در مکان‌های مختلفی مانند باشگاه هند شرقی مدیریت می‌کند. مری جانستون، هماهنگ‌کننده سازمان‌های خیریه، بیش از 30 سال تجربه در فروش و بازاریابی دارد و به طور فعال در بازارهای طلا و بنیاد خیریه که توسط BritanninaCoin پشتیبانی می‌شود، مشارکت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا