با این 5 رمز ارز از بیت کوین سبقت بگیرید

بنجامین بلانتز، تریدر و تحلیلگر بازار رمز ارز که در سال 2017، رشد قیمتی بیت کوین و پس از آن سقوط بازار ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کرده بود، 5 رمز ارز را معرفی کرده است که به اعتقاد او عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهند داشت.

در ادامه، پیش‌بینی این تحلیلگر را در مورد 5 رمز ارزی که می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند، بررسی می‌کنیم.

1-اتریوم (ETH)

اتریوم در صدر این لیست پنج‌گانه قرار دارد.

«اگر قیمت بیت کوین همچنان به حرکتش تا قله 100 هزار دلاری و بالاتر از آن ادامه دهد، چنین اتفاقی به این معناست که اتریوم بیش از بیت کوین رشد می‌کند. اگر بیت کوین از نقطه قیمتی کنونی، دو برابر شود، اتریوم سه برابر می‌شود و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت.»

2-چین لینک (LINK)

چین لینک، آلت‌کوین دیگری است که بلانتز معتقد است سود بیشتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت.

« نمی‌توانم با اطمینان بگویم که چین لینک تا چه اندازه رشد قیمت را تجربه می‌کند یا اینکه خواهد توانست قله قیمتی جدیدی را نسبت به بیت کوین به ثبت برساند؛ اما فکر می‌کنم که از قیمت کنونی، بالاتر می‌رود و افزایش بهتری را نسبت به بیت کوین تجربه می‌کند و ارزش دلاری آن نیز انفجاری خواهد بود.»

3-سوشی‌ سواپ (SUSHI)

سومین آلت کوین در لیست بلانتز، صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ (SUSHI) است.

«با بررسی نمودار سوشی/ بیت کوین (SUSHI/BTC)، پیش‌بینی می‌شود که رمز ارز این صرافی متمرکز، بتواند رشد 70 درصدی را نسبت به بیت کوین تجربه کند و در جفت‌ارزهای سوشی با استیبل کوین‌هایی مثل تتر، این رشد بیشتر نیز خواهد بود.»

4-کامپاند (COMP)

پروتکل وام‌دهی کامپاند (COMP) که در زمینه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) فعالیت می‌کند، در لیست پنج‌گانه بلانتز قرار گرفته است و او پیش‌بینی می‌کند که نسبت به بیت کوین، درصد رشد بیشتری داشته باشد.

«انتظار دارم ارز کامپاند که یکی از پروژه‌های قابل توجه در حوزه دیفای است، رشد 164 درصدی را نسبت به پادشاه رمز ارزها (بیت کوین) داشته باشد.»

5-لایت کوین (LTC)

آخرین ارز این لیست، لایت کوین است.

«تصور می‌کنم که لایت کوین بتواند از نظر ارزش بازار، از بیت کوین و دیگر رمز ارزهای مهم بازار، سبقت بگیرد. لایت کوین می‌تواند در کوتاه‌مدت، بسیاری از غول‌های بازار رمز ارزها را پشت سر بگذارد.»

می‌توانید با ثبت‌نام در سایت اکسکوینو، این رمز ارزها و بیش از 50 رمز ارز محبوب دیگر را خرید و فروش کنید.

اکسکوینو مسئولیتی در قبال تحلیل‌ ارائه‌شده ندارد.

منبع: dailyhodl

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.