تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۳ اسفند)

  • سود ۱ میلیارد دلاری تسلا از بیت کوین

شرکت خودروسازی تسلا در طول ماه گذشته بیش از ۱ میلیارد دلار از طریق سرمایه گذاری در بیت کوین کسب سود کرده است. دن ایوز (Dan Ives) یکی از تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری Wedbush Securities معتقد است تسلا در مسیری قرار گرفته است که از سرمایه گذاری در بیت کوین بیشتر از کل فروش اتومبیل‌های خود در سال ۲۰۲۰ کسب سود خواهد کرد. ایوز انتظار دارد در سال جاری شرکت‌های بیتشری به سمت این بازار حرکت کنند.

منبع:  seekingalpha

 

  • بیل گیتس نسبت به بیت کوین خنثی، اما حامی ارزهای دیجیتال است

بیل گیتس (Bill Gates)، بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت گفت نسبت به بیت کوین نظری خنثی دارد اما از دیجیتالی شدن پول به عنوان راهی برای کاهش هزینه‌های تراکنش حمایت می‌کند. وی در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی Squawk Box گفت: «من بیت کوین ندارم و نظری هم درباره آن ندارم. اما با تبدیل پول به شکل دیجیتال برای کاهش هزینه‌های تراکنش موافقم، چیزی که در کشورهای در حال توسعه در حال انجام است.»

منبع: cryptoglobe

 

  • همکاری آیوتا با Curv برای توسعه اکوسیستم آیوتا

آیوتا (IOTA) اعلام کرد برای گسترش اکوسیستم خود با Curv همکاری خواهد کرد و توکن‌های آیوتا به زودی بر پلتفرم نگهداری دارایی‌های دیجیتال Curv در دسترس خواهد بود. همکاری با این پلتفرم موجب برطرف سازی بسیاری از محدودیت‌های آیوتا در حوزه‌های ارتباطی با بلاک‌چین‌ها خواهد شد.

منبع: iota

 

  • عرضه کیف پول جدید آیوتا در ۳۱ مارس

کیف پول جدید آیوتا (IOTA) با نام Firefly در تاریخ ۳۱ مارس عرضه خواهد شد. بنا بر اعلام سایت رسمی IOTA، این کیف پول قابلیت استفاده از IOTA را یک گام بالاتر خواهد برد. از قابلیت‌های Firefly می‌توان به امکان رمزگذاری سه بعدی و امضای یکبار مصرف اشاره کرد.

منبع: iota

 

  • راه اندازی فاز جدید آیوتا به نام 02 در ۳۱ مارس

فاز جدید Chrysalis آیوتا که به مراحل پیاده سازی شبکه اصلی این پلتفرم گفته می‌شود، در ۳۱ مارس راه اندازی خواهد شد. اجزای فاز نخست Chrysalis بر روی شبکه اصلی آیوتا در ماه اوت ۲۰۲۰ مستقر شده بود. از نظر تیم مهندسی آیوتا، انتشار فاز دوم Chrysalis نقطه عطف مهمی برای این رمز ارز خواهد بود.

منبع: iota

 

  • پشتیبانی Graph از Polkadot، NEAR، Solana و Celo

به دنبال راه اندازی شبکه اصلی پروتکل Graph بر روی اتریوم در دسامبر سال گذشته، این پروتکل اعلام کرد از پولکادات (Polkadot)، نیر (NEAR)، سولانا (Solana) و سلو (Celo) پشتیبانی خواهد کرد. پروتکل The Graph به برنامه نویسان امکان ساخت رابط‌های اپلیکیشن‌های برنامه نویسی می‌دهد که می‌توانند به داده‌های بلاک‌چین دسترسی پیدا کنند.

منبع: cointelegraph

 

  • رئیس سابق SEC دادخواست علیه ریپل را یک اشتباه فاحش توصیف کرد!

ماری جو وایت (Mary Jo White) رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در حمایت از ریپل علیه این نهاد نظارتی، رفتار SEC را یک اشتباه بزرگ (dead wrong) توصیف کرد. وایت اظهار داشت: شما به عنوان وکیل سابق ایالات متحده و رئیس SEC می‌دانید که اگر بررسی یک پرونده برای مدت زیادی طول بکشد، نباید آن‌را به دادگاه بکشانید!

منبع: coinpage

 

  • نخستین ETF بیت کوین آمریکای شمالی ۴۲۱ میلیون دلار در ۲ روز سرمایه جذب کرد

اولین صندوق معاملاتی بیت کوین (ETF) کانادا، در ۲ روز نخست آغاز معاملات خود ۴۲۱ میلیون دلار جذب سرمایه کرد. اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، گزارشگر بلومبرگ در توئیتی اعلام کرد اگر رشد این صندوق ETF کانادایی که همه معادلات ذهنی را برهم زده است با همین سرعت ادامه پیدا کند، ظرف ۲۰ روز به بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری کانادا تبدیل خواهد شد.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا