چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

وضعیت امروز بازار رمزارزها

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در سطح قیمت ۱۹ هزار دلاری باقی مانده است در حالی که ارز دیجیتال تتا فیول TFUEL به عنوان مهم‌ترین شاخص روزانه ظاهر شده است.

هفته گذشته برای بزرگ‌ترین رمزارز بازار که به سطح ۲۲ هزار دلار رسیده بود، پایان خوبی نبود. با این حال، همانطور که چندین بار طی چند هفته گذشته اتفاق افتاد، این ارز نتوانست حرکت خود به سمت سطوح قیمتی بالاتر را ادامه دهد و به سرعت افت کرد.

با پایان یافتن ماه ژوئن، یکی از بدترین سه ماه بیت کوین در تاریخ رقم خورد و این دارایی با ادامه دادن مسیر نزولی، به پایین‌ترین سطح ۱۰ روزه خود در حدود ۱۸.۶۰۰ دلار سقوط کرد. در همین زمان، یک پامپ ناگهانی، بیت کوین را به ۲۱ هزار دلار بازگرداند اما این جهش دوام زیادی نداشت و قیمت در مدت کوتاهی به زیر ۲۰ هزار دلار برگشت. از آن زمان تاکنون، بیت کوین در قیمت ۱۹ هزار دلار باقی مانده است و اکنون نیز با قیمت ۱۹.۰۵۹ دلار معامله می‌شود.

در نتیجه این تغییرات، ارزش بازار این ارز در حدود ۳۶۵ میلیارد دلار متوقف شده اما چیرگی آن بر آلت کوین‌ها به ۴۲.۲ درصد کاهش یافته است.

تریدینگ ویو
منبع: تریدینگ ویو

رکود میان آلت کوین‌ها

اکثر آلت کوین‌ها نیز در طول هفته گذشته کاهش یافتند اما بسیاری از آن‌ها در روزهای پایانی هفته آرام گرفتند. اتریوم که در آستانه سقوط تا زیر ۱۰۰۰ دلار قرار داشت، توانست این سطح را حفظ کند. در حال حاضر، اتریوم با قیمتی در حدود ۱۰۵۰ دلار معامله می‌شود. بی ان بی BNB پس از یک افزایش جزئی در تایم فریم روزانه به ۲۲۰ دلار رسیده است.

کاردانو و سولانا نیز در طی ۲۴ ساعت گذشته کمی به رنگ سبز درآمده‌اند، در حالی که ریپل، دوج کوین، شیبا اینو و لئو LEO ازجمله رمزارزهای بزرگی هستند که امروز در منطقه قرمز معامله می‌شوند. ترون با کاهش ۳ درصدی بیشترین ضرر را در میان آلت کوین‌های بزرگتر تجربه کرده است.

تتا فیول با افزایش ۱۱ درصدی خود به بالای ۰.۰۵ دلار رسیده و در بین برخی ارزهای جهشی امروز قرار گرفته است. همانطور که انتظار می‌رفت، ارزش بازار رمزارز نیز در حدود ۸۵۰ میلیارد دلار راکد باقی مانده است.

نمای بازار
نمای بازار

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.