پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
کاربرد ارزهای دیجیتال

نفوذ بیش‌تر ارز دیجیتال در دنیای حرفه‌ای فوتبال

کاربرد ارزهای دیجیتال

وارد شدن ارز دیجیتال در بخش‌های مختلف صنعت

ارز دیجیتال توانسته‏ است در طی چندین سال اخیر، در بسیاری از زمینه‎های کاری و علمی وارد شده و خود را به عنوان فناوری جدید و پر استفاده معرفی نمایند. هدف ارزهای دیجیتال با وارد شدن در بخش‏‌های مختلف در صنایع، این است که بتواند با ارائه‌‏ی توانایی‏‌ها و قابلیت‌‏هایی منحصر بفرد در اختیار افراد، شرکت‏‌ها و صنایع، خود را هر چه بیش‏تر در این بخش‏‌ها مطرح نموده و بتواند گام‌‏های مهمی را در راستای همگانی‎تر شدن بردارد.

در این بین یکی از صنایع مهمی که ارز دیجیتال برای وارد شدن به آن، هدف‌‏گذاری نموده، صنعت حرفه‏‌ای فوتبال می‌‏باشد.

در حال حاضر، می‌‏توان صنعت فوتبال را به عنوان یکی از پول‌‏سازترین صنایع مطرح در بازارهای مالی دنیا در نظر گرفت که ارزهای دیجیتال هم قصد دارند، برای خود سهمی از این بازار پر درآمد بدست آورند. تا به حال شاهد حرکت‏‌ها و پروژه‏‌های مختلفی از طرف دنیای ارز دیجیتال در صنعت فوتبال بوده‏‌ایم که هر یک از این موارد توانسته‏‌اند، کمک شایانی در همگانی‌‏تر شدن استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در بین عموم داشته باشند. در این بین همچنان خبرهای زیاد و جدیدی در مورد همکاری و فعالیت بسیاری از بخش‏‌های در ارتباط نسبت به ارزهای دیجیتال، با دنیای فوتبال از سراسر دنیا به گوش می‌‏رسد.

صرافی ارز دیجیتال آنلاین  ” eToro “

در یکی از آخرین اخبار منتشر شده در این زمینه، گزارش شده که یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین با نام ” eToro “، توانسته قراردادی را با تعدادی از تیم‏‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس، در راستای تبلیغات خود صرافی و در نتیجه تبلیغات دنیای ارزهای دیجیتال، با آن‌‏ها به امضا برساند. تیم‏‌هایی که قرار است صرافی ” eToro ” به فعالیت با آن‏‌ها بپردازد، به تعداد 7 تا بوده و اسامی این تیم‌‏ها به صورت ” Tottenham Hotspur, Brighton & Hove Albion, Crystal Palace, Cardiff City, Leicester City Football Club, Newcastle United, Southampton “، می‏‌باشد که با نگاه به اسامی تیم‌‏های مطرح شده در بالا، مشخص می‏‌شود که تیم‏‌های بسیار بزرگی در صدد و آستانه‏‌ی همکاری با این صرافی و در نتیجه دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

این همکاری و تبلیغ صرافی آنلاین ارز دیجیتال که در نتیجه باعث تبلیغ دنیای ارزهای دیجیتال می‌‏شود، می‏‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در روند توسعه و رونق بازار ارزهای دیجیتال و همگانی‌‏تر شدن هر چه بیش‏تر استفاده و کاربرد ارز دیجیتال در بین عموم بگذارد. چرا که اگر توجه داشته باشید، هر یک از این تیم‏‌ها دارای هواداران و طرفداران مخصوص به خود هستند که با مشاهده‏‌ی آمار، مشخص می‌‏شود که تعداد این هواداران نیز چندان کم نبوده و افراد زیادی در ارتباط با این باشگاه‏‌های فوتبال هستند.

تبلیغ ارز دیجیتال در دنیای فوتبال

لذا تبلیغ ارز دیجیتال توسط این چنین باشگاه‌‏های بزرگ فوتبالی، می‏‌تواند به عنوان یک شوک و ضربه‌‏ی بسیار مثبتی بر روند فعلی بازار ارز دیجیتال باشد، چرا که در اثر این تبلیغات، هم تعداد افراد بیش‏تری با ارزهای دیجیتال آشنا می‌‏شوند و هم ممکن است با ایجاد یک فضای اعتماد در بین مردم نسبت به بازار و دنیای ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش میزان خرید ارزهای دیجیتال توسط افراد زیاد جدیدی باشیم که این خود می‏‌تواند به تنهایی باعث افزایش ارزش و قیمت ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی گردد.

حال باید دید که با شروع تبلیغ ارزهای دیجیتال توسط این تیم‏‌ها، آیا تیم‏‌های بیش‏تر دیگری، حتی از لیگ‏‌های برتر فوتبال دیگر در دنیا، نسبت به همکاری با پروژه‏‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، علاقه‏‌مند می‌‏شوند یا نه؟

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.