پرداخت‌های web3

آینده پرداخت دیجیتال در خدمت پرداخت‌های Web3

رابرت میلر، معاون ارشد رشد پروژه بلاک‌چین فیوز به‌تازگی گفته است: «آینده خدمات پرداخت دیجیتال، به خدمات پرداخت‌های Web3 می‌رسد. پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال که به‌عنوان پرداخت‌های وب ۳ شناخته می‌شوند، مزایایی مانند کارمزد پایین‌تر و محافظت از دارایی افراد در برابر کلاهبرداری‌ها دارند.»

پروژه FUSE NETWORK یک پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. این پلتفرم سعی دارد پرداخت‌های روزمره را از طریق اعمال نفوذ زیرساخت DeFi به بلاک‌چین متصل کند تا بستری برای کارآفرینان ایجاد کرده و به آنها اجازه دهد بسترهای خود را به اقتصادهای ارزشمندی تبدیل کنند. با این پلتفرم، هر کسی می‌تواند به راحتی برنامه‌های کاربردی خود را بسازد تا بتواند تراکنش‌ها و فرآیندهای مالی سنتی را دیجیتالی و خودکار کند.

میلر اعلام کرد که در راستای حمایت از گفته‌های خود، بسیاری از بازرگانان و مشتریان خود را، به استفاده از پرداخت‌های Web3 تشویق می‌کند؛ چرا که پرداخت‌ها بسیار بهتر، امن‌تر و سریع‌تر از روش سنتی انجام می‌گیرد و مزایای متعدی برای آن‌ها دارد.

البته رابرت میلر قبول دارد که پرداخت‌های وب ۳، هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارند و به همین دلیل ممکن است با محدودیت‌های خاصی روبه‌رو شوند. 

مزایای پرداخت‌های Web3

خبرنگار Bitcoin News، از میلر می‌پرسد: «می‌توانید توضیح دهید که چرا یک خریدار آنلاین یا یک کسب‌و‌کار، باید از پرداخت‌های Web3 به‌جای پرداخت با ویزا، Paypal یا سایر روش‌های مشابه استفاده کند؟»

میلر در پاسخ این سوال گفت: «هر خریدار، باید در زمان پرداخت، کاری را انجام دهد که برایش سودمندتر است. اگر مزایا و سود شما در روش پرداختی Web3 با ویزا و روش‌های مشابه یکی بود، می‌توانید روش‌های سنتی را انتخاب کنید. کسب‌وکاری را درنظر بگیرید که در سال، یک میلیون دلار درآمد دارد؛ در روش‌های سنتی، این کسب‌وکار باید چیزی درحدود ۳۵۰۰۰ دلار کارمرد تراکنش بپردازد که این کارمزد در روش پرداختی وب ۳، به مراتب کم‌تر است! پرداخت‌های Web3، تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری به مشتریان خود ارائه می‌کنند و این برنامه‌ها به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهبود تجربه کاربر نیز کمک می‌کند.»

ناگفته نماند درحال حاضر تراکنش ها در بلاک چین Fuse در کمتر از 5 ثانیه و با کارمزد شبکه کم‌تر از 1 سنت انجام می‌شود.

از مزایای پرداخت‌های Web3 می‌توان به کاهش کارمزد تراکنش، تسویه سریع‌تر، امنیت بالاتر، پرداخت بدون مرز، شفافیت و حریم خصوصی بیش‌تر اشاره کرد. با توجه به این که این تکنولوژی در ابتدای راه خود است، می‌توان امید داشت که در آینده کارآمدتر، ایمن‌تر و در دسترس‌تر باشد.

باید توجه داشته باشید که کلاهبرداری و اسکم، می‌تواند در تمام سیستم‌های پرداختی صورت بگیرد و برای داشتن امنیت بیش‌تر، باید نکاتی را رعایت کنید و کلیدهای خصوصی خود را همیشه نزد خودتان نگه دارید. 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.