هاردفورک اتریوم

کدام صرافی ارز دیجیتال از هارد فورک قسطنطنیه پشتیبانی می­‌کنند؟

هاردفورک اتریوم

طبق آخرین اطلاعیه­‌ها دو روز دیگر یعنی 26 دی ماه 97، این هاردفورک برای ارز اتریوم روی ­خواهد داد و بدون شک یکی از مهم­‌ترین اتفافات ماه ژانویه خواهد بود. البته این اتفاق قرار بود در ماه نوامبر روی دهد که به علت مشکلات باگ، به تعویق افتاد.

اگر چه تایم اعلام شده خیلی دقیق نیست، بسیاری بر این باور هستند که دقیقا روز چهارشنبه 16 ژانویه این هاردفورک صورت خواهد پذیرفت. البته این امکان زودتر نیز وجود داشته و در بلاک 7.080.000 روی خواهد داد و با احتساب 15.4 ثانیه­‌ای برای هر بلاک و 44.000 بلاک باقی مانده، این زمان تخمین زده می‌­شود.

درست پس از این اتفاق، انتظار می­‌رود صرافی­‌های مهمی نیز از این اتفاق پشتیبانی کرده و آن را جزء ارز­های دیجیتال مبادله‌­ای خود قرار دهند.

Binance

بزرگ ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال کریپتو در جهان بر اساس ارزش بازار روزانه، پشتیبانی خود را اعلام نمود و از کاربرانش خواست تا واریز مبالغ (دیجیتال یا فیات) را انجام داده تا پس از این اتفاق در زمان تراکنش­‌های اولیه صرفه­‌جویی کنند.

صرافی OKEx هنگ­‌کنگی و IDAX مغولستان نیز اعلام پشتیبانی کرده و هر دو اعلام کردند از میزان دارایی تمامی افراد در این پلتفرم “اسنپ­شات” خواهند گرفت.

HitBTC

این صرافی ارز دیجیتال نیز از هارد فورک آینده پشتیبانی خواهد و حصل اطمینان کرد که تمامی دارایی­ها به صورت ایمن در این صرافی قرار خواهد گرفت. همچنین از مشتریان خود درخواست کرد تا زمان کافی را برای پردازش تراکنش ها پیش از این آپگرید اختصاص دهند.

Houbi Global

این صرافی آنلاین سنگاپوری که به تازگی به بازار کریپتو ایالات متحده آمریکا وارد شده، نیز اعلام داشت که ضمن پشتیبانی از این هارد فورک ، هوبی تمامی زیرساخت­های فنی را برای این ارتقاء فراهم کرده است.

Bittrex

بیت­ترکس اعلام داشت که آماده سازی­‌های اولیه برای آپگرید Etherum Constantinople را انجام داده است.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال CEX.IO همچنین بیان کرد که پشتبانی از این هارد فورک انجام شده و به کاربران قول داد تا سیستم­‌های آتی را برای تمامی اندوخته­‌ها فراهم آورد. تمامی تراکنش‌­ها در لحظه آپگرید فریز شده و پس از آن کاربران امکان دپوزیت یا دریافت این ارز­ را خواهند داشت.

Cryptopia صرافی آنلاین نیوزیلندی نیز اعلام پشتیبانی داشته و اعلام کرده تمامی توکن­‌های ERC-20 و Etherum از 14 تا 18 ژانویه (24 الی 28 دی ماه) متوقف خواهند شد. در همین راستا کاربران امکان مشاهده و پیگیری این پروسه هارد فورک را از طریق یک لینک ارائه شده خواهند داشت.

دیگر صرافی ها نظیر Bibox،  BitForex، BitMart، HotBit و Lbank چینی نیز پشیبانی و تائیدیه خود از قسطنطنیه را اعلام داشتند.

البته صرافی­‌های دیگر نظیر Coinbase، BitFinex، Gemini و Poloniex تاکنون خبری مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش پشتیبانی از این هاردفورک را اعلام نکرده­‌اند.

نظر شما در این­باره چیست؟ آیا با پشتیبانی این ارز در اکس­کوینو موافق یا مخالف هستید؟

 

منبع:cryptopotato

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.