جهش رو به بالای بیت کوین در حال شکل گیری است

جهش رو به بالای قیمت بیت کوین در حال شکل‌گیری است

جهش رو به بالای بیت کوین در حال شکل گیری است

سیر صعودی و تدریجی قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

در روزهای اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، اتفاقاتی ویژه در حال روی دادن است. به طوری که قبلاً به هیچ وجه شاهد بروز چنین اتفاقاتی نبودیم. این اتفاقات مربوط به نوسانات قیمت بیت کوین می‏باشد. البته قبلاً و به تعداد دفعات بسیار زیاد، شاهد آن بودیم که قیمت بیت کوین سیر صعودی داشته باشد ولی این دفعه و این سیر صعودی بیت کوین با زمان ‏ها و دفعات قبلی خود، بسیار متفاوت‏ تر و ویژه ‏تر می‏باشد. دلیل این امر این است که بیت کوین این بار در صعود قیمت خود، با یک نوسان یکباره و دو سه روزه 400 تا 500 دلاری مواجه نشده است.

بلکه این بار بیت کوین توانسته، قیمت خود را در طی یک بازه 10 روزه و به تدریج بالا ببرد و بتواند در دو سه روز قبل مرز قیمتی 7 هزار و 100 دلار را بشکند و قیمت خود را هم اکنون تا حدود 7 هزار و 200 دلار بالا ببرد. همانطور که اشاره کردیم، بیت کوین در یک روند تقریباً دراز مدت‎تر از دفعات قبل و بتدریج افزایش قیمت داشته و توانسته که قیمت خود را به وضعیت فعلی برساند. حال دلیل این که این افزایش قیمت بسیار با ارزش ‏تر از افزایش قیمت‏ های قبلی است، این است که بیت کوین توانسته خود را با یک حالت ثبات، به این حد برساند.

ثبات بیت کوین و اثرات آن

در واقع این ثبات بیت کوین است که در روزهای اخیر باعث ایجاد امیداوری و حس خوشحالی در بین کارشناسان و سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال شده است. چرا که همه ‏ی افراد مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال این مهم را می‏دانند که سودآوری سرمایه‏ گذاری‏ ها در بازار ارزهای دیجیتال، همگی به ثبات قیمت بیت کوین وابسته بوده و هر چقدر که شاهد ثبات بیش‏تر قیمت بیتکوین در بازار باشیم، مطمئناً استراتژی‏ های خرید و فروش سرمایه ‏گذاران در بازار ارزهای دیجیتال نیز به همان نسبت موفق‏ تر بوده و افراد می‏توانند به سود و درآمد قابل توجه ‏تری دست یابند.

نگاه امیدوارانه سرمایه گذاران ارز های دیجیتال به روند افزایش قیمت بیت کوین

البته در این بین، باید این نکته مهم را یادآور شویم که اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را به همین شکل و بتدریج بالا ببرد، احتمالاً اگر مرز قیمتی 7 هزار و 500 دلار را بشکند، خواهد توانست که در چند هفته‏ ی اخیر، قیمت خود را تا 8 هزار دلار نیز افزایش دهد که از این حرکت بیت کوین، می‏توان به عنوان جهشی بسیار مثبت و رو به بالا بحث نمود. البته در این روزها جهش‏ های مثبت و رو به بالای بیت کوین، به قدری با اطمینان هست که کم‏تر کسی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در فکر کاهش و نزول قیمت بیت کوین در بازار می‏ باشند و اکثر افراد مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال به روزهای درخشان بیت کوین با امیدواری بسیار بیش‏تری نگاه می ‏کنند.

حال باید گفت که بیت کوین آرام آرام ثبات نسبی خود را به یک حالت ثبات دائم در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و این مهم ‏ترین و بزرگ ‏ترین نقطه ‏ی قوت این ارز برای صعود در بازارهای بورس جهانی خواهد بود و این شرایط دقیقاً در زمانی اتفاق می ‏افتد که دنیا در یک حالت جنگ تجاری بوده و بسیاری از افراد به دنبال سرمایه‏ گذاری در ابزاری هستند که دارای ثبات بوده و امید به افزایش قیمت آن همواره وجود داشته باشد که وجود همه‏ ی این شرایط فرصت را برای رشد چند برابری بیت کوین، فراهم نموده است.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.