خرید بیت کوین از ساعت هوشمند اپل در شبکه لایتنینگ

دریافت تراکنش بیت کوین با ساعت هوشمند اپل

شما می‌توانید پرداخت‌های آزمایشی لایتنینگ بیت کوین را با چند ضربه روی ساعت هوشمند شرکت اپل ببینید.

روز یکشنبه، بلو والت (blue wallet) که یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های شبکه لایتنینگ است، نرم افزار جدید خود برای اپل واچ‌ها راه اندازی کرد. این نرم افزار جدید به کاربران امکان دریافت بیت کوین از طریق تکنولوژی جدید پرداخت را می‌دهد. معامله گران می‌توانند از این نرم افزار اپل واچ خود، جهت تولید کد QR (یک بارکد مربع شکل) استفاده کنند و شخص دیگری با اسکن کردن این کد توسط اپل واچ خود می‌تواند پرداخت را انجام دهد.
بلو والت این نرم افزار را به صورت آزمایشی چند هفته پیش به مدت کوتاه امتحان کرد ولی از امروز به بعد، از فروشگاه آیتونز قابل دانلود است و در دسترس عموم قرار گرفته است.

مدیر UX و محصولات این شرکت به نام Nuno Coelho طی گفتگوی خود با کوین دسک اظهار داشت که این  نرم افزار یک آزمایش است و گفت:
این یک آزمایش کوچک برای قرار دادن کیف پول‌ها روی ساعت است. اولین محصولات بسیار ساده خواهند بود و به شما امکان دریافت پرداخت‌های لایتنینگ را می‌دهد.

چرا دریافت تراکنش بیت کوین از طریق ساعت هوشمند ؟

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که چرا شخصی خواهان دریافت تراکنش‌های لایتنینگ خود روی ساعت خود باشد؟ تلفن‌های هوشمند از گوشی های هوشمند محبوب‌تر هستند، اما افراد زیادی از ساعت هوشمند برای دنبال کردن سلامتی خود بوسیله نرم افزارهای مخصوص هستند و عده بسیار زیادی دوست دارند که نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را بدون نگاه کردن به گوشی مشاهده کنند.

بلو والت همچنین از این نرم افزار برای سنجیدن میزان علاقه افراد به استفاده از آن، برای پرداخت های بیت کوین استفاده کرد.
گاهی اوقات دریافت بیت کوین به راحتی چند ضربه روی مچ افراد میتواند تجربه خوبی باشد مخصوصا اگر شما عازم رفتن به جایی باشید یا این که عجله داشته باشید. Coehlo گفت: این نرم افزار می‌تواند ایده جالبی باشد برای مواقعی که شما قصد خرید بیت کوین از شخصی را دارید و مایل نیستید که از تلفن همراه خود استفاده کنید. در این صورت تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از ساعت هوشمندتان است.

Coehlo تاکید کرد که این راه اندازی، فقط یک آزمایش است به دلیل اینکه خود تکنولوژی لایتنینگ فعلا آزمایشی است و آن‌ها هنوز نمی‌دانند که چه تعدادی از کاربران قصد استفاده از این نرم افزار را دارند.

او به کوین دسک گفت اگر بازخورد خوب باشد ما می‌توانیم زمان بیشتری صرف این موضوع کنیم. می‌توان گفت که این نرم افزار به منزله یک صنعت نوپاست و ما در حال حاضر، به دنبال کشف چگونگی فراهم کردن مواد اولیه به بهترین وجه هستیم.
بلو والت هم متشکل از یک تیم سه نفره توسعه دهنده است که در حال کار روی سایر مشخصه ها، به منظور توسعه بیشتر است. Coehlo همچنین افزود مهمترین هدف ما در حال حاضر، حرکت و ارتقا جایگاهمان از جایگاه خدمات شخص ثالث است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.