ارز دیجیتال ایاس

پیش بینی قیمت ایاس – EOS

سه پیش‎بینی متناقض در مورد قیمت ایی او اس در سه ماه آخر سال 2018

تحلیل های متناقض در مورد قیمت ارز دیجیتال ایاس – EOS

همانطور که می‏‌دانید، همواره بازار ارزهای دیجیتال در زمان‏‌های مختلف، عکس ‏العمل‎های متفاوتی را از خود نشان می‌‏دهد که در این عکس‌‏العمل‏‌های نشان داده شده، سهم هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در بازار نیز هر چند که در بیش‏تر موارد در یک سو بوده و از الگوی مشابهی پیروی می‏‌کنند، ولی در اکثر موارد متفاوت بوده و نمی‌‏توان به صورت دقیق در مورد تغییرات و نوسانات احتمالی یک ارز دیجیتال، پیش ‏بینی ‏های درستی را انجام داد. ارز دیجیتال ایاس EOS نیز، یکی از این ارزهای دیجیتال در بازار بوده که همواره تغییرات قیمتی و نوسانات صورت گرفته در مورد این ارز دیجیتال، مورد توجه سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

به طوری که در ماه‌‏های اخیر، سرمایه‏ گذاران به دلیل داشتن پتانسیل‏ های بالقوه‌‏ی ایاس EOS ، همواره با یک نگاه ویژه‌‏تری به این ارز دیجیتال نگاه می‌‏کنند. در این بین، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نیز، برای آگاه کردن سرمایه‏ گذاران بازار، در مورد آخرین تحولات مربوط به ای او اس، تحلیل‎های خود را نسبت به این ارز دیجیتال به صورت تخصصی بیان می‎کنند که از آن جایی که طرز تفکر افراد با هم فرق دارد و بعلاوه این که ای او اس نیز تغییرات متفاوتی را همواره از خود نشان داده است، تحلیل‏‌های بدست آمده در مورد قیمت بعدی این ارز نیز به صورت مشخصی با هم متفاوت بوده تا جایی که می‌‏توان تحلیل‏ های صورت گرفته را متناقض نسبت به هم در نظر گرفت.

در این مقاله قصد داریم سه تحلیل قیمت متناقض ولی در عین حال محتمل در مورد قیمت ارز دیجیتال ای او اس را در اختیار شما قرار دهیم که پیش ‏بینی می‏‌شود که در سه ماهه ‏ی آخر سال 2018، اتفاق بیفتد.

  • Dump Incoming

یکی از تحلیل‏ های صورت گرفته در مورد ارز دیجیتال ایاس – EOS که برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، رخ دادن این شرایط را بسیار محتمل می‏‌دانند، به صورت ” Dump Incoming “، می‌‏باشد. همانطور که از روی اسم این تحلیل مشخص است، این تحلیل مربوط به پیش ‏بینی کاهش احتمالی قیمت ایاس EOS در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشد که تصویر تحلیل صورت گرفته به صورت شکل زیر می‌‏باشد که در آن نوسانات احتمالی ارز دیجیتال ایاس EOS  ، نشان داده شده است:

eos -Dump Incoming

این تحلیل، بر اساس نظر حساب کاربری معروف به ” ToDaMoonlol ” در سایت ” TradingView ” بدست آمده است که با یک نگرش کاملاً ” Bearish “، نسبت به تغییرات قیمت ایاس EOS در این تحلیل نگاه شده است. بر اساس تحلیل بدست آمده، پیش ‏بینی شده است که قیمت ایاس در یک روند نزولی در گام اول تا حدود 4.6 دلار کاهش داشته باشد و در ادامه این روند کاهشی ادامه داشته و شاهد کاهش هر چه بیش‏تر قیمت ای او اس شویم. البته این فقط یک تحلیل و نظر کارشناسانه بوده ولی به عنوان یکی از سناریوهای احتمالی تغییرات قیمت ایاس، می‏‌توان آن را در نظر گرفت.

البته در ادامه این تحلیل نیز آمده است که ممکن است این کاهش احتمالی پیش ‏بینی شده، به عنوان یک اصلاح بازار مربوط به ارز دیجیتال ایاس باشد که در انتهای سال در حال رخ دادن است. حال باید دید که این تحلیل به واقعیت می‌‌پیوندد یا فقط به عنوان یک تحلیل صورت گرفته، باقی خواهد ماند. همچنین در عین حال کارشناسان دیگر موجود در بازار، احتمال بسیار کمی را برای کاهش قیمت ایاس در انتهای سال 2018 در نظر می‏‌گیرند.

  • Short – term Short to 4 $

تحلیل دیگر صورت گرفته در مورد قیمت ایاس EOS نیز به صورت کاهش احتمالی قیمت این ارز دیجیتال در بازار ارز دیجیتال می‌‏باشد. البته این تحلیل صورت گرفته، به مشابه تحلیل قبلی و تا آن حد ” Bearish ” نمی‌‏باشد ولی بر اساس نوسانات قبلی صورت گرفته در مورد تغییرات قیمت ایاس EOS ، پیش ‏بینی شده است که این ارز دیجیتال کاهش قیمت داشته باشد. در شکل زیر تصویر این پیش ‏بینی، قابل مشاهده است :

 -eos Short – term Short to 4 $

بر اساس این تحلیل انجام شده در مورد تغییرات احتمالی برای قیمت ارز دیجیتال EOS که توسط حساب کاربری ” Thanhpv2408 “، در سایت ” TradingView ” صورت گرفته است، پیش‏ بینی شده است که قیمت ارز دیجیتال EOS  در یک حرکت کاهشی در ابتدا تا 4.5 دلار کاهش داشته و سپس به 4 دلار برسد.

دلیل این تحلیل صورت گرفته توسط این کاربر که از جمله کارشناسان مطرح در پیش ‏بینی قیمت ارزهای دیجیتال در بازار می‌‏باشد، این است که به دلیل وجود افزایش ‏های قیمت قبلی صورت گرفته در مورد ارز دیجیتال EOS که در ماه‏‌های پیش شاهد آن بودیم، اینک پیش‌‏بینی شده است که قیمت ایاس یک روند بر عکس را در دستور کار قرار دهد و شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال در بازار شویم. البته بر اساس نظر این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال، این کاهش قیمت صورت گرفته، ممکن است به صورت کوتاه مدت بوده و در ادامه خارج شدن ای او اس از این کاهش احتمالی، به احتمال زیاد دوباره شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار، خواهیم بود.

  • The Bullish Outlook

بالاخره بعد از دو تحلیل کاهشی پیش ‏بینی شده در مورد تغییرات قیمت EOS ، با یک تحلیل افزایش قیمت در مورد این ارز دیجیتال رو به رو هستیم. بر اساس این تحلیل پیش ‏بینی شده در مورد قیمت EOS ، این نظر وجود دارد که در انتهای سال 2018، ممکن است ایاس، بتواند قیمت و ارزش خود در بازار ارزهای دیجیتال را نزدیک به دو برابر افزایش دهد. این تحلیل در شکل زیر به صورت کامل، قابل مشاهده است :

eos Short – term Short to 4 $

این تحلیل که توسط حساب کاربری ” GeekChartZ “، در سایت ” TradingView ” صورت گرفته است، خبر از یک وضعیت کاملاً ” Bullish ” در مورد تغییرات قیمت احتمالی ارز دیجیتال EOS در بازار ارزهای دیجیتال را می‏‌دهد. به طوری که این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال مشابه بسیاری دیگر از افراد موجود در بازار، نسبت به وضعیت مثبت آینده‏‌ی ارز دیجیتال EOS ، امیداور بوده و بدین ترتیب با نگرش و تحلیل بسیار مثبت‏تری به تغییرات قیمت احتمالی ایاس در بازار نگاه می‌‏کند که به احتمال زیاد نیز، ممکن است شاهد تغییرات ” Bullish ” در مورد نوسانات قیمت EOS در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

امیدواری به افزایش قیمت ایاس EOS در آینده

از جمله دلایل امیدواری به افزایش قیمت EOS در بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه‌‏ی آخر سال، افزایش اعتماد و اقدام به خرید هر چه بیش‏تر این ارز دیجیتال توسط مردم و حتی در برخی از موارد هم حمایت‏‌های صورت گرفته از بانک‌‏ها، نسبت به این پروژه بوده است که در شرایط فعلی باعث شده است که قیمت EOS در بالای مرز قیمتی 5 دلاری قرار گرفته باشد و پیش ‏بینی می‏‌شود که این روند مثبت دیده شده در نوسانات قیمتی EOS ، همچنان ادامه داشته و این ارز دیجیتال بتواند قیمت خود را به صورت تدریجی در سه ماهه‏‌ی آخر سال 2018، به نزدیکی‏‌های 9 دلار برساند که تصویر این حرکت احتمالی، در شکل بالا کاملاً قابل مشاهده است.

البته در این وضعیت، پیش ‏بینی می‌‏شود که افرادی که به صورت یک پروژه ” long term ” به ارز دیجیتال ای او اس نگاه‏ می‏‌کنند، با افزایش قیمت این ارز تا نزدیکی‏های 9 دلار نسبت به فروش آن اقدام نکنند ولی بسیاری دیگر از سرمایه‏‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‏‌توانند در شرایط فعلی، با خرید ارزان ارز دیجیتال ای او اس و فروش آن در شرایط افزایش قیمت احتمالی این ارز که به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بسیار محتمل می‌‏باشد، بتوانند در نهایت به سود و درآمد قابل توجهی دست یابند. در عین حال یکی از دلایل افزایش احتمالی قیمت ای او اس، شکسته نشدن کف قیمتی یا همان مرز مقاومت توسط این ارز دیجیتال در طول مدت زیادی بوده است که این مورد خود دلیل قدرتمندی در راستای افزایش احتمالی و زیاد قیمت این ارز دیجیتال می‌‏باشد.

حرف آخر

حال در کل باید دید که کدام یک از این سناریوهای پیش ‏بینی شده در مورد ارز دیجیتال ایاس اتفاق خواهد افتاد که در این بین، بیش‏تر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال پیش ‏بینی می‏‌کنند که سناریوی آخر یعنی سناریوی افزایش قیمت، به احتمال زیاد روی خواهد داد و شاهد افزایش قیمت ارز دیجیتال ایاس در بازار خواهیم بود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.