تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

عرضه توییتر کوین به برخی از کاربران توییتر

طبق گزارش تعدادی از کاربران توییتر، این غول فضای مجازی ارائه کوین اختصاصی خود را با نام توییتر کوین (Twitter Coin) از تاریخ ۲۲ فوریه آغاز کرده است.

اخیرا تعدادی از کاربران توییتر از امکان خرید بسته ۱۵۰ عددی از توییتر کوین به قیمت ۱.۹۹ دلار خبر دادند. گفتنی است که درگاه پرداخت استرایپ (Stripe) تنها روش پرداختی برای خرید این ارز است.

به گفته توییتر، این کوین‌ها «دارایی‌های مجازی» محسوب می‌شوند و پس از دریافت آن‌ها می‌توان در قالب الماس (Diamonds) ذخیره و سپس نقد کرد.

توییتر در بیانیه‌ای اعلام کرده است که توییتر کوین به تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم این امکان رو می‌دهد تا از طرف طرفداران و مخاطبان خود پاداش دریافت کنند که این امر خود باعث ایجاد کانال‌های کسب درآمد غیرفعال می‌شود.

بر اساس داده‌های توییتر، این کوین‌ها دارایی‌های مجازی محسوب می‌شوند. پس از دریافت این کوین‌ها، می‌توان آنها را در قالب الماس (Diamonds) انباشت و سپس نقد کرد.

با این حال، جو برنت (Joe Burnett)، تحلیلگر شرکت بلاک‌ور (Blockware)، خاطرنشان کرد که محصول دیجیتال zap که متعلق به رقیب توییتر یعنی نوستر (Nostr) است هزار برابر بهتر از توییتر کوین است.

شایان ذکر است نوستر یک پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز است که در آن از زاپ‌ها (zaps) به‌عنوان پرداخت‌های کوچک از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین استفاده می‌شود.

برنت در ادامه افزود:

اگر توییتر بخواهد تا پایان قرن بیست و یکم همچنان مورد توجه قرار گیرد، باید در اسرع وقت به مشتری Nostr تبدیل شود.

اخبار Coincast امروز:

  • خرید NFT با شیبا
  • معرفی شبکه ی لایه ۲ کوین‌بیس با هدف ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز
  • استفاده از گوگل‌کلود به عنوان اعتبارسنج تزوس
  • آغاز طرح آزمایشی عملیات با روبل دیجیتال از آوریل

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو گوش کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا