هواوی پروژه متاورس و وب۳ خود را در شرق آسیا راه‌اندازی می‌کند

هواوی پروژه متاورس و وب۳ خود را در شرق آسیا راه‌اندازی می‌کند

شرکت هواوی، غول فناوری چینی، قصد دارد پروژه متاورس و وب۳ خود را در شرق آسیا راه‌اندازی کند. هواوی هدف خود از این اقدام را تسهیل پذیرش سریع و گسترش فناوری بلاک‌چین و وب۳ در شرق آسیا عنوان کرده است.

هواوی قرار است برای راه‌اندازی این پروژه با شرکت‌های بزرگی مانند پالیگان (MATIC)، دیپ چین (DBC)، مورفیوس لبز (MITX) و چند پروژه دیگر همکاری کند.

پی هان Pei-Han، مدیرعامل شرکت مورفیوس لبز Morpheus Labs، به نقش کلیدی این شرکت در راه‌اندازی این پروژه متاورسی و وب ۳ به‌عنوان یکی از شرکای کلیدی هواوی تاکید کرد.

هواوی، هوش مصنوعی AI، داده‌های بزرگ و خدمات ابری را به دولت‌ها و کسب و کارهای بیش از ۳۰ کشور ارائه می‌کند و هدفش انتقال دیجیتال اطلاعات و افزایش بهره‌وری است. این غول تکنولوژی، بیش از ۷۳۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

گفتنی است تلاش این شرکت برای راه‌اندازی پروژه متاورسی، تنها بخشی از اقدامات هواوی در راستای گسترش فناوری‌های جدید است. در نوامبر سال ۲۰۲۱، این شرکت اعلام کرد که بر روی راه‌اندازی شبکه 6G تا سال ۲۰۳۰ برنامه ریزی کرده است و این در حالی است که شبکه 5G اخیراً در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

اخبار Coin Cast امروز

کوین کست اکسکوینو

– رگولاتور بانکی بریتانیا قوانین جدیدی رو برای نگهداری و صدور کریپتو اعمال می‌کنه

– ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل (CBDC)، آزمایش بلاک چین عمومی رو با موفقیت پشت سر گذاشت

– شبکه آزمایشی اتریوم در تمرین ارتقاء شانگهای با موفقیت انجام شد

شرح کامل اخبار را در کوین کست امروز بشنوید.

مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.