چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
برخی از استراتژی های مناسب در راستای خرید و فروش

برخی از استراتژی‎ های مناسب در راستای خرید و فروش

برخی از استراتژی‎ های مناسب در راستای خرید و فروش

خرید و فروش ارزهای دیجیتال ، سود یا زیان؟

بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای ظهور تا کنون به عنوان پلتفرمی شناخته می‏‌شود که قادر است سود و درآمد قابل توجهی را برای سرمایه‎گذاران خود در بر داشته باشد. و می‌توان ادعا نمود تمامی سود و درآمد بدست آمده از بازار ارزهای دیجیتال، تنها به واسطه‏‌ی خرید و فروش ‏های صورت گرفته در بازار روی می‌‏دهند. در واقع برای فعالیت در این بازار، کافیست  مقادیری از ارزهای دیجیتال را خریده و سپس آن‌‏ها را فروش برسانید !

چه ارز دیجیتالی ؟ چگونه ؟ از کجا بخریم؟  و چه زمانی بفروشیم تا به سود برسیم؟

لازم به تذکر است  تنها خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار، سود دهی سرمایه گذاری شما را تضمین نمی‌کند .چرا که اگر در خرید و فروش ‏های خود از دقت کافی برخوردار نباشید، به احتمال زیاد ممکن است نه تنها به سود نرسید ،  بلکه حتی با ضرر مالی زیادی نیز  رو به رو شوید. لذا برای داشتن خرید و فروش ‏های مؤثر و همراه با سودآوری، بعنوان یک سرمایه‏ گذار ارزهای دیجیتال  بایستی  استراتژی‏ را مدنظر قرار دهید. که در این جا قصد داریم، برخی از استراتژی‏ های مناسب در مورد خرید و فروش را باهم به بحث و بررسی بنشینیم:

  1. خرید و فروش ‏های فصلی

ممکن است در نگاه اول به عنوان این استراتژی، اندکی تعجب کرده باشید. ولی جالب است بدانید که خرید و فروش‏ های فصلی به عنوان یکی از استراتژی ‏های همیشگی در بازار ارزهای دیجیتال مطرح بوده است. یک سال کامل را در نظر بگیرید که از فصول مختلفی تشکیل شده است. حال در این بازه‌‏های زمانی  بابررسی های دوره ای و آماری درخواهیم یافت همواره در طول سال در دوره های مشابه اتفاقات نسبتاً مشابهی در حال روی دادن هستند.

بعنوان نمونه در اواخر هر سال، میزان خرید و فروش‏ ارز های دیجیتال رو به  افزایش می‌‏باشد. لذا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این بازه از سال، برای سرمایه‏ گذاران سودآور خواهد بود. یا این که مثلاً این مورد را در نظر بگیرید که بازه‏ای از سال، همیشه بازارهای مالی برای مدتی مشخص، شروع به اصلاح خود می‏کنند. در این بازه، باید کم‏تر نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت. و یا در صورت داشتن زمان کافی برای سرمایه گذاری بلندمدت تر نسبت به خرید ارز دیجیتال و افزایش حجم سرمایه خود اقدام نمود.

لذا با دقت به شرایط زمانی و اتفاقات رخ داده در آن‏‌ها، می‌‏توانید نسبت به انجام خرید و فروش‏ های موفق بیش‏تری اقدام نمایید.

  1. تأثیر کنفرانس‏ ها و همایش‌‏های برگزار شده در مورد یک ارز مشخص

یکی از بهترین فرصت‌‏ها برای خرید ارزهای دیجیتال، زمانی است که متوجه شده‏‌اید که در چند ماه آینده، قرار است که کنفرانسی در مورد ارز دیجیتال خاصی برگزار گردد. در این مورد بهتر است چند ماه قبل از زمان برگزاری  کنفرانس، نسبت به خرید ارز دیجیتال مورد نظر اقدام ‏کنید و سپس در زمان کنفرانس که آن ارز دیجیتال بیش‏تر از قبل در بین خریداران مطرح می‏‌گردد و با افزایش قیمت رو به رو است، نسبت به فروش ارز دیجیتال مورد نظر اقدام نمایید.

در این شرایط در واقع شکل‌‏گیری کنفرانس یا همایش مربوط به آن ارز دیجیتال باعث شده است تا ارزش و اعتبار آن ارز در بازار ارزهای دیجیتال در قالب رشد قیمت، خود را نشان دهد.

 

  1. استفاده از برنامه‏ های تحلیل آماری

در حال حاضر در اینترنت، برنامه‏‌هایی برای تحلیل آماری و بورس هستند که به واسطه‌‏ی استفاده از آن‏ها، بعنوان یک سرمایه ‏گذار می‏‌توانید به پیش‏ بینی‏ های تقریباً نزدیک به واقعیتی برسید. در واقع این نرم افزارها بدین صورت عمل می‏‌کنند که داده‏‌های آماری و نوسانات چندین ماه قبل ارزهای دیجیتال خاصی، به این نرم افزار داده می‏‌شود و نرم افزار با تحلیل داده‏‌های قبلی، سعی در مشخص نمودن نقشه‏‌ی راه جدید برای تغییرات قیمتی آن ارز دیجیتال نموده و بنابراین فرد سرمایه ‏گذار، می‏‌تواند مقداری از سرمایه ‏ی خود را در راستای خرید ارز دیجیتال پر امید خرج نماید.

 

  1. تقسیم بار سرمایه ‏گذاری

بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، معتقد هستند که استراتژی خرید و فروش تقسیم بار سرمایه‏ گذاری به عنوان یکی از تعیین کننده‌‏ترین استراتژی ‏‌های موجود در بازار می‏‌باشد. این استراتژی بدین صورت عمل می‏‌نماید که فرد سرمایه‏ گذار در آن، به جای صرف کل و یا درصد بالایی از سرمایه‏ی خود در مورد یک ارز دیجیتال مشخص، نسبت به تقسیم سرمایه‏ ی خود اقدام می‌‏نماید.بدین معنا که سرمایه‌‏گذار از سرمایه‌‏ی در دسترس خود، برای خرید چندین ارز دیجیتال مختلف استفاده می‌‏نماید.

به عنوان مثال کل سرمایه‏ برای خرید دو ارز در حال رشد، یک ارز دارای پتانسیل برای رشد، یک ارزی که قیمت آن کاهش داشته است، تقسیم می‏‌شود. به واسطه‌‏ی این کار، سرمایه‏ گذاران قادر خواهند بود که در صورت بروز تغییرات قیمتی در بازار و نوسانات غیر منتظره صورت گرفته در مورد ارزهای دیجیتال مختلف خریداری شده، از بروز ضررهای مالی زیاد جلوگیری نمایند و حتی در شرایط بحرانی نیز به سود دست یابند. چرا که در این استراتژی ، در صورت ضرر کردن بر روی یک ارز، به قطع یقین فرد سرمایه ‏گذار با سود بدست آمده از خرید و فروش ارز دیگر، قادر خواهد بود تا کل خرید و فروش خود را با سود همراه نماید.

 قیمت بیت کوین  |خرید و فروش بیت کوین  | والت بیت کوین در اکس کوینو

سایت اکسکوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، بیت کوین کش ، پرفکت مانی  و دیگر ارزهای دیجیتال است ،تیم اکسکوینو  همواره با نمایش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل های تکنیکال  قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، در انتخاب استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها شما همراهان گرامی را راهنمایی نموده و با ارائه والت بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و ولت بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excoino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده وبا ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ، سعی در پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

همچنین در این باره بخوانید:

راهنمای سرمایه گذاری 18 تا 34 ساله ها در بازار ارز دیجیتال

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.