ارزهای جدید اکسکوینو

امکان تبدیل، خرید و فروش ۵ ارز جدید در اکسکوینو

هم‌اکنون می‌توانید ۵ رمز ارز یونی سواپ (UNI)، لیسک (LSK)، گلم (GNT)، هیوبی (HT) و بت (BAT) را در اکسکوینو معامله کنید. در چهارمین بسته رمز ارز‌های جدید اکسکوینو به مناسبت دوازدهمین سال انتشار وایت پیپر بیت کوین، امکان تبدیل، خرید و فروش این ۵ رمز ارز ‌را فراهم کردیم. در این مطلب، ارزهای فوق را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم تا پیش از معامله، به شناخت بهتری از آن‌ها دست یابید.

یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ (Uniswap)، پروتکلی متن‌باز است که امکان استفاده و مبادله توکن‌های ERC-20 را برای افراد مهیا می‌کند. این پروتکل که بر بستر بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود، از سال 2018 شروع به کار کرد و به تازگی با توجه پروژه‌های دیفای (DrFi) به رشد چشمگیری دست یافته است.

توکن این پلتفرم، با نماد اختصاری UNI نشان داده می‌شود و حدود 583 میلیون دلار از حجم بازار را به خود اختصاص داده است. یونی سواپ در سپتامبر ماه میلادی جاری، توانست به رکورد 8.4 دلار دست یافت و در حال حاضر، در محدوده 2.6 دلار معامله می‌شود.

لیسک (LSK)

لیسک، پلتفرم بلاک چینی عمومی است که روی برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کند و در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد. توکن این پلتفرم، با نماد LSK نشان داده می‌شود و با قیمت حدودی 5.8 دلار در اواسط سال 2016 وارد عرصه شد. لیسک با 1,377.82 درصد بازگشت سرمایه، 141 میلیون دلار حجم بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت این رمز ارز در ابتدای سال 2018، موفق شد به نزدیک 40 دلار برسد. لیسک در حال حاضر در محدوده 1 دلار معامله می‌شود.

گولم (GNT)

این شبکه در حقیقت پلتفرمی محاسباتی و غیر‌متمرکز است که کاربران خود را قادر به معامله قدرت محاسباتی در یک شبکه همتا‌به‌همتا می‌کند. گولم با استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم، به عنوان یک سیستم معامله برای ریزپرداخت‌ها در شبکه فعالیت می‌کند.

ارز دیجیتال این شبکه با نماد GNT نمایش داده شده و در واقع از خانواده ERC-20 به شمار می‌آید. این ارز دیجیتال، قابلیت استخراج نداشته و تعداد توکن‌های آن محدود است. هر واحد از گولم، در حال حاضر در نزدیکی 0.09 دلار معامله می‌شود و 531.23 درصد بازگشت سرمایه داشته است.

هیوبی (HT)

توکن هیوبی (Huobi) ارز دیجیتالی است که در اوایل سال 2018 توسط شرکت هیوبی ارائه شده و با علامت اختصاری HT شناخته می‌شود. این توکن، سیستم مدیریت متمرکزی مبتنی بر بلاک چین بوده که طبق استاندارد ERC-20 اتریوم ایجاد شده است.

این رمز ارز، با اختصاص بیش از 773 میلیون دلار حجم بازار، یکی از 30 ارز دیجیتال برتر جهان به شمار می‌رود. بالا‌ترین قیمتی که هیوبی موفق به دستیابی به آن شده است، به اوایل سال 2018 و سطح 6.1 دلار باز‌میگردد. این ارز با 149.85درصد نرخ بازگشت سرمایه، در حال حاضر در محدوده 3.7 دلار معامله می‌شود.

بت (BAT)

بیسیک اتنشن (Basic Attention)، پلتفرم غیرمتمرکز و متن‌بازی است که به منظور ایجاد یک فضای تعاملی بین تبلیغ‌‌‌دهندگان و مخاطبین تبلیغات به وجود آمده است. این توکن، بر بستر بلاک چین اتریوم طراحی شده و آن را می‌‌توان نقطه عطفی در صنعت تبلیغات دانست. حفظ حریم شخصی در این پلتفرم، بسیار پر‌اهمیت بوده و امنیت خود را از طریق شبکه بلاک چین تضمین می‌کند.

بت در اواسط سال 2017 با قیمت حدودی 0.16 دلار شروع به فعالیت کرده و پس از گذشت چند ماه موفق شد به رکورد 0.98 دلار دست یابد. این ارز دیجیتال با ارزش بازاری حدود 288 میلیون دلار، یکی از 50 رمز ارز برتر جهان بوده و در حال حاضر در محدوده 0.19 دلار معامله می‌شود.

تنها یک بسته دیگر از ۲۲ رمز ارز جدید اکسکوینو باقی مانده که به زودی به سامانه افزوده و اطلاع‌رسانی خواهد شد. منتظر خبر‌های هیجان‌انگیز اکسکوینو باشید.

بسته اول: کازماس (ATOM)، وی‌چین (VET)، کریپتو دات کام (CRM) و بیت کوین گلد (BTG)

بسته دوم: تزوس (XTZ)، کوانتوم (Qtum)، دیکرد (DECERD) و نانو (NANO)

بسته سوم: پولکادات (DOT)، لئو (LEO)، ویوز (WAVES) و آگر (REP)

بسته پنجم: نم (XEM)، میکر (MKR)، دیجی بایت (DGB)، اوکی‌بی (OKB) و زیلیکا (ZIL)

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.