تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
آموزش ارز دیجیتال

اپیزود 204 – افزوده شدن ۵ رمزارز پرطرفدار در اکسکوینو

اکسکوینو تنها طی دو روز اخیر، ۱۰ رمزارز جدید به پلتفرم معاملاتی خودش اضافه کرده. همین حالا می‌تونید ۸۹ کوین و توکن محبوب رو در اکسکوینو معامله کنید.

البته این ماجرا هنوز تموم نشده و اضافه شدن کوین‌های محبوب شما همین الان در دستور کار تیم فنی ماست. شما دوست دارید چه رمزارزهایی به اکسکوینو اضافه بشه؟

پادکست امروز رو بشنوید:

اضافه شدن ۵ رمزارز جدید به پلتفرم معاملاتی اکسکوینو رو به کاربرای خوب اکسکوینو تبریک میگم.

 خب اگه یادتون باشه اکسکوینو قول داده بود تا بیش از ۵۰ توکن کمتر شناخته شده و پرپتانسیل رو ظرف اسفند و فروردین به پلتفرم معاملاتی خودش اضافه کنه. الوعده وفا. مثل همیشه اکسکوینو داره کاربراش رو هیجان زده نگه میداره. همونطور که دیشب در صفحه اینستاگراممون دیدید روز شنبه هفتم اسفند دوباره ۵ توکن اتریومی جدید به اکسکوینو اضافه شدن. یعنی الان ما ۸۹ رمزارز رو با کمترین کارمزد و بالاترین امنیت به کاربرای ایرانیمون ارائه میدیم. اما هنوز داستان ادامه داره و این تعداد به بیش از ۱۳۰  توکن و کوین خواهد رسید.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر یکشنبه 8اسفندماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 204 از رادیو اکسکوینو

اگه تا قبل ساعت ۱۲ امشب به موجودی رمزارزیتون در اکسکوینو اضافه کنید میتونید وارد قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ مون بشید.

مقدمه

بازار رمزارزها یه پدیده نوظهوره که با سرعت زیادی در حال گسترشه. به همین دلیل ما هر روز شاهد ظهور پروژه های جدید و توکن‌های نو هستیم. خرید به موقع این توکن‌ها میتونه شانس خوبی به سرمایه‌گذارای اولیه بده. اما در عین حال نمیشه خیلی زود هم این کار رو کرد. چون اکسکوینو قبلش نیاز داره تا بررسی کنه و از تقلبی نبودن پروژه مطمئن شه. اگه دقت کرده باشید ما وسواس زیادی برای جلوگیری از کلاهبرداری و سو‌ءاستفاده در این بازار داریم.

با همه این اوصاف ما بیش از ۵۰ توکن رو انتخاب کردیم که در اسفند و فرودین به پلتفرممون اضافه میشن. و من میخوام ۵ رمزارزی که دیروز اضافه شدن رو به سرعت براتون معرفی کنم.

اما قبل از اینکه بیشتر توضیح بدم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم: که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست.

کدوم توکن‌های جدیدا به اکسکوینو اضافه شدن؟

خب بریم سر اصل مطلب. در دومین مرحله از افزایش توکن‌های قابل معامله در اکسکوینو، روز شنبه ۷ اسفند دوباره ۵ توکن جدید در اکسکوینو لیست شدن.

توکن لایوپیر (Livepeer) با نماد ال‌پی‌تی (LPT)، توکن استورج (Storj) با نماد اس‌تی‌او‌آر‌جی (STORJ)، توکن اوشن پروتکل (Ocean Protocol) با نماد او‌سی‌ایی‌ای‌ان یا همون اوشن (OCEAN)، توکن ریوین (Revain) با نماد آرایی‌وی‌ (REV)، و توکن دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) پنج رمزارز جدیدی هستن که به اکسکوینو اضافه شدن.

بذارید دونه دونه بریم سراغ این پنج توکن:

اول از لایوپیر شروع میکنم. توکن لایوپیر (Livepeer) زمانی همه رو غافلگیر کرد که در مارس ۲۰۲۱ شرکت گری‌اسکیل یه صندوق جدید راه اندازی کرد و این توکن را هم در اون گنجوند.

لایوپیر یه سرویس غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین اتریومه که هدفش ارائه خدمات پخش آنلاین ویدئو با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تره.

کمی هم در مورد استورج بگم. توکن استورج با نماد اس‌تی‌او‌آر‌جی (STORJ) توکن ایی‌آر‌سی‌بیست پروژه ایی هست که دست گذاشته روی ذخیره‌سازی اطلاعات توسط بلاکچین. این پروژه یه پلتفرم منبع باز مبتنی بر بلاکچین برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل‌هاست.

از این توکن به منظور ایجاد انگیزه برای به اشتراک گذاشتن فضای دیسک و پاداش دادن به کاربران استفاده میشه. این پروژه قصد داره تا زیر ساخت غیرمتمرکزی رو برای انتقال محتواهای فایلی چه از نوع ویدئو و چه از نوع صوتی ایجاد کنه.

بزارید برم سراغ توکن بعدی: اوشن پروتوکل. اوشن پروتوکل یه اکوسیستم بلاک‌چینی برای توکنیزه کردن داده‌هاست.

این پروژه در سال ۲۰۱۷ توسط بروس پون (Bruce Pon) بنیانگذار بیگ‌چین‌دی‌بی (BigChainDB)،  و ترنت مک‌کانگی (Trent McConaghy)، متخصص هوش مصنوعی و طراحی، راه‌اندازی شد. هدف هم این بود که کنترل داده‌های کلان رو از شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، گوگل و اپل بگیرن و در عوض به مالکان اجازه بده تا آزادانه داده‌ها رو به اشتراک بزارن و از طریق توکنیزه کردن شون، کسب درآمد کنن.

اما ریوین (Revain) چی هست؟ توکن بعدی که میخوام براتون راجع بهش صحبت کنم ریوینه که قصد داره تا ثبت نظرات کاربران از خدمات دریافتی رو به شکل منصفانه انجام بده.

توکن بومی این پروژه یه توکن اتریومی با استاندارد ایی‌آر‌سی بیست و نماد آر‌ایی‌وی (REV) هست.

ریوین یه پلتفرمه برای جمع‌آوری نظرات کاربرا در مورد خدمات ارائه شده توسط بنگاه‌های تجاری. یعنی چیزی شبیه به سرویس‌هایی مثل یلپ (Yelp) و تریپ ادوایزر (TripAdviser) که مدت‌هاست در فضایی خارج از بلاکچین به ارائه این خدمات مشغولن. خب فرقش با اونا چیه؟

یکی از معضلات سرویس‌های غیر بلاک‌چینی، تضاد منافع شرکت‌ها در قبال کامنت های منفیه. تحقیقات نشون می‌ده که بین ۴۰ تا ۶۰ درصد نظراتی که در مورد سرویس‌های مشهور منتشر میشن فیک و غیرواقعین. ریوین با ثبت نظرات بر روی بلاکچین، از تغییر و دستکاری اون توسط ذی‌نفعان جلوگیری می‌کنه.

همچنین تحقیق یک ساله مجله اشپیگل، نشون می‌ده که کاربرا به شکل متوسط پیش از هر خرید آنلاین، بین ۱۰ تا ۱۵ نقد و بررسی را مطالعه می‌کنن که همین اهمیت وجود یه سرویس بدون دستکاری از نظرات مصرف کنندگان رو نشون میده.

اما بذارید توضیحاتم مختصر باقی بمونه و بریم سراغ توکن دی‌وای‌دی‌ایکس (dYdX).

dYdX یه پروتکل غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین اتریومه که قابلیت‌های وام‌گیری و وام‌دهی و معاملات قراردادهای دائمی، مارجین، اسپات را فراهم می‌کنه. دی‌وای‌دی‌ایکس در واقع یه صرافی غیرمتمرکز یا دکس (DEX) بر بستر اتریومه که مدیریت، ترید و ذخیره‌سازی دارایی‌ها رو به‌وسیله قراردادای هوشمند امکان‌پذیر می‌کنه.

پلتفرم معاملاتی دی‌وای‌دی‌ایکس یه پروتکل متن‌باز، شفاف و رایگانه و زیرساخت‌هایی رو برای معامله رمزارزهای ایی‌آر‌سی‌بیست (ERC-20) به‌صورت همتابه‌همتا ارائه می‌ده

خب دوستان فکر کنم شما هم مثل من از اضافه شدن این ۵ توکن اتریومی به اکسکوینو هیجان زده باشید. اما این پایان قضیه نیست و ما بیش از ۴۰ رمزارز دیگه رو در چند هفته آینده به اکسکوینو اضافه خواهیم کرد. ازتون میخوام رمزارزهای مدنظرتون رو زیر این پست به ما بگید. ما روی اونا کار میکنیم و به شما این امکان رو میدیم تا در صرافی امن اکسکوینو اونا رو بخرید، هودل کنید و یا ترید کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا