تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین به این زودی‌ها به سطح ۳۰ هزار دلاری نمی‌رسد

مایکل نووگراتز Michael Novogratz، بنیان‌گذار میلیاردر شرکت خدمات مالی رمزارزی، گلکسی دیجیتال Galaxy Digital گفت که انتظار دارد بیت کوین در محدوده اخیر خود حفظ شود و سرمایه سازمانی قابل‌توجهی به این حوزه وارد نشده است.

آیا بیت کوین با این حرکت صعودی از قیمت ۳۰ هزار دلار عبور خواهد کرد؟ خواهیم دید، من مطمئن نیستم. به نظر من، ما احتمالا در این سطح قیمت خواهیم ماند.

مایکل نووگراتز طی مصاحبه‌ای به بلومبرگ گفت:

اگر قیمت برای مدتی در محدوده ۲۰ هزار دلاری، ۲۲ هزار دلاری و یا ۳۰ هزار دلاری، حفظ شود، من واقعا از این مسئله خوشحال خواهم بود. در واقع ما با جریان‌ ورودی سازمانی قابل‌توجهی روبه‌رو نیستیم اما در عین حال، کسی هم از این بازار عقب نشینی نمی‌کند.

مدیر اجرایی شرکت گلکسی همچنین گفت که اتریوم با توجه به عوامل پیش روی ناشی از آپدیت مرج Merge می‌تواند به سطح ۲۲۰۰ دلاری و یا بالاتر از آن برسد. بیت کوین در ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر در نیویورک تا ۴.۲ درصد بالا رفت و در سطح قیمتی ۲۳.۹۶۰ دلاری معامله شد، در حالی که اتریوم در سطح ۱۷۹۰ دلاری قرار گرفت. بزرگترین رمزارز جهان بعد از پشت سر گذاشتن ماه‌های سخت، طی هفته گذشته افزایش یافت و بعضی از سرمایه‌گذاران به علت این افزایش، سطح قیمت ۲۵ هزار دلاری را تا هدف بعدی بیت کوین در نظر گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا