یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
سرمایه گذاری روی بیت کوین در کرملین روسیه

تحریم­‌های آمریکا به دنبال روسیه؛ کرملین به دنبال بیت­­ کوین

رشد بیت کوین

رشد 750 درصدی بیت کوین در دستان کاخ کرملین

سال جدید میلادی با آغوشی باز از بیت کوین استقبال کرد و با یک تلخند، قیمت این کریپتو برای حدود یک هفته در بالای 4.000$ استقامت ورزیده است. در همین راستا، روسیه نیز به دنبال جایگزین ارز­های دیجیتال با پول فیات در چند هفته گذشته است.

ولادیسلاو گینکو، رئیس آکادمی ملی اقتصاد روسیه اعلام داشت کرملین در صورت وضع تحریم‌­های جدید مجبور به سرمایه گذاری در بیت کوین است؛

“زخم تحریم­‌های ایالات متحده آمریکا، تنها با استفاده از بیت کوین تسکین خواهند یافت. به همین دلیل، اَسِت­‌های آمریکایی تسلیم سرمایه گذاری عظیم 466$ میلیاردی در بیت کوین خواهند شد. بانک مرکزی روسیه این را یک فرصت محدود و مغتنم دانسته است.”

پذیرش بیت کوین و سرمایه گذاری توسط کرملین

او تائید کرد پذیرش بیت کوین و سرمایه گذاری توسط کرملین تنها در چند هفته روی خواهد داد. او در رسانه­‌های روسی از جدال­‌هایش برای تغییر یک تصمیم 20 ساله سخن گفته است.

بنابراین افراد بسیاری در جامعه کریپتو معتقد هستند یکی از بزرگ‌ترین رشد­های بیتکوین به زودی با سرمایه­ گذاری عظیم روسیه روی خواهد داد.

یکی از کاربران توئیت کرد:
“یک پول مانند بیتکوین بزرگ‌ترین نمونه یک ارزش قابل برنامه نویسی است. علت نبرد آسِت­­‌های کریپتو برای دستیابی به این موقعیت است.”

گینکو پاسخ داد:

“من فکر می­‌کنم نشستن اینجا در مسکو روسیه فاکتور حقیقی پذیرش بیتکوین است و این اتفاق هنگامی روی خواهد داد که دولت روسیه که من برای شروع سرمایه‌­گذاری در آن، در حال کار هستم سرمایه 470 میلیارد دلاری را به آن تزریق کند. من انتظار دارم که حداقل در 3 ماهه اخیر 10 میلیون دلار به این جامعه وارد شود.”

در ادامه نیز نوشت:

“ذخایر عظیم باید در یک چیز صحیح سرمایه گذاری شود، و یکی از منطقی‌­ترین گزینه­‌ها بیتکوین است که می­‌تواند به آسانی در برابر تحریم­‌های ایالات متحده OFAC تاب بیاورد.”

اگر گینکو در مذاکراتش موفق شود، به زودی شاهد یکی از نادرترین اتفاقات در دنیای بیت کوین خواهیم بود. این در حالیست که ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر 70 میلیارد دلار است.

 

منبع:ambcrypto

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.