اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۵ مرداد)

عرضه توکن اتریومی با پشتوانه طلا

شرکت کیتکو(Kitco) ، فعال در حوزه طلا، اعلام کرد توکن خود را در بستر اتریوم و با پشتوانه طلا عرضه می‌کند.کیتکو برای این کار با شرکت فرست دیجیتال تراست (first digital trust)، و شرکت عرضه توکن اسیبلی وارد همکاری شده است. هر واحد از توکن کیتکو که کیتکو گلد (KGLD) نام دارد، معادل یک اونس تراوا طلای خالص ۹۹۹۹. است.

منبع: bitcoin.com

راه اندازی اولین مجموعه توکن‌های غیرمثلی مارول

استودیوی فیلم‌سازی مارول (Marvel) اولین مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) خود را با سری مرد عنکبوتی منتشر خواهد کرد. NFT شخصیت مرد عنکبوتی از ۷ آگوست در پلتفرم VeVe به فروش خواهد رسید. قیمت این ‌ توکن‌ها بین ۴۰ دلار تا ۴۰۰ دلار متغیر خواهد بود.

منبع: decrypt

شیائومی ارزهای دیجیتال می‌پذیرد

می استور پرتغال (Mi Store Portugal)، نماینده شرکت شیائومی در پرتغال، به‌تازگی اعلام کرده ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. از این‌پس مشتریان این فروشگاه می‌توانند محصولات متنوع شیائومی را با بیت کوین، اتریوم، تتر و دش خریداری کنند. شیائومی در این اقدام با یو تراست (Utrust)، پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال، همکاری کرده است.

منبع: u.today

امکان خرید ارز دیجیتال با اپلیکیشن Apple Pay

صرافی رمزنگاری کوین‌بیس (Coinbase)، اخیرا اعلام کرده کاربران در حال حاضر می‌توانند برای خرید ارز دیجیتال از اپلیکیشن اپل پی (Apple Pay) استفاده کنند. کوین‌بیس همچنین از امکان استفاده از برنامه گوگل پی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

منبع: cointelegraph

تغییر نماد شرکت مبلمان اتان آلن به دلیل شباهت با اتر

شرکت مبلمان اتان آلن (Ethan Allen) به تازگی اعلام کرده نماد خود در بازار سهام نیویورک را از «ETH» به «ETD» تغییر خواهد داد. این شرکت دلیل این اقدام را شباهت نماد خود با اتریوم عنوان کرده است. پیش از این سهام این شرکت با افزایش قیمت اتریوم، رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده بود.

منبع: decrypt

همکاری بکت با رستوران‌های زنجیره‌ای کوئیزناس

شرکت بکت (Bakkt) از همکاری جدید خود با رستوران‌های زنجیره‌ای کوئیزناس خبر داد. این شرکت قصد دارد سرویس پرداخت بیت‌کوین را در برخی از شعب رستوران کوئیزناس در ایالت دنور آمریکا به طور آزمایشی راه‌اندازی کند. مشتریان با نصب اپلیکیشن بکت و با خرید بیت‌کوین می‌توانند هزینه سفارشات را پرداخت کنند.

منبع: cryptoslate

تمرکززدایی تنها راه نجات پروژه‌های دیفای

هستر پیرس (Hester Pierce)، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گفته تنها راه برای نجات پروژه‌های دیفای، تمرکززدایی واقعی است. وی افزود اگر این پروژه‌ها کاملا غیرمتمرکز باشند در گروه‌های متفاوتی قرار گرفته و از دست رگولاتورهای مالی در امان خواهند بود.

منبع: cointelegraph

بانک جی‌پی مورگان دسترسی به ۶ صندوق ارز دیجیتال را فراهم کرد

بانک آمریکایی جی‌پی مورگان (JPMorgan) اعلام کرد که دسترسی مشتریان خود به 6 صندوق اصلی ارز دیجیتال را فراهم کرده است. صندوق سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال (NYDIG)، صندوق اوسپری و صندوق‌های بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، اتریوم و اتریوم کلاسیک شرکت گری اسکیل در این گروه قرار دارند.

منبع: cointelegraph

انتقال 1.2 میلیارد دلار بیت‌کوین بین کیف پول‌های ناشناس

پلتفرم ارزهای دیجیتال ویل آلرت (Whale Alert) در گزارشی از انتقال ۱.۲ میلیارد دلار بیت‌کوین بین چهار کیف پول‌ ناشناس خبر داد. این انتقال‌ها شامل دو تراکنش به ارزش ۱۱,۳۲۵ بیت‌کوین و یک تراکنش به ارزش ۱۱,۲۰۳ بیت‌کوین بوده است.

منبع: u.today

بانک مرکزی ونزوئلا ارز دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

بانک مرکزی ونزوئلا از راه‌اندازی ارز دیجیتال خود خبر داد. بولیوار دیجیتال از اول اکتبر به‌عنوان ارز دیجیتال منحصربفرد ونزوئلا قابل خرید و فروش خواهد بود. این کشور همچنین در تلاشی برای مهار تورم، 6 صفر را از واحد پول خود حذف کرده است.

منبع: forkast.news

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.