سرمایه گذاری بیت کوین

بیت کوین امن‎ترین ابزار سرمایه گذاری در شرایط نابسامان اقتصادی

موسسه infinity research: بیت کوین به عنوان امن‎ترین ابزار سرمایه گذاری در شرایط نابسامان اقتصادی است!

سرمایه گذاری بیت کوین

ارزهای دیجیتال ، آینده‏‌ی اقتصاد جهانی

از زمان پیدایش بیت کوین و ارز دیجیتال ، این ارزها با واکنش‌‏های مختلفی از طرف جوامع اقتصادی و کشورهای متفاوت، رو به رو شده‌‏اند. برخی از افراد از آن‌‏ها به عنوان ابزار سرمایه گذاری استفاده کرده و برخی دیگر نیز به ارز دیجیتال روی خوشی نشان نداده و آن‏‌ها را تحریم نموده‏‌اند ولی در حقیقت، ارز دیجیتال چه کمک‌‏هایی را می‌‏توانند به افراد داشته باشند و چرا بسیاری از کارشناسان بر این عقیده تأکید دارند که ارزهای دیجیتال، آینده‏‌ی اقتصاد جهانی هستند؟

در حال حاضر ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین از نظر قیمتی در وضعیت خوبی قرار ندارند و قیمت این ارزها در کمترین حدود چند ماه اخیر خود سیر می‏‌کند و بسیاری از افراد سرمایه‌‏گذار در این بازار را نگران کرده است ولی با این وجود برخی از افراد به ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین به عنوان یک قدرت نجات دهنده نگاه می‌‏کنند!! اما چطور؟

بیت کوین و ارزهای دیجیتال به عنوان نجات دهنده‌‏ی سرمایه‏‌ی مردم در شرایط بد اقتصادی خواهند بود

امروز یعنی 11 آگوست سال 2018، مقاله‏‌ای توسط گروه و موسسه‏‌ی تحقیقاتی ” Infinity Research ” درباره‌‏ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال منتشر شده است. این تحقیق عنوان داشته که بیت کوین و ارز دیجیتال به عنوان نجات دهنده‌‏ی سرمایه‏‌ی مردم در شرایط بد اقتصادی خواهند بود و مردم با استفاده از آن‌‏ها می‏‌توانند ارزش دارائی‏‌های خود را حفظ کرده و حتی بر ارزش آن‏‌ها، بیفزایند. در این تحقیق این موسسه، بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر (اتریوم، مونرو و دش) را به عنوان آینده‏‌ی اقتصاد دنیا معرفی شده‌‏اند و موسسه‏‌ی ” Infinity Research ” این اعتقاد را دارد که این ارزها در حال حاضر توانسته‏‌اند بر روی اقتصاد جهانی تأثیرگذار باشند و در شرایط نابسامان اقتصادی به داد برخی از کشورهایی که با کاهش ارزش پول خود رو به رو هستند، کمک کنند.

کاهش ارزش پول برخی کشورها

در این تحقیق اشاره شده است که از جمله‏‌ی این کشورها، ونزوئلا است که در حال حاضر از وضعیت نابسامان اقتصادی رنج می‏‌برد و ارزش پول این کشور هر روز که می‏‌گذرد کم‏تر می‌‏شود که مردم این کشور با روی آوردن به ارزهای دیجیتال، توانسته‌‏اند از طریق خرید این ارزها، مانع کاهش و از بین رفتن سرمایه‏‌های خود شوند. بدین ترتیب که ارزش پول کشور ونزوئلا در برابر ارزهای قدرتمند دنیا در حال کاهش است و این باعث می‏‌شود که پول مردم و ارزش دارائی‏‌های آن‌‏ها، با کاهش بسیاری رو به رو شود.

در این حین، تبدیل سرمایه‌‏ی برخی از مردم به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، باعث شده است که با وجود کاهش ارزش پول این کشور، سرمایه‏‌ی مردم همچنان ثابت مانده و حتی بیش‏تر از قبل هم شود. دلیل این امر این است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نسبت به نظام‏‌های مالی دنیا وابسته نبوده و تأثیر مستقیمی از این نظام‌‏ها نمی‌‏گیرند و این خود باعث شده تا مردم زیادی برای سرمایه گذاری در این زمینه روی آورند.

توئیت “دونالد ترامپ” و تاثیر آن بر قیمت ارز در ترکیه

علاوه بر این شاهد بودیم که دیروز آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بر علیه ترکیه توئیتی را منتشر نمود که باعث شد قیمت دلار و سایر ارزها در این کشور به طور چشمگیری افزایش داشته باشد و در واقع به نوعی اقتصاد این کشور را با شرایط نابسامانی مواجه کند که بر اساس نظر مقاله، در این شرایط، بهترین راه برای دور زدن فشارهای اقتصادی به مردم، سرمایه گذاری در زمینه‏‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال می‏‌باشد که می‌‏تواند مانع کاهش سرمایه‌‏ی مردم شود و آن‏‌ها را از فشار اقتصادی نجات دهد.

در کل می‌‏توان گفت که این مقاله‏‌ی منتشر شده توسط موسسه‏‌ی ” Infinity Research “، یک حمایت علنی از ارزهای دیجیتال بوده و باید منتظر ماند و دید که انتشار چنین مقاله‌‏ای چه تأثیری در وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.