اخبار ارز دیجیتال

Encryptus، چه نقشی در عرضه فیات اروپا دارد؟

اخیرا در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله نروژ، آلمان و فرانسه، سخت‌گیری‌های دولتی روی بازار کریپتو آغاز شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سخت‌گیری‌های اروپا روی کریپتو به معنی مخالفت این کشورها با بازار رمزارزها است، اما این همه ماجرا نیست.
کشورهای اروپایی به علت گسترش روزافزون معاملات افراد با تتر USDT، قصد دارند ارزهای فیاتی را با پشتوانه یورو به بازار عرضه کنند.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر، در ادامه همراه ما باشید.

Encryptus برای جلب اعتماد اروپایی‌ها چه می‌کند؟

Encryptus که در سال 2021 به‌عنوان یک شرکت مشاوره شروع به کار کرد، تبدیل به یکی از بازیگران اصلی در ایجاد انقلاب پرداخت‌های ارز دیجیتال برای مشاغل، HNWI یا سرمایه‌گذاران نهادی با سفارش‌های بزرگ نسبت به بازارهای آزاد شده است. میز معاملات این نهاد، یک راه حل ایمن و کارآمد است که دریافت یکپارچه ارز دیجیتال، حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های تراکنش را افزایش می‌دهد.

Encryptus یک اکوسیستم کاملاً اثبات‌شده را ارائه می‌دهد که به خوبی با توسط آزمایشگاه‌های TRM برای نظارت بر کیف پول و توکن، KYC (مشتری خود را بشناسید) و KYB (کسب و کار خود را بشناسید) به صورت آنلاین با FireBlocks یکپارچه شده است.

خدمات Encryptus برای تمام دولت‌ها در دسترس است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد نقدینگی و فناوری را از طریق APIهای آماده مصرف کنند.

یک کشور عضو اتحادیه اروپا برای Encryptus آینده هیجان‌انگیزی را متصور است که در آن کاربران در سراسر اروپا می توانند رمزارزهای خود را، بدون دغدغه، تبدیل به ارز فیات کشور خود کنند.

با توجه به بین‌المللی بودن ارز آمریکا و تبدیل شدن آن به USDT که در بازار، سهم بزرگی از معاملات را به خود اختصاص می‌دهد، کشورهای اروپایی قصد دارند با معرفی ارز فیات خود از طریق Encryptus، با USDT رقابت کنند و از طرفی هم تاحدی کنترل بازار کریپتو را به دست بگیرند.
آیا اروپا این اقدام را موفقیت‌آمیز، پشت سر می‌گذارد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا