از اکسکوینو چه خبر؟

ارائه آخرین و جدید‌ترین بسته رمز ارز‌های اکسکوینو

پنجمین و آخرین بسته هدیه اکسکوینو به مناسبت دوازدهمین سال انتشار وایت پیپر بیت کوین، حاوی ۵ رمز ارز معتبر نم (XEM)، میکر (MKR)، دیجی بایت (DGB)، اوکی‌بی (OKB) و زیلیکا (ZIL) است. از این پس قادر خواهید بود اقدام به تبدیل، خرید و فروش این ارز‌های جدید در کیف پول اکسکوینو خود کنید. برای آشنایی اجمالی با این رمز ارز‌ها، با ما همراه باشید.

نِم (XEM)

نم، اولین بلاک چین با عنوان دارایی هوشمند در دنیا بوده که به شکلی طراحی شده که بتواند در تمام نرم افزارها کاربرد داشته باشد. این رمز ارز که در سال ۲۰۱۵ پا به عرصه گذاشته، امکان کسب رمز ارز از طریق هاروست (harvest) را به جای فرایند استخراج برای کاربران خود فراهم آورده است. نم با حجم بازاری بیش از 1 میلیارد دلار، در میان ۲۵ رمز ارز برتر قرار داشته و طی 1 سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

میکر (MKR)

میکر، نوکنی کاربردی برای پروژه‌ای با همین نام بوده که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. این پلتفرم به منظور تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی در کنار انتقال‌های همتا‌به‌همتا (P2P) ایجاد شده است. میکر به منظور ثابت نگه داشتن قیمت، در واکنش به نوسانات قیمت در بازار ایجاد شده یا از بین می‌رود و در حال حاضر حدود 1 میلیون از این رمز ارز در گردش است. شعار اصلی این پلتفرم، مبارزه با نوسانات حال حاضر بازار است.

میکر، رمز ارزی بر اساس استاندارد ECR-20 بوده که با 2,381.94 درصد بازگشت سرمایه، یکی از 40 ارز برتر جهان محسوب می‌شود و بیش از 550 میلیون دلار حجم بازار را به خود اختصاص داده است. این رمز در اوایل سال 2018 موفق شد از 1700 دلار فرا‌تر رود؛ اما در حال حاضر در محدوده 540 دلار معامله می‌شود.

دیجی بایت (DGB)

دیجی بایت (Digibyte)، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین است که با هدف جایگزینی پول و روش پرداختی سریع و ارزان توسعه یافته است. دیجی بایت که در سال ۲۰۱۴ متولد شد، طرفدارن وفادار زیادی دارد. حامیان دیجی بایت از آن به عنوان غولی یاد می‌کنند که هنوز بیدار نشده و در سال‌های آینده گوی سبقت را از بیت کوین و اتریوم می‌رباید.

دیجی بایت به دنبال آن است که ارز دیجیتالی برای رفع نیازهای روزمره همه افراد باشد.
این رمز ارز محبوب، 1,238.56 درصد بازگشت سرمایه داشته و بیش از 270 میلیون دلار حجم بازار را به خود اختصاص داده است. دیجی بایت در اوایل سال 2018 موفق شد که سطح 0.14 دلار را به عنوان سقف تاریخی خود ثبت کند و در حال حاضر در نزدیکی 0.01 دلار داد‌و‌ستد می‌شود.

او‌کی‌بی (OKB)

او‌کی‌بی (OKB)
رمز ارز OKB، ارز دیجیتالی کاربردی است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. بنیاد OK Blockchain، سیستم اقتصادی فعالی در حوزه رمز ارزها بوده که مبتنی بر فناوری بلاک چین طراحی و راه‌اندازی شده است. کلیدی‌ترین کاربردی که OKB می‌تواند در آینده داشته باشد، استفاده از این توکن جهت پرداخت در حوزه خدمات مالی دیفای (DeFi) است.

OKB با 199.78 درصد بازگشت سرمایه و بیش از 284 میلیون دلار حجم بازار، در جایگاه پنجاه و دوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد. این رمز ارز در ابتدای سال میلادی جاری موفق شد تا نزدیکی 8 دلار، رشد کند. OKB هم‌اکنون در محدوده 4 دلار معامله می‌شود.

زیلیکا (ZIL)

زیلیکا (Zilliqa) در سال 2017 بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد شده و در دسترس عموم قرار گرفت. در سال 2019، این رمز ارز بلاک چین انحصاری خود را ایجاد کرد و به شبکه اصلی عمومی خود با نماد Zil منتقل شد. زیلیکا قادر است درخواست‌های زیادی را به طور همزمان پردازش کند. می‌توان گفت که این رمز ارز ایجاد شده تا با گسترش شبکه، سرعت تراکنش‌ها را افزایش دهد.

زیلیکا مدعی است که اولین بلاک چین عمومی بوده که به طور کامل، مبتنی بر سیستم شاردینگ (sharding) فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال، به عنوان یکی از 70 ارز برتر جهان، 428.88 درصد بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. زیلیکا با حجم بازاری در حدود 213 میلیون دلار، هم‌اکنون در سطح 0.02 دلار معامله می‌شود.

بسته اول: کازماس (ATOM)، وی‌چین (VET)، کریپتو دات کام (CRM) و بیت کوین گلد (BTG)

بسته دوم: تزوس (XTZ)، کوانتوم (Qtum)، دیکرد (DECERD) و نانو (NANO)

بسته سوم: یونی سواپ (UNI)، لیسک (LSK)، گلم (GNT)، هیوبی (HT) و بت (BAT)

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا