۶ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۶ توکن جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به ارزهای بیشتر دسترسی داشته باشند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به‌تازگی ۶ توکن جدید را اضافه کرده است.

۶ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند عبارت‌اند از:

شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت‌ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

ارز دیجیتال (C98) چیست؟

پلتفرم کوین نایتی‌ایت فایننس یا همان C98 یه پلتفرم رمزارزی چند کاربردی است که اهداف مختلفی را دنبال می‌کند و یک تجمیع‌کننده نقدینگی در حوزه دیفای Defi و یک صرافی غیرمتمرکز را با فناوری میان‌زنجیره‌ای (cross-chain) میسر می‌کند. از طرف دیگر، سرویس‌های مختلفی برای تسهیل رشد کسب وکارهای نوپا ارائه می‌کند. این سرویس‌ها شامل سرویس وام‌دهی، وام‌گیری، سپرده‌گذاری یا همان استیکینگ staking و صرافی غیرمتمرکز می‌شود. بطور خلاصه می‌توان گفت که سی‌نودو‌هشت C98 یک راه‌حل همه جانبه برای امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای است.

لوگوی توکن (C98)

توکن تریلیوم (TLM) چیست؟

توکن تریلیوم با نماد اختصاری تی‌ال‌ام، توکن بومی بازی بلاک‌چینی ای‌لی‌ان ورلدز یک توکن غیرمثلی یا ان‌اف‌تی متاورسی غیرمتمرکز است و وظیفه آن شبیه‌سازی رقابت اقتصادی و همکاری بین بازیکنان در فضای بین کهکشانی و سیارات است.

بازیکنان در بازی متاورسی ای‌لی‌ان ورلدز، می‌توانند در یکی از سیارات، زمین خریده و با استفاده از توکن‌های ان‌اف‌تی نسبت به استخراج یا همان ماین تریلیوم اقدام کنند یا ملک خودشان را برای ماین‌کردن به دیگران اجاره داده و در جنگ‌ها شرکت کنند و ماموریت‌های مختلف بازی رو تکمیل کنند. نکته مهم اینست که امکان مشارکت در بهبود اکوسیستم بازی برای تمام کاربران وجود دارد. برای تشویق افراد جهت نقش‌آفرینی در این زمینه هم پاداش‌هایی در قالب ارز دیجیتال تریلیوم در نظر گرفته شده است.

لوگوی توکن تریلیوم

توکن آلفا (ALPHA) چیست؟

توکن آلفا متعلق به شرکت آلفا فایننس لب Alpha Finance Lab است که با هدف ایجاد یک پروژه متن باز مبتنی بر بلاک‌چین، فعالیتش رو آغاز کرد. تمرکز این پروژه مبتنی بر سیستم‌های مالی دیفای و پرداخت وام غیرمتمرکز است و با طراحی روش‌های جدید همراه است که راه‌حل‌های مناسبی برای رفع مشکلات فعلی شبکه‌‌های دیفای دارد.

از نگاه تیم این پروژه، ظرفیت‌های فعلی شبکه اتریوم برای برپایی دیفای با حجم تقاضای فعلی و میزان تقاضایی که برای آن پیش‌بینی می‌شود خیلی محدود است. به همین دلیل آن‌ها پلتفرم بایننس‌اسمارت‌چین Binance Smart Chain را برای انجام این کار انتخاب کردند. این پلتفرم سرعت تراکنش‌‌های توکن آلفا رو افزایش می‌دهد و در عین حال باعث ارزان‌تر‌شدن کارمزد این تراکنش‌ها می‌شود.

لوگوی توکن آلفا

توکن ماسک (Mask) چیست؟

رمزارز ماسک با نماد اختصاری MASK دارای یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه داده تا ارزهای دیجیتال خود را برای دیگران ارسال کنند. کاربران حتی می‌توانند پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی رمزنگاری کرده و فقط به دوستان خود اجازه رمزگشایی این پیام‌ها را بدهند.

این پروتکل به‌عنوان پلی میان اینترنت و شبکه‌ای غیرمتمرکز که روی آن اجرا می‌شود عمل می‌کند. شبکه ماسک در حال حاضر توانایی تامین اعتبار برنامه‌های گیت کوین، برنامه‌های مربوط به پرداخت‌های نظیر به نظیر و عملکرد ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را دارد. نام توکن این پروژه ماسک است.

ماسک یک توکن حاکمیتی است که هر توکن نشان‌دهنده یک رای در سیستم است. این پروژه برای افزایش ارزش توکن خود با پروژه‌هایی مانند متامسک، میرور، یونی‌سواپ و کوین‌مارکت‌کپ همکاری می‌کند. افرادی که این توکن را در اختیار دارند از طریق سهام یا استیکینگ توکن‌های خود، رای می‌دهند. دارندگان ارز دیجیتال ماسک، اگر در رای برنده شوند، پاداش دریافت می‌کنند و اگر طرف بازنده باشند، توکن از دست خواهند داد.

لوگوی توکن ماسک

توکن سوپرفارم (SuperFarm) چیست؟

ارز دیجیتال سوپرفارم SuperFarm یک توکن بر بستر اتریوم ERC-20 که برای ساخت ان‌اف‌تی NFT از آن استفاده می‌شود. حتی آن دسته از کاربرانی که هیچ آشنایی با کد نویسی ندارند می‌توانند در این پلتفرم به سادگی ان‌اف‌تی‌های خود را ایجاد کنند.

لوگوی توکن سوپرفارم

علاوه ‌بر خدمات پرداخت، توکن‌های SEPER برای رای گیری در شبکه، استیکینگ و سپرده‌گذاری هم استفاده می‌شوند. همچنین، دارندگان این توکن با سپرده‌گذاری توکن‌های خود در پلتفرم سوپرفارم قادر به دریافت ان‌اف‌تی‌های انحصاری و ارائه شده توسط این پلتفرم بعنوان پاداش خواهند بود.

توکن ایلان (Elon) چیست؟

توکن ایلان با نماد اختصاری Elon یک فورک از دوج‌کوین و با نام مستعار دوج‌لان مارس Dogelon Mars است. این ارز دیجیتال همانند رمزارزهایی همچون شیبا و دوج میم‌کوین نیست. این رمزارز مدعی است که نام آن به نام پایتخت مریخ نامگذاری شده و به‌عنوان ارز بین‌سیاره‌ای در انتظار ورود اولین مهاجران به مریخ راه اندازی شده است.

ایلان یه میم‌کوین با تم سگ در اتریوم و شبکه پولیگان است و از کوین‌های موفق دیگر مانند دوج‌کوین، شیبااینو و فلوکی‌اینو پیروی می‌کند. دوج‌لان‌مارس روی چندین تم محبوب در فضای میم‌کوین اجرا می‌شود. نام آن ترکیبی از دوج‌کوین و ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر است که از حامیان سفت و سخت دوج است.

دوج‌لان‌مارس، فراتر از نام ساده خود، توانسته بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در توییتر و بیش از ۸۴ هزار دنبال کننده در تلگرام برای خود داشته باشد. اگر این رمزارز سیر مشابهی را دنبال کند معامله‌گران می‌توانند سودهای عمده‌ای را کسب کنند. به بیان بهتر اگر قیمت آن فقط به ۰.۱۰ دلار برسد ۱ میلیارد ایلان به ارزش ۱۰ میلیون دلار خواهد بود. برای دونستن در مورد این پروژه حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات کام اسلش بلاگ مراجعه کنید.

لوگوی توکن ایلان

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.