سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری سوشیوس دات کام

باشگاه‌‌های ورزشی در حال حاضر در تلاش هستند تا با وارد شدن به دنیای متاورس، جریان‌‌های درآمدی خود را متنوع‌تر کرده و توجه شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذاری ریسک‌پذیر را به خود جلب کنند. سوشیوس دات کام Socios.com، شرکتی که ابزارهایی جهت جذب هواداران برای باشگاه‌‌های ورزشی طراحی می‌‌کند، اعلام کرد: ۱۰۰ میلیون دلار در بخش متاورس، ان اف تی NFT و وب۳ (Web3) باشگاه فوتبال بارسلونا که بارسا استودیوز Barca Studios نامیده می‌شود، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

همانطور که باشگاه اعلام کرد، با این سرمایه‌گذاری، سوشیوس دات کام به میزان ۲۴.۵ درصد از سهام شرکت مذکور را دریافت می‌کند و به آن اجازه می‌دهد استراتژی سمعی و بصری، بلاک چین، ان اف تی و وب۳ باشگاه را تسریع بخشد. ورود این میزان سرمایه به شرکت اجازه می‌دهد تا بر توسعه محصولات جدید که شامل فناوری‌های جدید مذکور برای ایجاد منابع درآمد بلند‌مدت جدید است، تمرکز کند.

بر اساس گزارش سوشیوس دات کام، استودیوی بارسا اکنون به زنجیره چیلیز Chilliz خود دسترسی خواهد داشت، یک بلاک چین جدید که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد ان اف تی و توکن‌های طرفداری را صادر کنند و محصولات دیفای و بازی‌ها را برای کسب درآمد بسازند.

الکساندر دریفوس Alexandre Dreyfus، مدیر عامل سوشیوس Socios گفت: «استودیو بارسا اکنون می‌‌تواند از فناوری، تخصص و مقیاس جهانی ما برای کمک به گسترش استراتژی محتوای وب۳ باشگاه و ارائه جریان‌‌های درآمدی بلندمدت جدید استفاده کند که برای فصل‌‌های آینده به نفع باشگاه خواهد بود.»

در نتیجه این اعلامیه، قیمت رمزارز بار BAR، توکن رسمی باشگاه بارسلونا، نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافت و از ۵ دلار به ۷.۲۰ دلار رسید. توکن طرفداری به دارندگان این امکان را می‌دهد که از طریق برنامه رای‌گیری سوشیوس دات کام در تصمیم‌گیری‌های خاص شرکت داشته باشند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.