پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال گرام

ارز دیجیتال گرام و حرف و حدیث‌های جدید!

همان طور که می‌دانید تلگرام هم ارز دیجیتال گرام را معرفی کرده است. جدیدا ویدیویی در یوتیوب منتشر شده است که تجربه کار کردن با ارز دیجیتال گرام و شبکه TON را نشان می‌دهد. البته تلگرام هنوز این ویدیو را تایید نکرده است.

در چند روز گذشته یک کانال یوتیوب به نام Crypto-Pro یک ویدئو منتشر کرد که کپشن آن به زبان روسی بود. در این ویدیو رابط کاربری کیف پولی که قرار است برای ارز گرام استفاده شود، نشان داده شد. این کانال یوتیوب در لیست ویدیوهای آپلود شده اش، تنها همین یک ویدیو را دارد و به نظر می‌رسد به تازگی و صرفا برای این هدف ساخته شده است.

همانطور که قبلا مطرح شده بود، ارز دیجیتال تلگرام و شبکه زیرساختی مربوط به آن TON، تا چند ماه آینده راه ‌اندازی خواهد شددر حال حاضر آخرین گزارشی که در این زمینه به دست آمده است و طبق یک گزارش غیر رسمی، تلگرام به سرمایه گذاران قول داده است که نهایتا تا تاریخ ۳۱ اکتبر امسال یعنی سال ۲۰۱۹ شبکه TON تلگرام را راه‌اندازی کند. مطابق این گزارش، اگر پلتفرم ارز دیجیتالی که تلگرام قول داده بود، تا تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ راه اندازی نشود، تمام توافقنامه‌هایی که برای خرید توکن‌های گرام مطرح شده بود، (به صورت یک طرفه) لغو خواهد شد.

ارز دیجیتال گرام و شبکه TON در تلگرام

حرف و حدیث های مربوط به ویدیو منتشر شده

یک خبرگزاری روسی به نام Kommersant احتمال داده است که این ویدیو فقط یک فانتزی در مورد نحوه پرداخت با ارز دیجیتال گرام است. با تمام این تفاسیر شباهت‌هایی میان این ویدیو منتشر شده و ویدیویی که تلگرام به صورت رسمی معرفی کرده است تا قابلیت‌های جدید خود را نشان دهد، وجود دارد.

در این ویدیو نشان داده شده است که کاربران به استفاده از QR Code و اسکن آن می‌توانند به سادگی بین صفحات مختلف هدایت شوند. همچنین طبق چیزی که در این ویدیو نشان داده می‌شود، یک کاربر وارد یک فروشگاه بازی در تلگرام می‌شود و با استفاده از چند حرکت ساده در یک بازی، یک گرام می‌خرد و پس از آن یک کانال این شبکه اجتماعی را تحت حمایت مالی قرار می‌دهد. در قسمت گزینه پرداخت به جز ارز دیجیتال گرام ، سایر پول‌های رایج در روسیه که دلار و روبل هستند هم دیده می‌شود.

در سال 2018 تلگرام دو بار اقدام به پیش فروش این ارز دیجیتال کرد و در حدود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه از کاربران دریافت کرد. این حجم از جذب سرمایه باعث شده است تا همه انتظارات زیادی از پلتفرم تلگرام داشته باشند و حتی پیش بینی شده است که این پلتفرم، رقیبی برای پلتفرم‌های اتریوم، ایاس، ترون و… که مرتبط با قرارداد هوشمند هستند، باشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.