از سرگیری برداشت‌های کیف پول Z

صرافی زیپمکس Zipmex برداشت دارایی‌های ذخیره‌ شده کاربران در کیف پول زی Z خود را فقط برای چند آلت کوین منتخب مجددا فعال می‌کند.

در بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، صرافی رمزارزی جنوب آسیا اعلام کرد که تمام موجودی‌های کاربران در قالب سولانا را امروز، تمام موجودی‌های ریپل XRP در روز پنجشنبه و همه موجودی‌های آدا ADA را در ۹ آگوست در دسترس قرار می‌دهد.

هر سه دارایی در حال حاضر در بین ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار هستند اما در اوج بحران نقدینگی زیپمکس در ماه گذشته، بدون تاثیر باقی ماندند. در مقابل، مشخص نیست چه زمانی مشتریان ممکن است دوباره به دارایی‌های پیشرو بازار مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین‌ها دسترسی پیدا کنند.

زیپمکس به طور ناگهانی تمام برداشت‌‌ها را در ۲۰ ژوئن پس از روبروشدن با مشکلات مالی با به اصطلاح «شریک‌‌های تجاری کلیدی» متوقف کرده بود. سپس برداشت و فعالیت خود را در مناطق خاصی از پلتفرم خود، مانند کیف پول معاملاتی و پلتفرم ان اف تی NFT را از سر گرفت. پلتفرم کیف پول زی آن که شامل بخش عمده‌ای از سرمایه مشتریان است، هنوز درحالت فریز freeze باقی مانده است.

این شرکت همچنین هویت شرکای مشکل‌دار خود از جمله ببل فایننس Babel Finance و سلسیوس Celsius را فاش کرد: زیپمکس به ترتیب ۴۸ و ۵ میلیون دلار در معرض هر یک قرار گرفته است. پس از درگیر شدن در مشکلات اخیر، زیپمکس در ۲۲ ژوئن در سنگاپور برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرد. اکنون در حال حل مشکلات نقدینگی و تشکیل یک طرح ریکاوری است.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.