پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
قیمت ارز دیجیتال ریپل

سه پیش‎بینی برای قیمت ریپل تا انتهای سال 2018

سه پیش‎بینی برای قیمت ریپل تا انتهای سال 2018

سه پیش‎بینی برای قیمت ریپل تا انتهای سال 2018

وضعیت فعلی ریپل در بازار

همانطور که می‏‌دانید در روزهای اخیر، بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت قیمتی چندان مناسبی قرار ندارد. به طوری که در این شرایط قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال با شیب تندی در حال کاهش هستند. در این بین به هیچ وجه نمی‌‏توان با یقین و قطعیت درباره‏‌ی رفتار چند روز آینده‏‌ی ارز دیجیتال خاصی در بازار صحبت نمود. ولی با این وجود برخی از ارزهای دیجیتال نیز در بازار هستند که رفتارهای مناسب‌‏تری را از خود نشان داده اند.

ازاین  جمله‏‌ می‏توان ارز با ارزش ریپل را نام برد. ارز دیجیتال ریپل همواره توانسته در طول بازه‏‌های زمانی مختلف به عنوان یکی از پر سودترین ارزهای دیجیتال در بازار لقب بگیرد. در شرایط فعلی نیز ریپل به عنوان یکی از سودآورترین و با ثبات‏‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار شناخته می‏‌شود. به طوری که در این زمینه، حتی توانسته است که از ارزهای دیجیتال مطرح موجود در بازار پیشی بگیرد.

حال در این وضعیت که افراد زیادی برای حفظ سرمایه‌‏ی خود به ارز دیجیتال ریپل روی می‏‌آورند. داشتن آگاهی نسبت به حرکات بعدی این ارز دیجیتال می‌‏تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌‏گذاران بازار باشد. در این راستا، قصد داریم، سه حرکت و در واقع سه نوسان قیمت احتمالی ریپل تا انتهای سال 2018 را مورد بررسی قرار دهیم.

پیش بینی اول قیمت ریپل

در یکی از پیش ‏بینی‏ های صورت گرفته برای قیمت ریپل توسط کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، احتمال می‌‏رود که در روزها و هفته‌‏های آینده، شاهد یک حرکت و در واقع الگوی نوسان مثلثی در مورد قیمت این ارز دیجیتال در بازار باشیم. بدین صورت که احتمال می‌‏رود که قیمت ریپل در گام اول با افزایش قیمت رو به رو شود. سپس نیز انتظار می‌‏رود که قیمت این ارز دیجیتال کاهش داشته باشد.

حال در این شرایط، یکی از استراتژی‏‌های مناسب برای کسب سود، بدین صورت است که فرد سرمایه‌گذار نسبت به خرید ریپل اقدام نموده و سپس منتظر بالا رفتن قیمت این ارز دیجیتال در بازار باشد. حال بعد از این که قیمت این ارز به میزان مناسبی بالا رفت، فرد سرمایه‌‏گذار نسبت به فروش آن اقدام نماید. در این بین فرد سرمایه‌‏گذار باید توجه داشته باشد که در زمان مناسب نسبت به فروش آن اقدام کند. در واقع همان کاهش احتمالی را به درستی تشخیص داده و قبل از شدید شدن آن، اقدام به فروش ریپل نماید. بنابراین در این وضعیت، سرمایه‏‌گذار می‏‌تواند به سود مناسبی از خرید و فروش ریپل دست یابد.

البته از آن جایی که پیش ‏بینی می‏‌شود که بعد از افزایش، طبق الگوی مثلثی دوباره شاهد کاهش قیمت باشیم، با پایین آمدن قیمت ریپل، می‏‌توان نسبت به خرید ارزان دوباره‏‌ی آن اقدام کرد و در ادامه استراتژی‏‌های خرید و فروش دیگری را در دستور کار قرار داد.

پیش ‏بینی دوم قیمت ریپل

پیش‎بینی دیگر صورت گرفته در مورد قیمت ریپل این است که ممکن است قیمت این ارز دیجیتال به مانند سایر ارزهای دیجیتال دیگر موجود در بازار با کاهش رو به رو شود. ولی توجه داشته باشید، از آن جایی که کاهش قیمت‏‌های صورت گرفته در مورد ریپل، در حد و اندازه‌‏های پایین و کوچک است. لذا سرمایه ‏گذاران با کاهش احتمالی قیمت این ارز دیجیتال با ضرر مالی به نسبت کم‏تری در مقایسه با ارزهای دیجیتال دیگر رو به رو خواهند شد.

پس با در نظر گرفتن این شرایط، می‌‏توان سرمایه‏ گذاری بر روی ارز دیجیتال ریپل را به عنوان مکانی برای حفظ سرمایه، در شرایط سقوط قیمت بازار در نظر گرفت.

پیش‎بینی سوم در رابطه با ریپل

پیش‏بینی دیگر صورت گرفته در مورد قیمت ریپل، مربوط به حالتی است که اصطلاحاً بدان double bottom bump گفته می‏‌شود. منظور از double bottom bump، وضعیتی است که در آن احتمال دو بار افزایش و یک بار کاهش قیمت ارز دیجیتال وجود دارد.

در واقع بدین صورت که در ابتدا، پیش ‏بینی می‌‏شود که قیمت ارز دیجیتال ریپل با یک افزایش قیمت در حد متوسط رو به رو گردد. حال در ادامه بعد از رسیدن به اوج قیمت این افزایش، قیمت ریپل با کاهش رو به رو خواهد شد. به طوری که پیش‌‏بینی می‌شود که تا نزدیکی‌‏های حدود قیمتی اولیه خود کاهش داشته باشد. حال در این وضعیت، یک افزایش قیمت دیگر نیز در انتظار ریپل می‌‏باشد. البته این افزایش قیمت دیگر بسیار بیش‏تر از افزایش قیمت قبلی ریپل در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. پس در کل در این وضعیت با تشخیص درست و به موقع زمان‌‏های مناسب برای خرید و فروش ریپل می‌‏توان در کنار حفظ ارزش سرمایه، حتی موفق به کسب درآمد نیز شد.

 

منبع :nulltx

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.