رشد ۲۰۵ درصدی حجم و احیای اکسی اینفینیتی

بازی متاورسی اکسی اینفینیتی Metaverse Axie Infinity، به نظر می‌رسد که در حال بهبود است و حجم فروش ان اف تی NFT آن طی هفت روز گذشته ۲۰۵ درصد افزایش یافته است.

جف زیرلین Jeff Zirlin، بنیان‌گذار این پروژه، چنین احساساتی را در تاریخ ۸ جولای از طریق توییتر منعکس کرد و اشاره کرد که این پروژه با پذیرش استیکینگ زمین‌های ان اف تی، پشتیبانی از پل رونین و افزایش قابل‌توجه دانلود بازی و فروش ان اف تی، در حال بهبود است.

طبق داده‌های کریپتو اسلم CryptoSlam، آکسی اینفینیتی در هفت روز گذشته از مجموع ۲۳۱۰۰ خریدار ۱.۳ میلیون دلار فروش داشته است که نشان‌دهنده افزایش ۲۰۵ درصدی در هفته است.

به نظر می‌رسد یکی از عوامل موثر در این رشد ناگهانی، افزایش تقاضا برای زمین‌های ان اف تی، پس از راه‌اندازی استیکینگ staking در ۴ جولای باشد. استیکینگ به مالکان زمین این امکان را می‌دهد تا پاداش‌های هفتگی را در توکن اصلی بازی کسب کنند. بر اساس داده‌های زنجیره رونین، در زمان نگارش این مقاله، تقریبا ۹۱ درصد از ۱۶۷۹۴ عرضه در گردش، استیک شده است.

این پروژه همچنین مرحله دوم ارتقاء حالت بازی جدید خود را در این ماه با نام اوریجین Origin آغاز کرد که تا اواسط ژوئن ۶۰۰ هزار ثبت‌نام داشت. این بازی در حالت دسترسی زودهنگام قبل از عرضه جهانی نهایی قرار دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا با ان اف تی‌های هیولایی خود، جمع‌آوری، تجارت و نبرد با یکدیگر داشته باشند. گفته می‌شود که این ارتقاء تعداد زیادی از باگ‌های موجود در بازی را برطرف کرده است.

افزایش حجم فروش ان اف تی به دلیل راه‌اندازی مجدد پل رونین در ۲۸ ژوئن است. این پل یک زنجیره جانبی است که برای آکسی اینفینیتی ساخته شده است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌ها را بین بازی و شبکه اصلی اتریوم منتقل کنند. با این حال، از اواخر ماه مارس پس از هک ۶۰۰ میلیون دلاری، آفلاین بود.

با این وجود، افزایش ۲۰۵ درصدی حجم در هفته گذشته تنها آکسی اینفینیتی را به عنوان هجدهمین پروژه ان اف تی پرفروش در آن بازه زمانی قرار می‌دهد، که فاصله زیادی با روزهای پرفروش آن در اواخر سال ۲۰۲۱ دارد.

اکوسیستم آکسی اینفینیتی از زمانی که در ماه نوامبر به اوج خود رسید، از یک روند نزولی طولانی رنج می‌برد. در آن ماه، این پروژه فروش عظیم ان اف تی ۷۵۳.۹ میلیون دلار، ارزش داشت. در حالی که توکن اصلی اکس AXS آن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی۱۶۴.۹۰ دلار رسیده بود. تا ژوئن، فروش ان اف تی آن در ماه فقط ۳.۱ میلیون دلار بود، در حالی که اکس حدود ۹۱.۴ درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته بود و در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۱۴.۱۸ دلار معامله می‌شود.

تیم آکسی اینفینیتی اخیرا در حال بررسی راه‌هایی برای گسترش اکوسیستم بوده است. در پست وبلاگی در ۹ جولای، تیم آکسی اینفینیتی اشاره کرد که چشم‌اندازش ایجاد یک «دنیای کامل بازی» با داستان‌های جامع شبیه به مجموعه‌های نمادین مانند جنگ ستارگان، بازی فاینال فانتزی یا ارباب حلقه‌ها است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.