اخبار ارز دیجیتال

800000 دلار برای شیبا ممو در 9 روز

در 14 ژوئن 2023، سازمان تحقیقاتی لندن از فروش 800000 دلاری شیبا ممو، در 9 روز، خبر داد.

(SHMU) یک توکن میم جدید مبتنی بر سگ است. پشتوانه این میم کوین، هوش مصنوعی است که توسط آن، عملیات بازاریابی خود را انجام می‌دهد. شیبا ممو اولین توکنی است که بازاریابی خود را از طریق هوش مصنوعی انجام می‌دهد؛ این فناوری در سال‌های آینده به طور گسترده‌تری در عرصه بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد و موقعیت شیبا ممو را به‌عنوان یک پیشگام مستحکم می‌کند. فناوری پیشرفته هوش مصنوعی در پشت این پروژه، نوآوری واقعی را در بخش میم کوین نشان می‌دهد و نوید دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​به راه‌حل‌های بازاریابی قدرتمند را می‌دهد که می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و مزیت رقابتی ایجاد کند.

پروژه شیبا ممو

این پروژه حول محور ترکیب هوش مصنوعی با میمتیک‌های پیشرفته برای ایجاد توکنی است که بتواند خود را به بازار عرضه کند. در طول پیش فروش آن که به مدت هشت هفته به طول می انجامد، قیمت توکن هر 24 ساعت افزایش می‌یابد تا در نهایت در صرافی‌های مختلف راه‌اندازی شود. توکن‌های شیبا ممو SHMU در حال حاضر برای خرید، در دسترس هستند.

نقشه راه شیبا ممو Shiba Memu حول محور استفاده از قدرت فناوری هوش مصنوعی برای برهم زدن بازار سنتی است. شیبا ممو از طریق هوش مصنوعی، بازاریابی انجام می‌دهد و وارد شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌شود. Shiba Memu می‌تواند بر اساس داده‌هایی که هوش مصنوعی به طور مداوم تجزیه و تحلیل می‌کند، محتوا تولید کند و آن را در چندین پلتفرم آنلاین منتشر کند. سپس میزان موفقیت تکنیک‌های بازاریابی خود را و تجزیه و تحلیل کند و آن‌ها را ارتقا دهد.

ماهیت خودکار این پلتفرم، انسان‌ها را از تلاش های بازاریابی محتوا حذف می‌کند، تاخیرها را کاهش می‌دهد و کارهای وقت گیر را حذف می‌کند. همچنین به این معنی است که شیبا به طرز باورنکردنی، هزینه کمی دارد.

شیبا ممو قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید بازاریابی خود، انجام کارهای چندین آژانس در زمان واقعی، و در نهایت تبدیل شدن به یک نیروگاه بازاریابی ارزهای دیجیتال، به سگ برتر تبدیل شود. این توکن با قیمت 0.011125 دلار در روز اول پیش فروش عرضه شد، ارزش این آن تا زمان عرضه هر روز 0.000225 دلار افزایش می‌یابد.

مجوز پروژه شیبا ممو

Shiba Memu شیبا ممو تاییدیه CertiK، یک حسابرس رده بالای بلاک چین را به دست آورده است، که به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهد کد و مشخصات پروژه بررسی شده است و تیم Shiba Memu یک فرآیند KYC را گذرانده است و مشروعیت پروژه را تقویت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا