افراد موثر در دنیای بیت کوین

افراد موثر در دنیای بیت کوین

در این مقاله به معرفی افراد موثر در جامعه بیت کوین می پردازیم که در این صنعت نقش موثری داشتند.

شماره 10: Peter wuille

او مسئولیت نوشتن قسمت‌های مخصوصی از کدهای مرجع مشتریان را داشت و در حال حاضر مهندس ارشد تکنولوژی در block stream است.

او می‌گوید: برای کسانی که ممکن است من را نشناسند اسم من Peter wuille است.
آشنایی من با بیت کوین در اواخرسال 2010 شکل گرفت و من یکی از نفرات اصلی توسعه دهنده پروژه‌های vidcon از تاریخ می سال 2011 بودم.

شماره 9: Barry silbert

به عنوان بنیان‌گذار گروه ارز دیجیتال، او یکی از سرمایه گذاران اصلی بیت کوین، با سرمایه گذاری در بیش از 40 شرکت مرتبط با بیت کوین، محسوب می‌شود.

او می‌گوید: ما در حال ساخت و سرمایه گذاری روی شرکت‌های بیتکوین و جذب سرمایه گذارها هستیم و موفق به سرمایه گذاری در 60 شرکت شدیم و همچنین موفق شده ایم بیت کوین ETF که مربوط به اعتماد سازی در سرمایه گذاری بیت کوین است را راه اندازی کنیم.

شماره 8: Roger ver

او را با لقب مسیح بیت کوین می‌شناسند، او تلاش های زیادی درباره نقش بیتکوین در تجارت داوطلبانه انجام داد.

او می‌گوید: بیت کوین ارز صلح است، به اعتقاد من ارزهای دیگر مثل دلار و یورو ارزهای جنگی هستند چون شما باید به سیاستمداران اعتماد کنید، من هیچ کاری با این نوع ارزها ندارم و می‌خواهم از بیت کوین استفاده کنم چون به اعتقاد من بیت کوین ارز صلح است.

شماره 7: Patrick birne

مدیرعامل سایت overstock.com است که حمایت‌های او از بیت کوین، باعث راه اندازی بازار آنلاین خرده فروشی بیت کوین شد.

او می‌گوید: موضوع، یک داستان روزنامه ای یا معامله گران مواد مخدری که دستگیر می‌شوند نیست، موضوع بیتکوین است و به نظر من این یک سیستم و یک ماشینی است که قصد لکه دار کردن وجهه بیت کوین و ترساندن مردم از نزدیک شدن به بیت کوین را دارد.

شماره 6: Andreas Antonopoulos

با مصاحبه های متعدد خود با مقامات دولتی و شرکت‌های مختلف سازمانی، او هم اکنون به یکی از مورد اعتماد ترین‌ها در زمینه بیتکوین تبدیل شده است.

او می‌گوید: اگر واقع بینانه عمل کنیم و واقعیت ها را ببینیم، می توانیم به این نکته برسیم که بیت کوین در اصل یک تکنولوژی مبتکرانه است و می‌تواند دنیا را برای همیشه تغییر دهد.

شماره 5: Adam back

سیستم proof of work و hashcash از اختراعات او داخل پروتکل بیت کوین بوده است او اکنون به عنوان رییس block stream مشغول به کار است.

او می‌گوید: می‌توانم بگویم که پول الکترونیکی در واقع به شما این امکان را می‌دهد که تنها کنترل کننده آن باشید و در واقع مشابه الکترونیکی همان پول‌هایی مثل دلار یا یورو است که در جیب شما وجود دارد.

شماره 4: gavin Andresen

او به پیشرفت پروتکل بیتکوین کمک کرد و درباره مسایل بنیادی بیتکوین تلاش‌های بسیاری کرد

او می‌گوید: هدف نهایی، کمک به بیت کوین برای پیشرفت است، پس آن‌ها هر کاری برای این پیشرفت انجام می‌دهند. برای مثال آن‌ها به من حقوق می‌دهند و من به عنوان دانشمند زیر بنای بیت کوین، به روند پیشرفت بیت کوین کمک کنم و از اکو سیستم بیت کوین حمایت کنم.

شماره 3: Hal finny

در تاریخ ژانویه سال 2019 او اولین دریافت کننده تراکنش‌های بیتکوین بود و در سال‌های آخر عمر خود روی قدرتمند کردن نرم افزار درباره کیف پول‌ها، تلاش زیادی کرد.

او می‌گوید: این موضوع توانست به PGP در حفظ حریم خصوصی و مخفی ماندن کمک کند، و این موضوع حائز اهمیت است وقتی که شخصی مثل Edward snowden می‌خواهد به یک خبرنگار درباره کاری که شاید نباید انجام می‌‍شد گزارشی دهد.

شماره 2: Nick Szabo

او یک فیلسوف ارز دیجیتال غیر متمرکز است. او منتشر کننده برگه هایی با نام bit gold است که برخی این برگه ها را منادی بیتکوین می‌دانستند.

او می‌گوید: به جای اجرای سیستم های مالی مبنی بر کارت‌های شناسایی، ما امروزه ماشین‌های اتوماتیک زیادی مثل تراکنش‌های مالی بیتکوین را می بینیم که در حال اجرا هستند.

شماره 1: ساتوشی ناکاموتو

ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین است. به شخص یا گروهی که خالق اصلی بیتکوین بودند گفته می‌شود. بیتکوین این قابلیت را دارد که به یک سطح توافق عمومی برسد بدون وجود شخص ثالث، بدون وجود مرکز اصلی و بدون وجود مرکزیت برای هیچ سکه ای.

آینده بیت کوین طبق گفته Roger ver:

بیت کوین قصد دارد کل دنیا را در یک سطح و در کنار هم قرار دهد.

انسان‌هایی از سراسر دنیا وجود خواهند داشت که هیچ کدام قدرت کنترل دیگری را نخواهند داشت.
این ایده به نظر فوق العاده است و می‌تواند صلح و رضایت مندی را برای تمام دنیا به ارمغان بیاورد.

منبع: bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.