نوسان قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

آیا دوباره شاهد اوج‎گیری قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال خواهیم بود؟

نوسان قیمت بیت کوین

بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال از چنان ویژگی‎هایی برخوردار است که هر لحظه، می‌‏توانیم شاهد اوج‎گیری و رشد دوباره‏‌ی ارزش و قیمت بیت کوین در آن باشیم. در حال حاضر در روز 16 آگوست سال 2018، قیمت بیت کوین برابر با 6 هزار و 300 دلار می‏‌باشد و این ارز توانسته تا حدودی خود را از بحران چند روز پیش قیمت خود که در آستانه‏‌ی سقوط به قیمت زیر 6 هزار دلار بود، نجات دهد. ولی با این حال همچنان حرکت بعدی بیت کوین به صورت یک معما است و پیش‏‌بینی نوسان بعدی آن کار سختی می‏‌باشد. در ماه‏‌های اخیر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، نظرهای متفاوت و متناقضی را در مورد آینده‌‏ی بیت کوین مطرح نموده‎اند.

برخی از این افراد، نسبت به بازگشت روزهای پر شکوه این ارز دیجیتال و رونق دوباره‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال بسیار خوش‎بین هستند در حالی که برخی دیگر از کارشناسان این حوزه نیز وضعیت فعلی را این چنین توصیف می‏‌کنند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در شرایط فعلی اقتصادی دنیا، ناتوان بوده و قابلیت پاسخ‏گوئی در برابر فشارهای وارد شده را ندارند و به زودی شاهد مرگ بیت کوین و در نتیجه سایر ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

همانطور که مشاهده می‏‌شود، توصیف دو گروه از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، در تناقض کامل نسبت به هم قرار دارند و دقیقاً حرف‌‏ها و صحبت‌‏های همدیگر را رد می‌‏کنند. ولی در شرایط فعلی و با توجه به اظهارات این افراد، واقعاً قرار است که بیتکوین چه آینده‏‌ای را برای خود ترسیم نماید و قصد دارد که باعث تصدیق اظهارات کدام گروه از کارشناسان شود؟

تحلیل نظر کارشناسانی که عقیده دارند که بیت کوین به دوران مرگ خود رسیده

در گام اول باید گفت که کارشناسانی که عقیده دارند که بیت کوین به دوران مرگ خود رسیده، اظهارات بسیار تندی داشته‌‏اند و در واقع باید گفت که این اظهارات بسیار دور از واقعیت می‏‌باشند. چرا که اگر شرایط و قیمت فعلی بیتکوین را در نظر بگیرید و آن را با قیمت 1 سال و نیم قبل آن مقایسه نمایید، مشاهده می‏‌کنید که قیمت این ارز دیجیتال چقدر بهتر و بالاتر از آن زمان می‌‏باشد و توانسته که در طول 1 سال و نیم این قدر پیشرفت داشته باشد.

پس می‌‏توان گفت که اظهارات این عده از کارشناسان به دور از واقعیت بوده و بیت کوین تازه راه پیشرفت خود را شروع کرده است و احتمالاً در ماه‌‏ها و حتی یک سال آینده، شاهد روزهای درخشان دوباره‌‏ی این ارز در بازار ارزهای دیجیتال باشیم. بیش‏تر این اظهارات به خاطر این است که قیمت بیت کوین از 20 هزار دلار به 6 هزار دلار کاهش داشته و این نوسان با شیب تند باعث نگرانی این عده از کارشناسان شده است.

پیش‌بینی عده‏‌ی خوش ‏بین از کارشناسان بازار ارز دیجیتال، بسیار محتمل‌‏تر می‏‌باشد

از طرفی دیگر، پیش‏‌بینی عده‏‌ی خوش‏بین از کارشناسان بازار ارز دیجیتال ، بسیار محتمل‌‏تر می‏‌باشد این که در این راستا بیت کوین تقریباً یک سال است که خود را در دنیا مطرح کرده و راه‏‌های طولانی‌‏ای باید سپری کند تا به ثبات در بازارهای جهانی برسد ولی مطمئن باشید که در آینده‌‏ای نزدیک، بیت کوین و سایر ارز دیجیتال دوباره در شرایط اوج قرار می‌‏گیرند و ارزش و قیمت آن‏‌ها افزایش بالایی خواهد داشت. چرا که هم همسو با تکنولوژی‏ هستند و هم این که می‌‏توان آن‌‏ها را به عنوان آینده‌‏ی پول دنیا در نظر گرفت که استفاده و کاربرد بیت کوین و سایر ارز دیجیتال هم سریع‏تر بوده و هم این که از امنیت قابل توجهی برخوردار است. حال باید دید که بیت کوین چه زمانی این اوج گرفتن را شروع خواهد کرد و چه زمانی خواهد توانست قدرت و قابلیت‏‌های خود را در دنیا مطرح نماید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.