سیگنال خرید رمز ارزهای کرو آیکون آیکان
مایکل ون دپاپ به فالوورهای خود توصیه کرده تا آیکان، کرو، کوتی، هولو و سرم بخرند.

سیگنال روز: ۶ آلت کوینی که جهش بزرگ خواهند داشت

مایکل ون دپاپ (Michaël van de Poppe)، استراتژیست و ترید رمزارز، در تازه‌ترین ویدئوی یوتیوبی خود به آلتکوین‌هایی پرداخت که به اعتقاد او پتانسیل یک جهش بزرگ قیمتی برای ادامه روند گاوی را دارند.

او گفت کرو (Curve) با نماد سی‌آروی (CRV) آماده است تا بعد از یک حرکت به کف و برخورد با حمایت ۲ دلار و ۴۰ سنتی به روند صعودی خود ادامه دهد.

به نظر ون دپاپ، توکن بومی شبکه فتچ‌دات‌ای‌آی (Fetch.ai) با نماد اف‌ایی‌تی (FET) هم ساختار بولیشی دارد. او نقاط ۵۳ و ۵۸ سنت را به عنوان نقاط بالقوه برای ورود معرفی کرد.

مایکل به رمز ارز سرم (Serum) با نماد اس‌آر‌ام (SRM) هم اشاره کرد و گفت نقطه فعلی آن در ۸ دلار و ۷ سنت جای جذابی است تا شاهد یک برگشت ‌ناگهانی ورق (S/R flip) در این رمز ارز باشیم.

 آلتکوین بعدی که مورد بررسی ون دپاپ قرار گرفت آیکان (ICON) با نماد آی‌سی‌ایکس (ICX) بود. او یک دلار و ۳۹ سنت را به عنوان یک نقطه ورود احتمالی معرفی و قیمت‌های ۲ دلار و ۲۷ سنت و ۳ دلار و ۴۲ سنت را به عنوان تارگت‌های این رمز ارز مشخص کرد.  

توکن بومی پروتکل هولوچین (Holochain)‌ با نماد اچ‌او‌تی (HOT) یا هات هم به اعتقاد مایکل در آستانه جهش دوبرابری است تا ارزش دارایی سرمایه‌گذاران خود را صددرصد افزایش دهد.

ور در نهایت آخرین آلتکوین پیشنهادی مایکل کوتی (COTI) است که هم اکنون در محدوده ۳۲ سنت معامله می‌شود و از قیمت تاریخی خود در ۵۷ سنت فاصله گرفته است. به اعتقاد ون دپاپ کوتی این بار رکورد تاریخی بالاتری را تجربه خواهد کرد.

این مطلب یک توصیه مالی نیست و اکسکوینو آن را صرفا جهت افزایش آگاهی کاربران بازتاب داده است. پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی در بازار، به اندازه کافی مطالعه بفرمایید.

با استفاده از پلتفرم جامع رمز ارزی اکسکوینو می‌توانید بیش از ۷۰ رمز ارز مانند هولو‌چین را با پرداخت آنلاین از طریق شبکه شتاب خرید و فروش کنید. 


همچنین ببینید

نهنگ‌های اتریوم

وحشت‌زدگی نهنگ‌های اتریوم؛ ماجرا چیست؟

مدتی پیش ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم، ۱۵۰۰۰ اتر در کراکن تخلیه کردند و از …

اکسی اینفینیتی

توکنی با ۲۵ هزار درصد رشد در سال ۲۰۲۱ – پادکست

اکسی‌اینفینیتی یکی از پروژه‌های جذاب در حوزه بازی‌های آنلاین و متاورسه که با چند میلیون …

وینک‌

وینک؛ چراغ چشمک زن دنیای رمز ارزها – پادکست

می‌دونستید پروژه وینک‌لینک (WINkLink) از فرازونشیب‌های زیادی گذشته تا به اینجا برسه و حالا توکن …

سند باکس

همه چیز در مورد سند باکس جهان مکعبی متاورس – پادکست

توکن سند (SAND) به تازگی به یکی از ترندهای بازار کریپتو تبدیل شده اما سند …

برچسب‌ها

دسته بندی پست

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.